AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:46 #1 Del Skrevet torsdag kl 22:46 Inspirert av annen tråd der temaet ”snill mann” blir diskutert opp og ned i mente men selve definisjonen virker litt uklar. Så jeg spør, hva er din definisjon av en snill mann? Anonymkode: b85ef...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:39 #2 Del Skrevet torsdag kl 23:39 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Inspirert av annen tråd der temaet ”snill mann” blir diskutert opp og ned i mente men selve definisjonen virker litt uklar. Så jeg spør, hva er din definisjon av en snill mann? Anonymkode: b85ef...2a4 Ærlig, handlinger som samsvarer med ord, bygger meg opp, hjelpsom, gir omsorg, har empati. Men det er også viktig at han sier det han mener, tåler at vi er uenige og kan prate sammen på en god måte. En snill mann skal ikke være en tøffel. Anonymkode: 7e106...f8a 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:44 #3 Del Skrevet torsdag kl 23:44 Han takler helt fint at du har en dårlig dag og elsker deg høyere akkurat den dagen enn de alle de gode dagene. Amen. Anonymkode: af958...659 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:18 #4 Del Skrevet i går, 01:18 Gode evner innenfor forståelse, tålmodighet, rettferdighet, omsorg, ærlighet men i samsvar med forståelse for at deg er ikke alt som er greit å si. Sånne ting 😊 Anonymkode: c737e...005 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet i går, 06:59 #5 Del Skrevet i går, 06:59 En snill mann i mine øyne er tålmodig og kjærlig med meg, og ser meg fra min beste side, selv om jeg oppfører meg som et troll 😆😆😆 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden En som ikke bare er snill på "godværsdager"- alle folk kan være snille når ting går deres vei. En mann som furter, skylder på andre,er hevngjerrig stikker når ting blir vanskelig er ikke " snille" . Hjelper ikke at de er "snille" 99% av tiden ( gir komplimenter, spanderer, er hjelpsomme) hvis de reagerer som en 7 åring når det oppstår problemer/ konflikter. Anonymkode: be4d0...fe3 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): En som ikke bare er snill på "godværsdager"- alle folk kan være snille når ting går deres vei. En mann som furter, skylder på andre,er hevngjerrig stikker når ting blir vanskelig er ikke " snille" . Hjelper ikke at de er "snille" 99% av tiden ( gir komplimenter, spanderer, er hjelpsomme) hvis de reagerer som en 7 åring når det oppstår problemer/ konflikter. Anonymkode: be4d0...fe3 Dette 👍 Vil også legge til at for meg er snill i stor grad i slekt med uselvisk. Altså at man ikke forventer noe igjen for å være «snill». Hadde en nabo som sa han syntes det var hyggelig å være «snill» mot de rundt seg. Så han hjalp meg både med å klippe plenen og måke snø (på eget initiativ, jeg ba aldri om noe). Dette gjorde han helt til den dagen jeg takket nei til å ta en kaffe med ham. Da var det ikke så viktig å være «snill» lengre. Anonymkode: ad442...3de 2 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #8 Del Skrevet 23 timer siden Det samme som en snill dame. Har skjønt at dersom man selv er snill, en som gir mye og stiller opp for andre, så bør man finne en som er lik. Ellers kan man fort bli utnyttet. Anonymkode: bd7a1...d44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 23 timer siden #9 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Inspirert av annen tråd der temaet ”snill mann” blir diskutert opp og ned i mente men selve definisjonen virker litt uklar. Så jeg spør, hva er din definisjon av en snill mann? Anonymkode: b85ef...2a4 Tja en "snill mann" poengterer at han er snill og forventer noe i gjengeld. En snill mann gjør ikke det. Han kan selvfølgelig få noe i gjengeld. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 22 timer siden #10 Del Skrevet 22 timer siden Irak skrev (1 time siden): En snill mann i mine øyne er tålmodig og kjærlig med meg, og ser meg fra min beste side, selv om jeg oppfører meg som et troll 😆😆😆 Fordi han ser at du har et hjerte av gull💛 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22 timer siden #11 Del Skrevet 22 timer siden Kryneren skrev (4 minutter siden): Fordi han ser at du har et hjerte av gull💛 Tusen hjertelig takk 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #12 Del Skrevet 22 timer siden En som er der i de onde dagene og, nårmdu har det som verst. Og som ikke trykker deg mer ned og lar deg klare deg alene og er stygg med deg.. Men han tar vare på deg, løfter deg opp,holder rubdt deg, i gode og onde dager! Kan snakke sammen ikke bare furte om dere er uenige. En som validerer følelsene dine og ikke bare ler av deg eller skylder alt på deg. En som ser sine egne feil eller er villig til å tenke seg om å ikke bare gå i forsvar og angrep når du tar opp noe. Omsorgsfull når du er syk og har det fælt. God og snil. Ærlig og trofast! En som gir med hjertet og bryr seg! Anonymkode: 841e4...2bc 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #13 Del Skrevet 21 timer siden En som gir av sin overflod på godværsdager og som holder tilbake alle padder når det stormer. En mann som tåler å bli skuffet eller korrigert, og som evner å være myk når han må skuffe eller korrigere andre. En mann som føler ansvar for mye mer enn seg selv, og ikke minst tar ansvar for egen mental og fysisk helse. Anonymkode: ff656...ae0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #14 Del Skrevet 20 timer siden En snill mann er en som forstår. Jo mer han forstår, jo snillere kan han være, om han gjør de riktige valgene. Syretesten er de dårlige dagene, tabbene, når en driter seg helt ut. Reagerer han med tålmodighet og kjærlighet på slike dager, da er han en snill mann. Det kan kreve ganske mye å være snill. Anonymkode: edb19...f8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #15 Del Skrevet 20 timer siden En som har sine verdier og tanker om rett og galt og står opp for det, men som kan tilgi seg selv og andre for at vi ikke alltid strekker til. En som ikke umiddelbart retter sinne og fokus utover når noe er vondt, men prøver å se hva som er ham, andre og tilfeldigheter. En som klarer å bevare interessen og omtanken for omverdenen tross slagene livet gir. dvs et altfor bra og dydig menneske for meg. Anonymkode: fd8b0...a18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #16 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette 👍 Vil også legge til at for meg er snill i stor grad i slekt med uselvisk. Altså at man ikke forventer noe igjen for å være «snill». Hadde en nabo som sa han syntes det var hyggelig å være «snill» mot de rundt seg. Så han hjalp meg både med å klippe plenen og måke snø (på eget initiativ, jeg ba aldri om noe). Dette gjorde han helt til den dagen jeg takket nei til å ta en kaffe med ham. Da var det ikke så viktig å være «snill» lengre. Anonymkode: ad442...3de Hadde du vært komfortabel med å yte av han vel vitende om at han egentlig er interisert da? Det syns ikke jeg er snillt av deg. Også manglende forståelse for at en person ofte trenger avstand for å komme over noen og at det ikke alltid handler om å bare være snill men ikke være naiv heller. Hvor mye bryr du deg om at hans dager er livet han lever? Dere som syns at noen skal være kjempe snille selv når dere ikke er snille mot dem? Jeg forstår tolmod og harmoni, men dere unner jo ironisk ikke andre å ha en ryggrad til å også sikre seg at andre er snille mot dem. For jeg tipper dere tillater dere å kalle dere snille, selv om dere også har lov til å si ifra om noe er urettferdig. Anonymkode: c737e...005 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #17 Del Skrevet 19 timer siden Begrepet "snill mann" er en svært unyansert måte å beskrive en mann på. Menn henger seg ofte opp i at kvinner sier nettopp dette, at de ønsker seg "en snill mann". Når kvinner ser for seg en snill mann, så ser de først og fremst for seg en TILTREKKENDE mann, som i tillegg er snill og behandler de bra. Menn bør heller fokusere på å bli mer tiltrekkende ovenfor det motsatte kjønn, en å fokusere på å være "snill". Anonymkode: 53259...7e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #18 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hadde du vært komfortabel med å yte av han vel vitende om at han egentlig er interisert da? Det syns ikke jeg er snillt av deg. Også manglende forståelse for at en person ofte trenger avstand for å komme over noen.... Anonymkode: c737e...005 Ro deg ned. Det er ikke som om de to pleide å date. Han tok et initiativ og må lave med at svaret kan bli nei og andre ikke er interessert enn mer i godt naboskap. Anonymkode: ff656...ae0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #19 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Begrepet "snill mann" er en svært unyansert måte å beskrive en mann på. Menn henger seg ofte opp i at kvinner sier nettopp dette, at de ønsker seg "en snill mann". Når kvinner ser for seg en snill mann, så ser de først og fremst for seg en TILTREKKENDE mann, som i tillegg er snill og behandler de bra. Menn bør heller fokusere på å bli mer tiltrekkende ovenfor det motsatte kjønn, en å fokusere på å være "snill". Anonymkode: 53259...7e6 Stillhet er egenskaper noen kan annerkjennes for utenfor attraksjon, slik vi kan med ting som kreativitet, intellekt, humor. Men ja, selvsagt vil vi være sammen med noen vi er tiltrukket av samtidig som de er gode mennesker. Anonymkode: c737e...005 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #20 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Begrepet "snill mann" er en svært unyansert måte å beskrive en mann på. Menn henger seg ofte opp i at kvinner sier nettopp dette, at de ønsker seg "en snill mann". Når kvinner ser for seg en snill mann, så ser de først og fremst for seg en TILTREKKENDE mann, som i tillegg er snill og behandler de bra. Menn bør heller fokusere på å bli mer tiltrekkende ovenfor det motsatte kjønn, en å fokusere på å være "snill". Anonymkode: 53259...7e6 En person som er snill i bunn trenger ikke fokusere på å være snill. Gode verdier er noe man har lært hjemme. Tror kvinner som snakker om snill i datingperspektiv mener «ikke slem» Anonymkode: bd7a1...d44 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå