AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:12 #1 Del Skrevet torsdag kl 22:12 Hva er deres erfaring med det? Anonymkode: d5273...d6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:19 #2 Del Skrevet torsdag kl 22:19 Aldri Anonymkode: 3aeec...d61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet torsdag kl 22:22 #3 Del Skrevet torsdag kl 22:22 Når man føler for det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:52 #4 Del Skrevet torsdag kl 22:52 I tidligere relasjoner har det ofte vært naturlig å ta praten om hvor man står etter ca. 3 måneder. Mener at dette gjelder for mye av omgangskretsen min, som består av folk i slutten av 20- og begynnelsen av 30-årene. Dette er jo en alder da mange ønsker å etablere seg å få barn. Da er det naturlig at man bruker tid på å bli kjent før man forplikter seg, men likevel ikke bruker overdrevent lang tid på å finne ut om det er potensiale for noe langvarig. Tror at ca. 3 måneder er ganske standard før man tar praten om «hvor man står» i min omgangskrets. Om man da definerer seg som kjærester eller bare eksklusive, varierer litt. Da jeg var i begynnelsen av 20-årene var jeg villig til å forplikte meg mye raskere (kanskje etter 3-4 uker), men jeg var også villig til å bruke lang tid på å se an (mer enn ett år). Merker en lignende tendens hos folk jeg kjenner som er en del eldre enn meg. Så jeg tenker at dette kommer litt an på hvilke intensjoner man har, og hvilken aldersgruppe man er i. ☺️ Anonymkode: e8823...91b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Del Skrevet 22 timer siden Kjæresten min ville definere oss og gå ut offentlig på FB etter 4 mnd. Anonymkode: 82f20...d3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå