AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #1 Del Skrevet 26. desember 2024 Jeg er mann, og det jeg forventer av min partner er at hun suger meg, et stort pluss om hun svelger, men ikke noe krav. Jeg forventer at hun har forståelse for at jeg liker dr dreke, men det er overhode ikke et krav. Jeg selver selsagt henne om det skulle være en fetish i form av rumpe også. Hva er deres krav mot menn? Anonymkode: 48814...9fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #2 Del Skrevet 26. desember 2024 Dr dreke? Selver? Anonymkode: 217ed...022 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #3 Del Skrevet 26. desember 2024 Runker du samtidig som du prøver å skrive, TS? Anonymkode: 12bcc...f1f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #4 Del Skrevet 26. desember 2024 Mitt "krav" til menn er at de klarer å kommunisere med meg på en forståelig måte. Her klarte jeg ikke å legge godvilja til og tolke engang. Men sånn forøvrig så er det at de gjør en innsats for at jeg skal oppleve nytelse i senga, at de gir den trygge følelsen som gjør at man slipper seg løs. Stort pluss om han er mer opptatt av hva som gir meg nytelse enn hvordan jeg kan gi han nytelse. Anonymkode: e0266...f0d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #5 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dr dreke? Penis og ballene i munnen samtidig AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Selver? Var en skrivefeil, skulle stå skjønner Anonymkode: 48814...9fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #6 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mitt "krav" til menn er at de klarer å kommunisere med meg på en forståelig måte. Her klarte jeg ikke å legge godvilja til og tolke engang. Men sånn forøvrig så er det at de gjør en innsats for at jeg skal oppleve nytelse i senga, at de gir den trygge følelsen som gjør at man slipper seg løs. Stort pluss om han er mer opptatt av hva som gir meg nytelse enn hvordan jeg kan gi han nytelse. Anonymkode: e0266...f0d Kan du utdype dette? Om jeg og du skulle hatt sex, hva måtte jeg gjøre for at du skulle hatt nytelse? Anonymkode: 48814...9fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #7 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Runker du samtidig som du prøver å skrive, TS? Var bare en skrivefeil ,beklager Anonymkode: 48814...9fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 26. desember 2024 #8 Del Skrevet 26. desember 2024 (endret) Forventer at han behandler meg med den respekten, kjærligheten og ømheten jeg fortjener. At han nyter å kunne gi meg nytelse, og at han tar imot det samme fra meg. At vi sammen finner ut mer om hverandre og hva den andre liker, og at vi begge tar hensyn til det. At han er glad for at det er akkurat jeg som er der sammen med han. Vil ha mye kyssing og berøring. Kyssing og napping på halsen gjør meg gal - SÆRLIG hvis han har skjegg! At han " risper " meg litt på halsen med skjegget mens han kysser meg, da blir jeg varm, myk og tent ganske så fort. Endret 26. desember 2024 av MegJa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #9 Del Skrevet 26. desember 2024 MegJa skrev (Akkurat nå): Forventer at han behandler meg med den respekten, kjærligheten og ømheten jeg fortjener. At han nyter å kunne gi meg nytelse, og at han tar imot det samme fra meg. At vi sammen finner ut mer om hverandre og hva den andre liker, og at vi begge tar hensyn til det. At han er glad for at det er akkurat jeg som er der sammen med han. Så med andre ord at han bare sier han liker deg er ok? Ikke noe krav til at han slikker deg, eller penetrerer deg? Anonymkode: 48814...9fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. desember 2024 #10 Del Skrevet 26. desember 2024 At han behandler meg med respekt og varsomhet ❤️ 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 26. desember 2024 #11 Del Skrevet 26. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Så med andre ord at han bare sier han liker deg er ok? Ikke noe krav til at han slikker deg, eller penetrerer deg? Anonymkode: 48814...9fb Svaret mitt ligger i kommentaren min, at vi SAMMEN finner ut av hva vi liker og hva vi vil ha. Penetrering ser jeg på som både nødvendig og naturlig. Slikking osv er også ting som kan falle seg naturlig, men sånne ting tar man gjerne på impuls, ihvertfall gjør jeg det, jeg har ikke et " manus " klart før jeg ligger med en eventuell partner, sånne ting liker jeg å finne ut der og da. Endret 26. desember 2024 av MegJa Mhm 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjuva Skrevet 26. desember 2024 #12 Del Skrevet 26. desember 2024 At han behandler meg bra. Respekterer meg. Er opptatt av å gi meg nytelse, slik at jeg tenner ekstra nye og gir det lille ekstra i nytelsen jeg gir han. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 26. desember 2024 #13 Del Skrevet 26. desember 2024 Leken tunge og stor hard pikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #14 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kan du utdype dette? Om jeg og du skulle hatt sex, hva måtte jeg gjøre for at du skulle hatt nytelse? Anonymkode: 48814...9fb Det er desverre ingen fasit som gjelder for alle, men at du er lydhør for de signalene jeg gir. Tålmodig, utforsk de forskjellige erogene sonene. Ikke gå rett på sak. Masse kyssing. Jeg personlig er svak for både worshipping og bondage, men jeg lar jo ikke noen få hele kaka første kvelden. Man blir gradvis kjent med hverandre. Anonymkode: e0266...f0d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 26. desember 2024 #15 Del Skrevet 26. desember 2024 At han respekterer meg og behandler meg bra 😊 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjuva Skrevet 26. desember 2024 #16 Del Skrevet 26. desember 2024 Phitta Phjong skrev (5 minutter siden): Leken tunge og stor hard pikk. Veldig enig. Så. Lenge jeg kan gjøre det jeg vil med pikken 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 26. desember 2024 #17 Del Skrevet 26. desember 2024 tjuva skrev (6 minutter siden): Veldig enig. Så. Lenge jeg kan gjøre det jeg vil med pikken 🤭 Ja, mange er så opptatte at at størrelsen teller ikke så mye, bare han vet hvordan han bruker den. Jeg tenker motsatt. Jeg synes størrelse og hardhet betyr alt. Jeg vet selv hvordan jeg skal bruke den hvis ikke han kan det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #18 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg er mann, og det jeg forventer av min partner er at hun suger meg, et stort pluss om hun svelger, men ikke noe krav. Jeg forventer at hun har forståelse for at jeg liker dr dreke, men det er overhode ikke et krav. Jeg selver selsagt henne om det skulle være en fetish i form av rumpe også. Anonymkode: 48814...9fb Jeg er spesifikk på hva jeg trenger for å være fornøyd med sexen. Heldigvis har jeg en partner jeg klaffer perfekt med seksuelt. Jeg trenger en partner som ikke har behov for å gjøre ting med meg. Hun må ikke ha et ønske om å suge meg, runke meg osv. Det kræsjer med mitt tenningsmønster. Jeg trenger en partner som er egoistisk angående egen nytelseog 100% hengir seg til det jeg gjør uten å offer en tanke på å skulle gjøre ting med meg. Hun må være en utpreget «mottaker». Anonymkode: 5c6a4...48b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. desember 2024 #19 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er spesifikk på hva jeg trenger for å være fornøyd med sexen. Heldigvis har jeg en partner jeg klaffer perfekt med seksuelt. Jeg trenger en partner som ikke har behov for å gjøre ting med meg. Hun må ikke ha et ønske om å suge meg, runke meg osv. Det kræsjer med mitt tenningsmønster. Jeg trenger en partner som er egoistisk angående egen nytelseog 100% hengir seg til det jeg gjør uten å offer en tanke på å skulle gjøre ting med meg. Hun må være en utpreget «mottaker». Anonymkode: 5c6a4...48b Kan hun gjøre andre ting da? Eller skal hun helst være passiv? Ikke som en sekk altså. Er ikke det jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #20 Del Skrevet 26. desember 2024 Irak skrev (7 minutter siden): Kan hun gjøre andre ting da? Eller skal hun helst være passiv? Ikke som en sekk altså. Er ikke det jeg mener. Passiv, i den forstand at hun «bare skal ta i mot». skjønte hva du mener 😊 Anonymkode: 5c6a4...48b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå