Gå til innhold

Grunn til å bli blokkert?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er grunn til personer blokkerer deg fra SOSIALE MEDIER?

noen som har opplevd det før? Hvordan føltes det?

Anonymkode: 0a3e6...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva er grunn til personer blokkerer deg fra SOSIALE MEDIER?

noen som har opplevd det før? Hvordan føltes det?

Anonymkode: 0a3e6...725

Jeg har blitt det i flere omganger av hun samme for hun ønsker ikke å kunne ha mulighet til å kontakte meg. For min del går det veldi fint for jeg er veldig glad i fred å ro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blokkert 5 stykker, har ingen dårlig samvittighet for det. Alle fem var innpåslitne, eiersyke menn som ikke tok et nei for et nei. Blokeringsfunksjonen  er den beste funksjonen som finnes på some. Det er ikke slik at alle mennesker har rett til å se alt, vite alt om deg. Å sette digitale grenser for seg selv er kjempe viktig i dagens samfunn så jeg har ikle noe problem med å blokere noen som ikke respekterer grenser. 

Anonymkode: a28bd...1e9

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at man blokkerer er at vedkommende ikke ønsker kontakt med deg. Hvorfor vedkommende ikke ønsker kontakt kan ha tusen forklaringer, som kanskje eller kanskje ikke handler om deg.

Anonymkode: 523e5...2f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et pågående situationship som har blokkert meg flere ganger i snart et halvt år nå fordi han ikke får det som han vil. Han unblokker meg nå og da når han føler for det fordi han vil og vet at jeg tar kontakt igjen dersom han gjør det, fordi han vet at jeg savner han

Anonymkode: ef8b3...ab2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har et pågående situationship som har blokkert meg flere ganger i snart et halvt år nå fordi han ikke får det som han vil. Han unblokker meg nå og da når han føler for det fordi han vil og vet at jeg tar kontakt igjen dersom han gjør det, fordi han vet at jeg savner han

Anonymkode: ef8b3...ab2

Herregud. Hva er galt med deg??

Anonymkode: b539f...29d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har blokkert to, ene er ei dame som har stalket meg i 20 år og tror hun har et forhold til mannen min og vil fortelle meg om dette, bekjenne sine synder osv… 

Det andre er en mann jeg vurderte innlede et forhold til for mange år siden som viste seg å ikke være snill. Har ikke blokkert han før nå nylig fordi han brått begynte å ta opp igjen kontakt på en ubehagelig måte. 

Anonymkode: 0b326...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt det noen ganger av han jeg var gift med. Når han blokkerer så skjønner jeg at han er meget opptatt med andre damer, nå har jeg blokkert han for evig og alltid for er veldig ferdig med han og venter på at jeg kan skille meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...