AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:23 #1 Del Skrevet torsdag kl 22:23 Spørsmål til dere som har rotte(r). Hva gjør man med rottene når man drar bort, tar man dem med? Og når de går løse rundt i huset, driter de ikke over alt da? Anonymkode: ebbad...bcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Del Skrevet 20 timer siden Rotter (og alle dyr) skal ha tilsyn hver dag, så en må enten ta de med seg når en skal bort, eller ha dyrepasser. Vi har brukt dyrepasser som har kommet hjem til oss og sett til rottene, byttet vann og gitt mat. En skal ha minst to rotter og de krever store bur, så det er ikke så lett å ha de med seg hvis en skal på lengre turer. Ja, de "driter" over alt når de er løse, men driten er lett å plukke opp. Det er verre med urinen hos ukastrerte hanner, for det lukter en del. (Vi har to søstre) Anonymkode: cbf71...9e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Del Skrevet 19 timer siden Når vi var borte hadde vi noen som kom innom og fylte på mat, vann og ferske grønnsaker. Rotter skal ikke bo alene, så jeg vil si at minst tre er best. Da er det to igjen hvis det skulle skje noe med den ene tidlig. Jeg hadde mine løse hele tiden jeg var hjemme. De er territoriale så går aldri langt fra buret eller ned på gulvet. Var vi ikke i rommet gikk de ikke ut i det hele tatt, da var det ikke noe spennende å gå ut. Når de er vant til å gå inn og ut på denne måten går de også inn for å tisse og bæsje. Mine gjorde kun bra seg ute når de var små og nye i hjemmet. Som voksne fant jeg aldri noe utenfor buret. Rotter er faktisk veldig renslige. Jenter er klatrere og trenger høyt bur. Gutter er mer tunge over rumpa, så er dårligere klatrere og trenger stor gulvflate. I buret må det være flere gjemmesteder som hengekøyer og hus, men gi dem sklier så ser du Rotter som har det nye gøy. Rotter er utrolig morsomme og veldig godt selskap. Gi de tillitt og frihet og du får mange ganger det kos tilbake. Anonymkode: da676...bc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå