AnonymBruker Skrevet i går, 06:43 #1 Del Skrevet i går, 06:43 Har sett stadig flere i det siste og en error alarm går. Den du får når noen har tatt av for mye filler i lepper eller botox. Du klarer ikke plassere det, men noe skurrer. Helt til jeg skjønte at den nye greia er hårsminke. Det er ikke naturlig. Det ser ut som en jævla parykk! Dagens fis fra meg. Bare måtte få det ut🙈😅 Anonymkode: 80581...22c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:51 #2 Del Skrevet i går, 06:51 Nytt? Anonymkode: 048ec...204 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:59 #3 Del Skrevet i går, 06:59 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nytt? Anonymkode: 048ec...204 Det har alltid vært. I spray og mascara. Men den skumgummi påføreren som er markedsført hardt i et par år har virkelig hatt salgssuksess. Det er den jeg snakker om. Det er bare stygt! Anonymkode: 80581...22c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå