Gå til innhold

Tempo før utløsning?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det slik at de fleste menn foretrekker et veldig høyt tempo tett før de kommer eller må det for å bli klar? Eller kan det være et «vanlig» eller rolig tempo og isåfall er dette  mindre deilig?
(Blir litt stresset av den sykt raske takten og mister helt fokus selv.)

Anonymkode: f67a9...a90

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanlig å øke tempoet når man nærmer seg orgasme, men hva man definerer som "veldig høyt tempo" er jo individuelt.

Ja, det kan være vanskeligere for en mann å komme om han ikke kan ha det tempoet han liker i sekundene før han kommer.

Det går likevel an å øve på å komme i et saktere tempo. Hvis mannen ikke har andre utfordringer (problem med å holde på ereksjon, lav fysisk utholdenhet osv) så skal det ikke være noe i veien for at han kan venne seg til det. Utfordringer betyr at det blir vanskeligere, men ikke nødvendigvis umulig.

Åpen kommunikasjon er nøkkelen.

Med mindre mannen er en superatlet, så er det begrenset med tid han klarer å peise på i fullt tempo uansett. Hvis kvinnen ikke klarer å komme lett, anbefaler jeg sterkt at dere sammen sørger for at hun kommer først. Da kan hun slappe av og nyte synet av mannen i den korte tiden han "peiser på", om det er noe han føler han trenger for å komme.

Anonymkode: 4b956...eb6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder jevnt tempo med små variasjoner inn mot orgasme. Men rett før orgasmen kommer, får jeg en finger i rumpa av kjæresten min. Da stivner jeg i krampe og rister å rykker og jukkingen stanser opp under orgasmen. Men rett etter orgasmen er jeg klar for ny, men da øker farten, må «presse» mer på for å komme på nytt, men når orgasmen på nytt kommer, da stivner jeg totalt og kommer enda hardere, men så begynner jukkinga for å avslutte orgasmen og da går det vilt for seg med både skrik og hyling.

Anonymkode: 57a42...870

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Høres ut som såkalt «kaninknulling». Helt bortkastet for min del💁🏼‍♀️

Tror det er mest unge, uerfarne gutter som holder på med denne kaninknullingen. 

Anonymkode: ab426...df5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørger for at fruen kommer 2-3 ganger, og når det nærmer seg for meg reduserer jeg farta. Synes orgasmen varer lengre og blir bedre av dette. Dessverre ligger vi ikke sammen så ofte som jeg kunne ønske 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Høres ut som såkalt «kaninknulling». Helt bortkastet for min del💁🏼‍♀️

Anonymkode: ab426...df5

Haha!! Ja!! Det var veldig beskrivende🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det er vanlig å øke tempoet når man nærmer seg orgasme, men hva man definerer som "veldig høyt tempo" er jo individuelt.

Ja, det kan være vanskeligere for en mann å komme om han ikke kan ha det tempoet han liker i sekundene før han kommer.

Det går likevel an å øve på å komme i et saktere tempo. Hvis mannen ikke har andre utfordringer (problem med å holde på ereksjon, lav fysisk utholdenhet osv) så skal det ikke være noe i veien for at han kan venne seg til det. Utfordringer betyr at det blir vanskeligere, men ikke nødvendigvis umulig.

Åpen kommunikasjon er nøkkelen.

Med mindre mannen er en superatlet, så er det begrenset med tid han klarer å peise på i fullt tempo uansett. Hvis kvinnen ikke klarer å komme lett, anbefaler jeg sterkt at dere sammen sørger for at hun kommer først. Da kan hun slappe av og nyte synet av mannen i den korte tiden han "peiser på", om det er noe han føler han trenger for å komme.

Anonymkode: 4b956...eb6

Har forsøkt å hinte eller mer lure litt på hva som forgår men kommunikasjonen rundt akkurat dette virker litt som et delikat tema. Når du sier det sånn mistenker jeg at det kan skyldes at ereksjonen kan svikte litt og at det er sårt, ikke tenkt den koblingen, forklarer også lett motvilje mot kommunikasjonen. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"foretrekker" ikke raskt tempo nei. Optimalt for meg, er et jevnt tempo, og en orgasme som bygger seg gradvis opp. Nå er jeg dessverre litt nummen, så jeg vil aldri komme på den måten. Derfor blir det rolig, frem til jeg begynner å bli lei av det, og så gasse på, slik at jeg kommer, før jeg blir fysisk utslitt. 

Anonymkode: 7eb6c...25e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.12.2024 den 3.49):

Er det slik at de fleste menn foretrekker et veldig høyt tempo tett før de kommer eller må det for å bli klar? Eller kan det være et «vanlig» eller rolig tempo og isåfall er dette  mindre deilig?

Foretrekker egentlig litt rolig for da kan jeg holde på lenger. 😛

Men om det har gått for dama og hun lurer på om jeg er ferdig snart(kode for 'bli ferdig') kan jeg sette opp farten for å komme i mål fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når målet bare er å komme i mål etter at kona har fått sitt, øker jeg takten betraktelig.

Anonymkode: c5740...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen her i hus liker best når jeg beveger fort, helt til jeg merker at han snart kommer, da klemmer jeg hardt rundt og rir han super sakte. Da bukter han seg under meg mens han fyller meg 

Anonymkode: c349d...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.12.2024 den 13.25):

Det er kvinner som liker dette godt. Kjæresten min liker det, men selv fortrekker jeg heller ta henne i roligere tempo, så er ikke alltid hun får det som hun vil 

Anonymkode: d7c30...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det i hovedsak jevnt tempo som skal til. Om det er jeg som gir, er det fort at tempoet øker når det nærmer seg, men liker best å bli ridd til utløsning, der hun på topp styrer alt. Kommer hardest av det, da jeg kan holde mer fokus, og prøve å holde igjen lengst mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 29.12.2024 den 12.05):

Mannen her i hus liker best når jeg beveger fort, helt til jeg merker at han snart kommer, da klemmer jeg hardt rundt og rir han super sakte. Da bukter han seg under meg mens han fyller meg 

Anonymkode: c349d...57c

En utrolig deilig greie å gjøre det sånn, det forlenger orgasmen til kjæresten også. Det er så deilig når jeg rir han raskt mot orgasme og sopper nesten opp å rir han super sakte under orgasmen, han bukter å vrir seg under meg og blir helt vill og stønner langtrukkent. Kan holde det gående et par minutter før kroppen hans roer seg ned❤️

Anonymkode: 57a42...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...