Pilleville Skrevet 27. desember 2024 #21 Del Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er ikke dette samme ts som lagde en del tråder om konen som liker å jogge veldig tidlig og veier maten sin? Anonymkode: 617ed...61e Det tenkte eg og 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pilleville Skrevet 27. desember 2024 #22 Del Skrevet 27. desember 2024 (endret) Husker deg fra tidigere tråd. Du er kontrollerende og masete. Skaff deg et eget liv og slutt å gå så opp i ho. Sei ein gang at du lytter om ho vil snakke så ti stilt om det. Men den ene gangen har du brukt opp for lengst. Endret 27. desember 2024 av Pilleville 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 27. desember 2024 #23 Del Skrevet 27. desember 2024 I likhet med AB#20 over her, så får jeg også piggene litt ut av måten du uttrykker deg på, TS. Jeg får inntrykk av at det ikke er kona ditt sitt beste som ligger bak ønsket ditt om at hun skal fortelle deg om kostholdsveiledningen. Dette er nok hun klar over også, noe som kan forklare motviljen. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #24 Del Skrevet 27. desember 2024 Virker veldig rart, hun skjuler noe. Anonymkode: f8b7a...95c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #25 Del Skrevet 27. desember 2024 Med tanke på tidligere tråder så ser ekteskapet ditt ut til å henge i en tynn tråd. Anonymkode: 4b325...713 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #26 Del Skrevet 27. desember 2024 Jeg har ikke lest noen av ts' tidligere tråder, men det står ganske klart for meg at det er tidligere kommunikasjon som ødelegger for dere her. Alle som har følelsen av å måtte forsvare seg, eller stå til rette for noe hver gang, vil slutte å dele. Jeg spår en livsstilsendring i din fremtid, ts. Som singel. Anonymkode: c8eda...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå