AnonymBruker Skrevet i går, 16:53 #21 Del Skrevet i går, 16:53 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du spør om et spørsmål, om det er flere som jobber i romjula. AB svarer deg helt enkelt. Kan ikke forstå hva som var så frekt med det svaret? Selvsagt finnes det folk som jobber i romjulen. Anonymkode: d0d2f...af3 Tror de fleste forsto at TS ikke mente "finnes det folk i Norge som jobber i romjulen, eller er jeg den eneste?" TS spurte hvordan folk som jobber i romjulen liker det. Anonymkode: 5f9a5...464 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:58 #22 Del Skrevet i går, 16:58 Dette er første julen på 18 år hvor jeg ikke jobber en eneste dag i julen! Det er virkelig annerledes, det må jeg si. Og eneste grunnen til at jeg ikke jobber er fordi jeg er sykemeldt pga en krevende graviditet. Får ikke gjort så mye fornuftig heller, men det er veldig deilig. Passer på å nyte tiden, neste jul helt uten jobbing blir vel når jeg blir pensjonist 😂 Men, jeg har egentlig syntes det har vært helt greit å jobbe i jula. I hjemmesykepleien har det ofte vært litt roligere der jeg har jobbet, da mange eldre får besøk og vi trenger ikke hjelpe til riktig så mye. Fått til bedre tid til de eldre som ikke har noen, møte pårørende man ikke har sett på lenge, komme litt ajour, ha det hyggelig med kollegaene og spise alt godteriet man får fra brukerne 😊🙊 Man blir jo vant til det og forsøker å gjøre det beste ut av det. Og klart, tilleggene man får gjør det ekstra hyggelig når lønna kommer også! Anonymkode: 45e54...89d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:06 #23 Del Skrevet i går, 19:06 Jeg jobber i helsevesenet og jobber som vanlig. Det er helt greit, det som irriterer meg er at barnehagen er stengt hele jula🤬 Anonymkode: e3e0f...599 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:14 #24 Del Skrevet i går, 19:14 Jobber i romjulen -barnehage. Romjulen i bgh er bare kos, det er få barn og vi har mye å gi til de små som får mye kos og oppmerksomhet. Anonymkode: c4978...599 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:58 #25 Del Skrevet i går, 19:58 Var på jobb i dag, rolig og behagelig. Hadde gjort unna myyyye før jul for å ha lite på blokka i romjula. Anonymkode: 1a4dc...b7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:59 #26 Del Skrevet i går, 19:59 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Var på jobb i dag, rolig og behagelig. Hadde gjort unna myyyye før jul for å ha lite på blokka i romjula. Anonymkode: 1a4dc...b7a Jobber forresten som finansrådgiver. Anonymkode: 1a4dc...b7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:05 #27 Del Skrevet i går, 20:05 Ja. Er ikke annerledes enn å jobbe andre dager Anonymkode: 6c2e2...639 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:06 #28 Del Skrevet i går, 20:06 Det er helt vanlig å jobbe i romjulen. Det er jo vanlige dager. Er bare barn som har juleferie i et par uker. Jeg jobber turnus på sykehus og jobbet både julaften, romjulen og nyttår. Anonymkode: 8c00c...cf3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:20 #29 Del Skrevet i går, 21:20 Jobber på en lokal sikkerhetspost i psykiatrien, jobbet alle dager i jula. En del av pasientene synes jul og andre høytider er vanskelige, så det er fint at det ikke bare er ringevikarer og ekstravakter på jobb disse dagene. Nok å gjøre, stort sett hyggelig, selvfølgelig også noen svært utfordrende arbeidsoppgaver. Fortsatt god jul. Anonymkode: ed376...ec2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #30 Del Skrevet 20 timer siden Syntes det er fint å jobbe i romjulen. Litt roligere tempo på jobb. Juleaften er der best å være hjemme, men helt ok å jobbe også. Samtidig kjeder jeg meg raskt om jeg har flere fridager på rad. Anonymkode: cf0be...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #31 Del Skrevet 20 timer siden Jeg har jobbet litt. 1 juledag, 27. og så skal jeg jobbe 1. nyttårsdag. Jeg har selv valgt det, både pga lønna og pga det er deilig å komme seg vekk fra familien til min mann. Får ikke så dårlig samvittighet overfor hverken mann eller barn når de er så sosiale når jeg er borte. Det er kanskje ikke mye for folk flest, men jeg får utbetalt rundt 10.000,- bare for de 2 røde dagene jeg jobber. Det er verdt det, synes jeg. Anonymkode: 01377...cd9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #32 Del Skrevet 8 timer siden Jobber i romjulen, i barnehage. Anonymkode: d25c4...989 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #33 Del Skrevet 8 timer siden Jeg jobber i romjulen. Jobber på sykehjem. Synes det er helt greit. Det positive med å jobbe i turnus er at du har fridager i uken. Anonymkode: 87cbb...184 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #34 Del Skrevet 8 timer siden Jobber i blomsterbutikk. Det var mildt sakt hektisk de siste førjulsdagene, så å få fri julaften slik at det ble tre dager pause var veldig godt! Kunne gjerne hatt fri i går også, men da var det påan igjen. Var en fin arbeidsdag, tho. Jobber 30. og 31. igjen, som er mindre kjipt enn i går. Da er det helt greit å få tempo i kroppen igjen. Begynner å bli ferdig med fettrand og sjokoladebonanza. Anonymkode: 6b480...d8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #35 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (På 27.12.2024 den 14.39): Nei, du jobber ikke. Anonymkode: 7ca25...6be Tror du virkelig at det ikke er jobb å jobbe på hjemmekontor? Ganske så arrogant av deg… Anonymkode: 205af...f5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #36 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (På 27.12.2024 den 14.39): Nei, du jobber ikke. Anonymkode: 7ca25...6be De pengene som kommer inn er vel ikke lønn heller, da? Så da kan jeg slutte å betale skatt? Anonymkode: 05442...6e8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #37 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror du virkelig at det ikke er jobb å jobbe på hjemmekontor? Ganske så arrogant av deg… Anonymkode: 205af...f5f Neh. Sitte på ræven i sofaen i pysjen, uten sminke, og gafle i deg mat/drikke kontinuerlig, mens du switcher mellom å svare på en jobbmail og se på en serie - NEI, DET ER POKKER IKKE JOBBING! Anonymkode: c4978...599 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 4 timer siden #38 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Neh. Sitte på ræven i sofaen i pysjen, uten sminke, og gafle i deg mat/drikke kontinuerlig, mens du switcher mellom å svare på en jobbmail og se på en serie - NEI, DET ER POKKER IKKE JOBBING! Anonymkode: c4978...599 Ta med misunnelsen din et annet sted og slutt å spore av tråden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #39 Del Skrevet 4 timer siden Før jobbet jeg innenfor helse, og tok alltid noen vakter i julen. For meg, som er best på hverdager, var det ganske fint med litt rutiner og pause hjemmefra. Nå er jeg lærer på VGS, og har denne julen 60+ stiler å rette. Litt kjipt å ikke ha ordentlig fri. Men jeg ser den lange sommerferien foran meg i det fjerne, så jeg klager ikke Anonymkode: 4359f...a23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #40 Del Skrevet 4 timer siden Jobber turnus i helsesektoren. Det er selvfølgelig kjipt å være borte fra barna julekvelden og andre typiske «familiedager» , men for oss har turnus så mange fordeler i hverdagen, så det kompenserer for arbeid på helligdager. Når det er sagt er jo det å først være på jobb i jula koselig, da vi prøver å gjøre det lille ekstra for at beboerene også skal få kjenne på romjulsskosen Anonymkode: 0ce93...fc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå