AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:19 #1 Del Skrevet torsdag kl 18:19 Jeg er så tjukk. Må ned i vekt nå. Starter som nyutdannet operasjonssykepleier etter jul, så fra praksis vet jeg at man må spise mye før inngrep så man ikke blir uvel…? Men samtidig vil jeg prøve å faste da. Erfaringer noen? Anonymkode: b146b...96c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:48 #2 Del Skrevet torsdag kl 18:48 Jeg vet om noen som driver med faste men endrer tidspunktene fra dag til da avhengig av turnusjobben deres. Det blir litt vanskeligere for kroppen å tilbenne seg, så det krever mer mental disiplin, men hun mener at det likevel ble mye enklere enn å spise mindre porsjoner jevnt over, da hun sliter med det. Altsp at hun syntes det var enklere å gå ned i vekt med periodisk faste selv uten faste tidspunkter. Anonymkode: 0d7a8...ba9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:29 #3 Del Skrevet torsdag kl 19:29 Kroppen din blir jo vant med fasting. Jeg jobber på sykehus med pasientansvar (ikke op), aldri vært noe problem det. Jeg trener fastende. Lever et busy liv med 4 unger. Studerer. Jeg ser ikke helt hvorfor ikke din kropp skulle tilpasse seg? Anonymkode: de870...2a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Jeg jobber som tannlege, og jeg står under behandlingene. Jeg spiser aldri frokost, så første måltid er i lunsj kl 12. (siste måltid er et lite kveldsmåltid i 19-20-tiden). Gikk fort å venne seg til dette. Jeg er ikke overvektig heller, så jeg har ikke masse lagre å ta av. Men hvis du mener dagesvis med faste, så syns jeg det høres uetisk ut når man trenger å være helt fokusert på jobb. Anonymkode: 35bdc...391 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå