Gå til innhold

Kjæresten min "groper" meg..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 26.12.2024 den 19.01):

Hei, 

Jeg har fått meg en fantastisk fin kjæreste. Vi har bodd sammen i to måneder. De siste ukene har han "gropet" meg. Jeg vet ikke om det finnes et norsk ord for dette (kommenter gjerne i så fall). Han kan altså finne på å tafse ("klemme") på brystene mine og underlivet mitt (!) ut av det blå, mens jeg lager mat o.l. Altså ikke i en seksuell setting.. 

Jeg syns det er ekkelt, og jeg har bedt han slutte flere ganger. Det virker som at han ikke tar meg seriøs, og fortsetter med dette. 
Er dette vanlig oppførsel for en mann på 30 + år? Jeg har ikke vært i et forhold/samboerskap før, men føler denne handlingen er nedverdigende, for å være ærlig.

Anonymkode: d90d1...12e

Er ikke dette vanlig da? 

Anonymkode: b87d0...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ganske vanlig at en mann ønsker å ta på kjæresten, og at han får lov når det er greit for henne. Det vanlige er at han tar på henne på en måte som også hun setter pris på. Det normale er at dette finner dere ut av sammen, hva som passer for begge, og at begge strekker seg litt for hverandre. At han viser hensyn for henne, og at hun skjønner at det er noe mange menn trenger. Det du beskriver er ikke spesielt vanlig, håper jeg. 

Anonymkode: 38f3d...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkSolsikke skrev (18 timer siden):

dere er nylig blitt samboere, og han er gira og tent på deg, det er jo et kompliment, han gjør det fordi han synes du er fin og ikke kan holde henda unna deg. 😁😁👍🏻 

jeg synes det er hyggelig at kjæresten min tafser litt på meg innimellom, det viser at han fortsatt har lyst på meg og synes at jeg er fin, til tross for snart over tyve år sammen. Jeg klapser han  på rumpa innimellom også, det er jo bare for å flørte litt.
Ikke bli for seriøs, gutter liker at det er litt moro og en fleipete tone i hjemmet.  
K 45

Så du mener det eneste som teller er at gutter får det de liker. Kvinner er bare instrument for at gutter skal ha det bra.

K45 my ass.

Anonymkode: 09197...f07

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er ganske vanlig at en mann ønsker å ta på kjæresten, og at han får lov når det er greit for henne. Det vanlige er at han tar på henne på en måte som også hun setter pris på. Det normale er at dette finner dere ut av sammen, hva som passer for begge, og at begge strekker seg litt for hverandre. At han viser hensyn for henne, og at hun skjønner at det er noe mange menn trenger. Det du beskriver er ikke spesielt vanlig, håper jeg. 

Det er overhodet ikke normalt å ha glede av å seksuell kontakt man vet uønsket. Da mangler det deg noe følelsesmessig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er overhodet ikke normalt å ha glede av å seksuell kontakt man vet uønsket. Da mangler det deg noe følelsesmessig.

Hva har dette å gjøre med det du siterer? Gå og legg deg igjen.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten er han sosialt inkompetent og har vanskelig for å lese situasjoner, eller så er det en form for hersketeknikk. Jeg kan ikke begripe at man fortsetter med noe etter at man har fått beskjed om at den andre ikke setter pris på det.

Jeg forstår heller ikke at man kan være så idiot at man ikke av seg selv forstår at dette ikke passer eller er «artig» for en som f.eks holder på med en oppgave de ønsker å få gjort unna, eller som krever konsentrasjon. Det er jo totalt avtennende, og minner mer om en liten unge som drar mamma i buksebeina for å få oppmerksomhet. 

Anonymkode: 19fd1...59f

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Nå må du lese det du siterer. Dette svaret er jo helt god dag mann økseskaft.

Anonymkode: 4bdc1...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...