Gå til innhold

Hetsing av influensere

Venno

Anbefalte innlegg

Flere profilerte influensere har egne, lange tråder her inne. Er tidvis innom og kikker på hva som blir skrevet om dem, og kan ikke si annet at jeg blir rystet av hva enkelte kan få seg til å skrive.

En kan si mye om influensere, men mye av det som skrives her inne er direkte ufint og nærmest som en heksejakt. 

Vi ser glimt av hverdagen til disse influenserene. 

Hva er det som driver dere? Hva får dere til å ytre dere på denne måten? Sier dere sånt til folk dere kjenner personlig også?

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke helt folk som har tid til å følge med på influensere de ikke liker,enda mindre de som attpåtil tar seg tiden til å søke opp ting om dem og skrive stygt. Det gir influensere enda mer publisitet? 

Vi mennesker er rare. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venno skrev (9 minutter siden):

Flere profilerte influensere har egne, lange tråder her inne. Er tidvis innom og kikker på hva som blir skrevet om dem, og kan ikke si annet at jeg blir rystet av hva enkelte kan få seg til å skrive.

En kan si mye om influensere, men mye av det som skrives her inne er direkte ufint og nærmest som en heksejakt. 

Hva er det som driver dere? Hva får dere til å ytre dere på denne måten? Sier dere sånt til folk dere kjenner personlig også?

Nå følger jeg ingen men leser trådene her inne, har ikke samme inntrykket som deg. Litt ja men lite egentlig, ser derimot endel konstruktiv kritikk 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mona123 skrev (8 minutter siden):

Jeg skjønner ikke helt folk som har tid til å følge med på influensere de ikke liker,enda mindre de som attpåtil tar seg tiden til å søke opp ting om dem og skrive stygt. Det gir influensere enda mer publisitet? 

Vi mennesker er rare. 

Lurer på om de kommer til å angre når de blir gamle. All den tiden som gikk fra barn, hobbyer, venner, familie og frisk luft til å følge med på influencere kun for å kritisere. 

For et liv. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har en provoserende framtoning, da må de forvente reaksjoner. Hets er ikke greit, men reaksjoner må de bare regne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venno skrev (24 minutter siden):

Hva er det som blir skrevet som du synes er så forferdelig. Kom gjerne med eksempler. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Loboto skrev (19 minutter siden):

Lurer på om de kommer til å angre når de blir gamle. All den tiden som gikk fra barn, hobbyer, venner, familie og frisk luft til å følge med på influencere kun for å kritisere. 

For et liv. 

Jeg tror kanskje ikke de har barn, familie, venner etc. Noen skriver daglig innlegg i tråder om influensere som ikke lenger er relevant. Som en avhengighet. Det skinner igjennom en negativitet til alt. Egentlig veldig trist.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venno skrev (45 minutter siden):

Jeg er så enig. Mange her inne burde gå inn i seg selv noe så inni granskauen. Lurer på hvor perfekte de er ? De kan ikke ha det travelt , det lekses opp noe vanvittig og de vet mer om influenceren  enn influencerene vet om seg selv. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venno skrev (49 minutter siden):

Er så enig med deg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loboto skrev (36 minutter siden):

For et liv. 

Ja det er sant. De lever jo livet sitt gjennom dem. Tror disse influencerene er innom her og ler. Med god grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym482 skrev (27 minutter siden):

De har en provoserende framtoning, da må de forvente reaksjoner. Hets er ikke greit, men reaksjoner må de bare regne med.

Nja, både og.  Man kan la være å skrive selv om det plager vedkommende.  😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loboto skrev (38 minutter siden):

For et liv. 

Og så klager de på influencere som ikke bruker tid på barna sine ect... Det er igrunnen litt morsomt. 

Jeg vet mer om influencerene av å lese en tråd her , opplysende så takker for det. Da slipper jeg å bruke timesvis på å analysere fra morgen til kveld .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marai skrev (7 timer siden):

Nja, både og.  Man kan la være å skrive selv om det plager vedkommende.  😊

Nettopp, eller enda bedre... slutte og følge om en ikke liker det de deler. Det har en mye større effekt enn å slenge dritt på nett. Drittslengingen på nett fører kun til mer oppmerksomhet rundt influenseren, som da influenseren tjener på. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venno skrev (7 timer siden):

Nettopp, eller enda bedre... slutte og følge om en ikke liker det de deler. Det har en mye større effekt enn å slenge dritt på nett. Drittslengingen på nett fører kun til mer oppmerksomhet rundt influenseren, som da influenseren tjener på. 

Du må komme med eksempler på hva du synes er så galt? Eller hvilke influensere du tenker på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...