AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:31 #1 Del Skrevet torsdag kl 23:31 Klarte å slippe en promp ved daten, har ikke hørt noe fra han siden. bryr folk seg virkelig om en promp? Anonymkode: 5151e...2ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:33 #2 Del Skrevet torsdag kl 23:33 Barnslige folk bryr seg ja. Var det en høylytt? Kan det være andre ting som gjorde at han ikke tar kontakt? Anonymkode: 658e6...a65 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet torsdag kl 23:33 #3 Del Skrevet torsdag kl 23:33 Hvis han ikke tåler en promp så høres han litt skjør ut. Han bør forstå at sånt kan skje. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet torsdag kl 23:35 #4 Del Skrevet torsdag kl 23:35 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Klarte å slippe en promp ved daten, har ikke hørt noe fra han siden. bryr folk seg virkelig om en promp? Anonymkode: 5151e...2ad Aldri brydd meg om det. Helt menneskelig i mine øyne. Hvis han ikke vil date mer på grunn av det er han ikke en du burde kaste bort tid på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian Skrevet torsdag kl 23:38 #5 Del Skrevet torsdag kl 23:38 (endret) Hvis han bryr seg så var han kanskje ikke noe å ta vare på uansett? Endret torsdag kl 23:38 av Kristian 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:45 #6 Del Skrevet torsdag kl 23:45 Må si jeg hadde reagert om en mann hadde prompa høyt på første eller andre date. Anonymkode: 9bd97...100 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:49 #7 Del Skrevet torsdag kl 23:49 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Må si jeg hadde reagert om en mann hadde prompa høyt på første eller andre date. Anonymkode: 9bd97...100 Enig. Anonymkode: 9942d...cb4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet torsdag kl 23:52 #8 Del Skrevet torsdag kl 23:52 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Må si jeg hadde reagert om en mann hadde prompa høyt på første eller andre date. Anonymkode: 9bd97...100 Er enig jeg også her. Alle promper jo. Det vi jo alle,men på første date så burde det vel være mulig å ta seg litt sammen vel. Det er jo noe med førsteintrykk da. Det er sterkt. Endret torsdag kl 23:53 av Rosa Gnom 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:54 #9 Del Skrevet torsdag kl 23:54 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Må si jeg hadde reagert om en mann hadde prompa høyt på første eller andre date. Anonymkode: 9bd97...100 Jeg er også enig! Og de gangene det har skjedd har det ikke vært prompen som var avgjørende, men det i tillegg til alt annet tilsier bare at vi ikke er noen god match. Anonymkode: 15f28...d01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trygdefrue Skrevet torsdag kl 23:57 #10 Del Skrevet torsdag kl 23:57 En høylytt promp på date er jo bare bra, da slipper jeg som mann å bekymre meg for å slippe en selv 🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet torsdag kl 23:59 #11 Del Skrevet torsdag kl 23:59 Kanskje han så for seg en yndig eller sexy dametruse? Not anymore?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet i går, 00:04 #12 Del Skrevet i går, 00:04 PITTY skrev (5 minutter siden): Kanskje han så for seg en yndig eller sexy dametruse? Not anymore?? Som blafrer i vinden..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:06 #13 Del Skrevet i går, 00:06 Vel, det er jo ekstremt turnoff å ikke klare å holde igjen gass til du er alene... Hadde en fyr prompa på date med meg, med unntak om det var et skikkelig uhell i en eller annen fysisk sammenheng (feks trening), så hadde jeg glatt ikke hatt lyst til å møte han igjen. Altså om han bare hadde prompa og ledd og ikke brydd seg... Det er ordentlig dårlig folkeskikk, og nasty. Anonymkode: 74475...608 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:07 #14 Del Skrevet i går, 00:07 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er også enig! Og de gangene det har skjedd har det ikke vært prompen som var avgjørende, men det i tillegg til alt annet tilsier bare at vi ikke er noen god match. Anonymkode: 15f28...d01 Så skal det litt til å føle "wow" faktoren tidlig i en relasjon, spesielt når man har levd lengre enn 30 år. Når man ikke har en wow faktor, man føler ikke noe ekstra for personen også klarer han ikke å holde igjen en promp de få timene man møtes. Da hadde det nok vært hadet fra meg og, men ikke fordi jeg ikke tåler promp. Jeg holder på å oppdra 3 gutter, men det er hele settingen. Anonymkode: 9bd97...100 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:09 #15 Del Skrevet i går, 00:09 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vel, det er jo ekstremt turnoff å ikke klare å holde igjen gass til du er alene... Hadde en fyr prompa på date med meg, med unntak om det var et skikkelig uhell i en eller annen fysisk sammenheng (feks trening), så hadde jeg glatt ikke hatt lyst til å møte han igjen. Altså om han bare hadde prompa og ledd og ikke brydd seg... Det er ordentlig dårlig folkeskikk, og nasty. Anonymkode: 74475...608 Heh, jeg er dame, jeg slipper alltid en liten promp hver gang jeg får orgasme 🙈 Superflaut, men jeg har valgt å bare aldri nevne det, enda jeg vet at han vet også 🙈 Anonymkode: 72914...0fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:17 #16 Del Skrevet i går, 00:17 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Heh, jeg er dame, jeg slipper alltid en liten promp hver gang jeg får orgasme 🙈 Superflaut, men jeg har valgt å bare aldri nevne det, enda jeg vet at han vet også 🙈 Anonymkode: 72914...0fb Har du sex på første date? Anonymkode: 9bd97...100 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:44 #17 Del Skrevet i går, 00:44 Det kommer helt an på. Hvis daten løfter på skinka og slipper den ut er det ett no no. En promp som kommer ut som var ment å holde inne kan gå men da bør de følge en "unnskyld" med. Vi slipper alle ut luft så man må jo før eller siden tåle det. Anonymkode: 43a44...72f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:50 #18 Del Skrevet i går, 00:50 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det kommer helt an på. Hvis daten løfter på skinka og slipper den ut er det ett no no. En promp som kommer ut som var ment å holde inne kan gå men da bør de følge en "unnskyld" med. Vi slipper alle ut luft så man må jo før eller siden tåle det. Anonymkode: 43a44...72f Men det er løs å føle litt avsmak likevel, om det så er en glipp. Hva hvis den lukter i tillegg. Anonymkode: 9bd97...100 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:51 #19 Del Skrevet i går, 06:51 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Klarte å slippe en promp ved daten, har ikke hørt noe fra han siden. bryr folk seg virkelig om en promp? Anonymkode: 5151e...2ad Bare damer som forlater en mann grunnet en promp Anonymkode: 31f5b...28d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:00 #20 Del Skrevet i går, 07:00 Hvor mange promp og bæsj tråder skal du egentlig lage? Anonymkode: 15c09...acf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå