Gå til innhold

Hvor sannsynlig er det at en date vil tenke at det er uaktuelt å bli kjærester med meg bare pga bipolar diagnose?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt uaktuelt. Har en kompis som er bipolar så har fått kjenne det på kroppen når noen man er glad i har det. Det er også lett å sitte å si at det uaktuelt,men plutselig så møtes man og alt annet er helt perfekt. Kjemi og allting,men i utgangspunktet så ville jeg sagt nei.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt uaktuelt. Har venner og familie som har det, og bare det er helt ekstremt vanskelig. Kunne aldri bodd med det rundt meg konstant.

Anonymkode: d5095...2de

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg som er ferdig med å få barn: Hadde ikke automatisk utelukket dating/forhold med noen som har diagnosen, hvis de er stabile og godt medisinert. MEN, jeg ville dessverre vært skeptisk. Og hatt lav terskel for å avslutte! Ikke minst av hensyn til barnet mitt. 

Som andre her har nevnt: Å stifte familie med noen som har bipolar lidelse er absolutt UAKTUELT.

(Jeg kjenner forresten flere med bipolar diagnose som er frivillig barnløse, fordi de innser at det er det beste. Og derfor har de måttet gjøre forsakelser som å gi avkall på forhold og så videre. Jeg synes det er beundringsverdig og vitner om høy, personlig integritet! Flere burde vært sånn.)

Anonymkode: 4444d...96f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...