Gå til innhold

Klarte å slippe en promp ved daten

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Æsj! Mangel på folkeskikk! Hadde aldri møtt deg igjen. Hva feiler det folk!?!

Anonymkode: 41074...2c6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Klarte å slippe en promp ved daten, har ikke hørt noe fra han siden. bryr folk seg virkelig om en promp?

Anonymkode: 5151e...2ad

Om han ikke vil ha kontakt mer, så er det veldig liten sjanse for at dette er grunnen. De fleste voksne menn er klar over at kvinner promper også

Anonymkode: 170ca...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I datingfasen er dette totalt uaktuelt faktisk

Anonymkode: af8ba...e49

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Åltså, jeg går jo ikke inn for å prompe foran noen, men om det ikke skal mer til for å miste interessen så ville jeg uansett ikke vært sammen med ham. Jeg er generelt ganske avslappet til kroppslige funksjoner, og en «Giiiid, æsj!»-type orker jeg ikke. Det er gjerne en som har vokst opp med en mor som er «clean freak» med bakteriefobi, så får man henne på kjøpet 😅

Anonymkode: ef142...377

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

I datingfasen er dette totalt uaktuelt faktisk

Anonymkode: af8ba...e49

Å presse den ut og prompe høylytt med vilje ja, men om det er et uhell, som kan skje med alle, så er vel ikke det noe problem? Jeg ville bare løsnet stemningen med en god latter.

Måten hun hadde taklet det på hadde betydd mer, om hun ble grenseløst flau og ikke kunne le litt av seg selv, så ville det vært mye større problem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Arild37 skrev (1 time siden):

Å presse den ut og prompe høylytt med vilje ja, men om det er et uhell, som kan skje med alle, så er vel ikke det noe problem? Jeg ville bare løsnet stemningen med en god latter.

Måten hun hadde taklet det på hadde betydd mer, om hun ble grenseløst flau og ikke kunne le litt av seg selv, så ville det vært mye større problem 

Nei, det kan faktisk ikke bare skje alle. Man gjør bare ikke sånn på en date! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med tanke på hvor mange dater som aldri blir noe av, så er det høyst usikkert at den prompen var årsaken:) Det er jo selvfølgelig ikke helt heldig, men tviler på at han hadde latt det stå i veien om han følte for å gå videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Klarte å slippe en promp ved daten, har ikke hørt noe fra han siden. bryr folk seg virkelig om en promp?

Anonymkode: 5151e...2ad

Hva er det som får deg til å tro at det kun gjaldt en promp? 

Anonymkode: 61aa9...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Nei, det kan faktisk ikke bare skje alle. Man gjør bare ikke sånn på en date! 

Nei, man gjør ikke det på date. Å gjøre det på date betyr at man gjør det bevisst. Det er noe helt annet om det er noe som skjer helt ufrivillig, og da er det bare noe jeg ville fått en god latter av, og forhåpentligvis ler hun med meg 

Om du ved et uhell slapp en fis på en date, selv om det ikke var meningen på noen måte, ville du ikke heller foretrukket at det ble litt latter, enn at hun dumpet deg for noe du ikke kunne noe for? 

I mine øyne er det tragisk umodent å reagere så negativt av noe som det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.12.2024 den 1.09):

Heh, jeg er dame, jeg slipper alltid en liten promp hver gang jeg får orgasme 🙈 Superflaut, men jeg har valgt å bare aldri nevne det, enda jeg vet at han vet også 🙈 

Anonymkode: 72914...0fb

Mulig du har misforstått, har dårlig stedssans eller dårlig hørsel. Prompelyden kan ha kommet fra musa di også..😁

Endret av PITTY
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...