Gå til innhold

Klarte å slippe en promp ved daten

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Klarte å slippe en promp ved daten, har ikke hørt noe fra han siden. bryr folk seg virkelig om en promp?

Anonymkode: 5151e...2ad

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barnslige folk bryr seg ja. Var det en høylytt? Kan det være andre ting som gjorde at han ikke tar kontakt?

Anonymkode: 658e6...a65

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Klarte å slippe en promp ved daten, har ikke hørt noe fra han siden. bryr folk seg virkelig om en promp?

Aldri brydd meg om det. Helt menneskelig i mine øyne. Hvis han ikke vil date mer på grunn av det er han ikke en du burde kaste bort tid på 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han bryr seg så var han kanskje ikke noe å ta vare på uansett?

Endret av Kristian
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg hadde reagert om en mann hadde prompa høyt på første eller andre date. 

Anonymkode: 9bd97...100

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Må si jeg hadde reagert om en mann hadde prompa høyt på første eller andre date. 

Enig.

Anonymkode: 9942d...cb4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er enig jeg også her. Alle promper jo. Det vi jo alle,men på første date så burde det vel være mulig å ta seg litt sammen vel. Det er jo noe med førsteintrykk da. Det er sterkt.

Endret av Rosa Gnom
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er også enig! Og de gangene det har skjedd har det ikke vært prompen som var avgjørende, men det i tillegg til alt annet tilsier bare at vi ikke er noen god match. 

Anonymkode: 15f28...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En høylytt promp på date er jo bare bra, da slipper jeg som mann å bekymre meg for å slippe en selv 🧐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PITTY skrev (5 minutter siden):

Kanskje han så for seg en yndig eller sexy dametruse? Not anymore??

Som blafrer i vinden.....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vel, det er jo ekstremt turnoff å ikke klare å holde igjen gass til du er alene... Hadde en fyr prompa på date med meg, med unntak om det var et skikkelig uhell i en eller annen fysisk sammenheng (feks trening), så hadde jeg glatt ikke hatt lyst til å møte han igjen. Altså om han bare hadde prompa og ledd og ikke brydd seg... Det er ordentlig dårlig folkeskikk, og nasty. 

Anonymkode: 74475...608

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg er også enig! Og de gangene det har skjedd har det ikke vært prompen som var avgjørende, men det i tillegg til alt annet tilsier bare at vi ikke er noen god match. 

Anonymkode: 15f28...d01

Så skal det litt til å føle "wow" faktoren tidlig i en relasjon, spesielt når man har levd lengre enn 30 år. 

Når man ikke har en wow faktor, man føler ikke noe ekstra for personen også klarer han ikke å holde igjen en promp de få timene man møtes. 

Da hadde det nok vært hadet fra meg og, men ikke fordi jeg ikke tåler promp. Jeg holder på å oppdra 3 gutter, men det er hele settingen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vel, det er jo ekstremt turnoff å ikke klare å holde igjen gass til du er alene... Hadde en fyr prompa på date med meg, med unntak om det var et skikkelig uhell i en eller annen fysisk sammenheng (feks trening), så hadde jeg glatt ikke hatt lyst til å møte han igjen. Altså om han bare hadde prompa og ledd og ikke brydd seg... Det er ordentlig dårlig folkeskikk, og nasty. 

Anonymkode: 74475...608

Heh, jeg er dame, jeg slipper alltid en liten promp hver gang jeg får orgasme 🙈 Superflaut, men jeg har valgt å bare aldri nevne det, enda jeg vet at han vet også 🙈 

Anonymkode: 72914...0fb

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Heh, jeg er dame, jeg slipper alltid en liten promp hver gang jeg får orgasme 🙈 Superflaut, men jeg har valgt å bare aldri nevne det, enda jeg vet at han vet også 🙈 

Anonymkode: 72914...0fb

Har du sex på første date? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Det kommer helt an på. Hvis daten løfter på skinka og slipper den ut er det ett no no. En promp som kommer ut som var ment å holde inne kan gå men da bør de følge en "unnskyld" med. Vi slipper alle ut luft så man må jo før eller siden tåle det.

Anonymkode: 43a44...72f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det kommer helt an på. Hvis daten løfter på skinka og slipper den ut er det ett no no. En promp som kommer ut som var ment å holde inne kan gå men da bør de følge en "unnskyld" med. Vi slipper alle ut luft så man må jo før eller siden tåle det.

Anonymkode: 43a44...72f

Men det er løs å føle litt avsmak likevel, om det så er en glipp. Hva hvis den lukter i tillegg. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Bare damer som forlater en mann grunnet en promp 

Anonymkode: 31f5b...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor mange promp og bæsj tråder skal du egentlig lage? 

Anonymkode: 15c09...acf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...