AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #21 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 26.12.2024 den 18.51): Jeg kan grafse på kona om hun er i samme rom, og vi er alene. Liker hender på puppene, og underlivet klemt mot rumpa hennes. Det er vel kanskje «mitt kjærlighetsspråk». Kona virker fornøyd, og stemningen løftes typisk av slik kroppskontakt. TS; kan det være jeg og din kjæreste snakker samme språk? Anonymkode: ca3c2...7ef Ekspander Jeg vet ikke. Jeg føler bare det er nedverdigende.. AnonymBruker skrev (På 26.12.2024 den 19.01): Herregud, er du seriøs? Alle forhold jeg har vært i så har det vært normalt, går jeg forbi henne, så går hendene oftest på rumpa hennes, og hun liker oppmerksomheten. Om hun hadde kalt dette for "groping", så ville jeg sagt at vi ikke passer sammen og latt hun finne noen andre Anonymkode: 9cf45...81c Ekspander Klapp eller hender på rompa syns jeg kan være sexy. Men ikke "klemming" (typ "hoink,hoink,hoink"-bevegelser) på pupper og underliv. Hvertfall ikke når jeg er opptatt med noe annet, hendene kommer bakfra eller ut av det blå Anonymkode: d90d1...12e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #22 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 26.12.2024 den 18.01): Det virker som at han ikke tar meg seriøs, og fortsetter med dette. Er dette vanlig oppførsel for en mann på 30 + år? Anonymkode: d90d1...12e Ekspander Nei. Det er det selvfølgelig ikke. Anonymkode: 3764f...ae5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #23 Del Skrevet 26. desember 2024 Samboeren min gjør dette hele tiden. Jeg har ikke noe imot det, til gjengeld tåler han masse kneking og kosing fra meg. Jeg er ekstremt fysisk av meg, og sovner alltid inntil han/i armene, forventer en tlf midt i arbeids tid etc. så at han tafser litt til gjengjeld er helt ok for meg, liker det , men kan være plagsomt om jeg er opptatt. Går likevel fint. Gi og ta på en måte 🤭 Anonymkode: 6f6a0...2ba 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. desember 2024 #24 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 26.12.2024 den 20.48): Samboeren min gjør dette hele tiden. Jeg har ikke noe imot det, til gjengeld tåler han masse kneking og kosing fra meg. Jeg er ekstremt fysisk av meg, og sovner alltid inntil han/i armene, forventer en tlf midt i arbeids tid etc. så at han tafser litt til gjengjeld er helt ok for meg, liker det , men kan være plagsomt om jeg er opptatt. Går likevel fint. Gi og ta på en måte 🤭 Anonymkode: 6f6a0...2ba Ekspander Så herlig å lese 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #25 Del Skrevet 26. desember 2024 Jeg er over snittet glad i fysisk nærhet og intimitet i et forhold, tror jeg. Har også fysisk nærhet som største kjærlighetsspråk, om man tar tester som går under de fem kjærlighetsspråkene. Og likevel, det Ts beskriver, det er uakseptabelt! Jeg hadde en eks som hold på slik. Han kom helt uforvarende og klemte ganske hardt, helt ut av det blå, enten på brystene mine eller underlivet. Han var ikke slik i begynnelsen av forholdet, men ble slik etterhvert. Jeg sa fra flere ganger, han forstod ikke problemet, for det var visst bare positivt at han tente på meg og viste meg det... Jeg ga til slutt veldig, veldig klar beskjed om at jeg ikke ville at han skulle gjøre dette mot meg noen gang igjen. Likevel gjentok han det. Men den siste gangen han gjorde det var jeg forberedt, med det samme han hadde grabbet tak i underlivet mitt tok jeg ordentlig balletak på ham - ikke hardt nok til å gi smerte, men nok til at han følte ubehag. "Hva ER det du gjør???? SLIPP!!!" buste han ut med. Jeg klemte enda litt hardere om ballene hans, og sa at det er jo dette han gjør med meg og påstår er så deilig, så da må han jo mene at det er deilig også? Og så klemte jeg demonstrativt enda litt mer (fremdeles under smertegrensen, men nok til at han begynte å bli veldig nervøs). Fikk da høre at det ikke kunne sammenlignes, for det jeg gjorde var stygt gjort og veldig ubehagelig og på ingen måte det han gjorde. Jeg slapp fremdeles ikke, spurte bare hvorfor i all verden jeg skulle slippe selv om det var ubehagelig for ham, det kunne jo tenkes at jeg likte å påføre ham dette ubehaget. Da så han på meg som om han lurte på om jeg hadde blitt en helt annen person (jeg er rolig og mild.... inntil noen har trukket meg for langt og ikke respekterer mine grenser). Jeg måtte visst forstå at dette var forferdelig dårlig gjort mot ham, og på ingen måte hverken tennende for ham eller morsomt. Jeg svarte "Ikke det??? Men hvorfor tror du at det er noe mer tennende og morsomt når han gjør det samme mot meg...?" Og så slapp jeg ham og ventet på svar. Det var siste gangen han gjorde det mot meg. At han kunne stryke på meg, også over baken og underlivet og brystene i ikke-seksuelle situasjoner der vi var alene, det hadde jeg ingenting imot. Men han måtte tydeligvis erfare på egen kropp hva han gjorde mot meg. Forholdet tok slutt et år etter dette, av helt andre grunner, men savnet hverken ham eller dette etter det. OBS! Jeg anbefaler IKKE andre kvinner å gjøre det jeg gjorde! Jeg hadde ikke gjort det samme i dag om jeg hadde opplevd dette. Nå hadde jeg gått etter andre gang han gjorde dette etter at jeg hadde bedt ham om å la være! Jeg kjente den mannen veldig godt, visste at han ikke hadde noen voldelige tendenser, ikke problemer med impulskontroll eller sinne. Om man skulle gjøre det jeg gjorde der på "feil" mann, så risikerer man at mannen kan bli voldelig i ettertid - så IKKE gjør som jeg gjorde! Det at en mann gjør slikt er et tegn på at han ikke har full respekt for dine grenser, Ts. Og når du har sagt fra flere ganger til ham og bedt ham om å ikke gjøre det, og han likevel fortsetter - da er det bare å gå fra ham! Han respekterer deg ikke! Anonymkode: e3500...cd8 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #26 Del Skrevet 26. desember 2024 Jeg vil presisere at det er stor forskjell på å tafse på, stryke på og det å ta såpass hardt i som det typen til TS og min eks gjorde. Det Ts opplever er hardere, det er ubehagelig og kan fort bli vondt også, for slike menn lar det ofte utvikle seg til å bli enda røffere/hardere. Å da ikke slutte med det når Ts har bedt om det, det er ikke bare respektløst, men det viser at mannen har et eller annet kontrollbehov over henne. Det er ikke sunt. Anonymkode: e3500...cd8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #27 Del Skrevet 26. desember 2024 Jeg hatet det med eksen mun, og elsker at nåværende kjæreste gjør det... Anonymkode: 51746...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 26. desember 2024 #28 Del Skrevet 26. desember 2024 Han leder tydeligvis ikke situasjonen og da blir det helt feil! Men det aller verste er at han ikke lytter til deg. Det er helt uakseptabelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #29 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 26.12.2024 den 21.00): Jeg er over snittet glad i fysisk nærhet og intimitet i et forhold, tror jeg. Har også fysisk nærhet som største kjærlighetsspråk, om man tar tester som går under de fem kjærlighetsspråkene. Og likevel, det Ts beskriver, det er uakseptabelt! Jeg hadde en eks som hold på slik. Han kom helt uforvarende og klemte ganske hardt, helt ut av det blå, enten på brystene mine eller underlivet. Han var ikke slik i begynnelsen av forholdet, men ble slik etterhvert. Jeg sa fra flere ganger, han forstod ikke problemet, for det var visst bare positivt at han tente på meg og viste meg det... Jeg ga til slutt veldig, veldig klar beskjed om at jeg ikke ville at han skulle gjøre dette mot meg noen gang igjen. Likevel gjentok han det. Men den siste gangen han gjorde det var jeg forberedt, med det samme han hadde grabbet tak i underlivet mitt tok jeg ordentlig balletak på ham - ikke hardt nok til å gi smerte, men nok til at han følte ubehag. "Hva ER det du gjør???? SLIPP!!!" buste han ut med. Jeg klemte enda litt hardere om ballene hans, og sa at det er jo dette han gjør med meg og påstår er så deilig, så da må han jo mene at det er deilig også? Og så klemte jeg demonstrativt enda litt mer (fremdeles under smertegrensen, men nok til at han begynte å bli veldig nervøs). Fikk da høre at det ikke kunne sammenlignes, for det jeg gjorde var stygt gjort og veldig ubehagelig og på ingen måte det han gjorde. Jeg slapp fremdeles ikke, spurte bare hvorfor i all verden jeg skulle slippe selv om det var ubehagelig for ham, det kunne jo tenkes at jeg likte å påføre ham dette ubehaget. Da så han på meg som om han lurte på om jeg hadde blitt en helt annen person (jeg er rolig og mild.... inntil noen har trukket meg for langt og ikke respekterer mine grenser). Jeg måtte visst forstå at dette var forferdelig dårlig gjort mot ham, og på ingen måte hverken tennende for ham eller morsomt. Jeg svarte "Ikke det??? Men hvorfor tror du at det er noe mer tennende og morsomt når han gjør det samme mot meg...?" Og så slapp jeg ham og ventet på svar. Det var siste gangen han gjorde det mot meg. At han kunne stryke på meg, også over baken og underlivet og brystene i ikke-seksuelle situasjoner der vi var alene, det hadde jeg ingenting imot. Men han måtte tydeligvis erfare på egen kropp hva han gjorde mot meg. Forholdet tok slutt et år etter dette, av helt andre grunner, men savnet hverken ham eller dette etter det. OBS! Jeg anbefaler IKKE andre kvinner å gjøre det jeg gjorde! Jeg hadde ikke gjort det samme i dag om jeg hadde opplevd dette. Nå hadde jeg gått etter andre gang han gjorde dette etter at jeg hadde bedt ham om å la være! Jeg kjente den mannen veldig godt, visste at han ikke hadde noen voldelige tendenser, ikke problemer med impulskontroll eller sinne. Om man skulle gjøre det jeg gjorde der på "feil" mann, så risikerer man at mannen kan bli voldelig i ettertid - så IKKE gjør som jeg gjorde! Det at en mann gjør slikt er et tegn på at han ikke har full respekt for dine grenser, Ts. Og når du har sagt fra flere ganger til ham og bedt ham om å ikke gjøre det, og han likevel fortsetter - da er det bare å gå fra ham! Han respekterer deg ikke! Anonymkode: e3500...cd8 Ekspander Oj, vi lever nok for ulike liv til at det blir meningsfullt å sammenligne. Anonymkode: ca3c2...7ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #30 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 26.12.2024 den 22.45): Oj, vi lever nok for ulike liv til at det blir meningsfullt å sammenligne. Anonymkode: ca3c2...7ef Ekspander Forstår ikke hva du mener med dette? Jeg presiserte i innlegget nedenfor det du siterte, at det er stor forskjell på det å ta normal på kjæresten, stryke på, tafse på og klemme forsiktig på - og det TS beskriver, nemlig hard og ubehagelig klemming. Synes du det er greit av en kjæreste å gjøre det han gjør mot Ts, når Ts helt tydelig flere ganger har bedt ham om å ikke klå på henne på en så hardhendt måte? Det hennes kjæreste gjør er en form for trakassering, det har ikke noe med kjærtegn å gjøre. Anonymkode: e3500...cd8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #31 Del Skrevet 26. desember 2024 Ts: dere er i starten av et samboerforhold og han er tafsete fordi han er kåt. Det er ikke verre enn det. Du kan jo si det til han. Han er ikke en tankeleser og hvis han fortsetter med det, så tenker jeg at du kan kalle det for «groping». Det høres bare ut som han har lyst på deg, og ikke klarer å prate til deg når han er kåt. Og det virker jo sånn utad Anonymkode: 0a486...67d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 26. desember 2024 #32 Del Skrevet 26. desember 2024 Det er ikke unormalt hvertfall. Jeg digger når typen tar for seg, han har egentlig åpning for å gjøre akkurat hva han vil når han vil, han har jo heldigvis antenner til å skjønne når noe ikke er lurt å gjøre. Så om han ut av det blå drar av meg buksa og bøyer meg over spisebordet kiler det bare i magen og jeg fryder meg. Og hendene hans kan gjerne klå hvor som helst og nesten når som helst. Det som er dønn ugreit her er jo at du åpenbart ikke har samme kjærlighets/sexspråk som han, og å ikke høre på deg når du sier nei, det er IKKE greit. På noen som helst måte. Høres ut som dere må ta en alvorssamtale på dette. Hvis han virkelig ønsker å ha det sånn i hverdagen og ikke du, er dere kanskje ikke helt kompatible. Dere må hvertfall få dette på bordet og avklart før det går for mye tid og det blir for sterke følelser. Og du må vurdere om en som ikke hører på grensene dine er noen du ønsker å gå videre med. Man vet ikke hvor grenseoverskridende folk kan bli… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #33 Del Skrevet 26. desember 2024 Når vi er hjemme så tafser vi litt på hverandre i alle mulige situasjoner, uten at det er noe hint om sex. For oss er det flørting og moro. Dersom han hadde gjort det ute blant folk, hadde jeg nok kanskje blitt litt irritert. Et lite klaps på rumpa er greit når vi bare er sammen med kjente, men grafsing i skritt og på pupper er uønsket når vi er ute blant folk. Vi er i slutten av 40-årene og begynnelsen av 50-årene. Anonymkode: 4bdc1...9ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #34 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 26.12.2024 den 18.08): Jeg liker når mannen min gjør det, så kan jo hende at tidligere kjærester etc har likt det? MEN når du har sagt fra så bør han ta det til seg å slutte gi beskjed på en rolig måte, ikke vent til det skjer igjen. Anonymkode: 01088...d6a Ekspander Jeg å liker det. Han elsker puppene mine. Så har tar ofte på dem. Stryker forsiktig på dem utanfor genseren min. Hadde jeg ikke likt det så hadde jeg sagt ifra og da hadde han jo slutta. Anonymkode: 751f0...712 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #35 Del Skrevet 26. desember 2024 For meg, og for de fleste her, virker dette helt normalt og ikke annet enn hyggelig. TS skriver som om det er uvanlig, med utropstegn etter opplysninger om at han tafser på underlivet og en opplevelse av at dette er nedverdigende. For meg blir det helt fremmed. Dette opplever jeg som gjengs i de fleste forhold og som noe mange synes det heller ville vært trist uten, så lenge det ikke skjer i settinger der det åpenbart ikke sømmer seg. Og de situasjonene og den berøringen TS skisserer er ikke noe utenom det vanlige eller (for de fleste) akseptable. ... Og alt det betyr ingenting. Det er selvfølgelig helt uakseptabelt at han fortsetter hvis han flere ganger har fått klar beskjed om at du ikke liker det. Det er forståelig om han synes det er både sært og trist, men klart han må respektere det uansett. Din opplevelse av dette her (at det er nedverdigende og at han fremstår som en hund) virker på meg såpass ekstrem og uvanlig at jeg forstår det hvis en kjapp "nei, kutt ut a" ikke får ham til å fullt ut forstå alvoret. Men såfremt du har vært ordentlig klar og utvetydig på at du virkelig mener dette og opplever det krenkende og ugreit, samme hvor pussig det måtte fremstå for ham, skal han selvfølgelig slutte og aldri gjøre det igjen. Anonymkode: dcdd7...458 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #36 Del Skrevet 26. desember 2024 Kanskje han er en av mine ekser? Jeg tenner nemlig veldig på å bli tatt på på en seksuell måte ut av det blå, og generelt på all seksuell oppmerksomhet. Liker teasing gjennom hele dagen når det ikke passer å ha sex, som f.eks under matlaging. Det er mye mulig han er vandt til en slik kjæreste fra tidligere? Du må jo nesten bare sette deg ned og fortelle at dette ikke er noe for deg og forklare hva du liker i stedet, så slutter han nok med det hvis han er normalt oppegående. Anonymkode: 1784b...ca9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #37 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 26.12.2024 den 18.17): Jeg gjør ofte det på min kone gjennom 25 år. Sjelden i underlivet, men ofte kan jeg stå tett inntil bak henne, holde rundt henne og legge en hånd rundt hvert bryst mens hun står ved kjøkkenbenken eller annet. Hvis jeg sitter på en stol hender det at hun kommer bort og bøyer seg ned for et kyss, og da kan jeg løfte hånda til brystene hennes og føle og klemme litt utenpå klærne. Gjør det bare når vi er alene. Fra min side er det ment som en kjærlig handling for å vise at jeg liker henne, og også fordi jeg selv liker å kjenne på brystene hennes. Bryster er viktig for meg. Har mange ganger spurt henne om hun synes det er greit at jeg gjør det, og hun sier at hun ikke har noe i mot det. Anonymkode: b1109...bc8 Ekspander Du høres ut som mannen min. Han gjør akkurat det samme og har spurt mange ganger om det er greit. Anonymkode: 751f0...712 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandagsunge Skrevet 26. desember 2024 #38 Del Skrevet 26. desember 2024 Det norske ordet er "beføle", eller meir folkeleg: "klå på". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #39 Del Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 26.12.2024 den 19.07): Jeg vet ikke. Jeg føler bare det er nedverdigende.. Klapp eller hender på rompa syns jeg kan være sexy. Men ikke "klemming" (typ "hoink,hoink,hoink"-bevegelser) på pupper og underliv. Hvertfall ikke når jeg er opptatt med noe annet, hendene kommer bakfra eller ut av det blå Anonymkode: d90d1...12e Ekspander Ser mange her som totalt misforstår hva du sier, Ts. "honk,honk,honk" bevegelser er ikke noe man gjør når man skal vise kjærlighet og nærhet. Jeg liker også når kjæresten min beføler meg og er kjærlig. Det hadde derimot vært døden for følelsene mine om han konstant kom og klemte på puppene og underlivet mitt som om de var gummiballer som lager lyd når de klemmes på. Det er ikke kjærlig. Det er ikke noe en kjæreste gjør fordi de begjærer deg og ønsker å vise nærhet. Det er plaging. Attpåtil slutter han ikke når du ber om det. Anonymkode: aaa68...ac2 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #40 Del Skrevet 27. desember 2024 Mann her. Jeg synes dette høres ut som en form for hersketeknikk. Jada det kan høres overdrevent når jeg sier det sånn.. Men tenk på det litt.. Å ta seg til rette og klemme "hoink hoink" på puppene eller nedentil er ikke romantisk eller kjærtegnende. Det er noe man gjør for å hevde sin rett til å gjøre det. Det finnes mange skjulte former for hersketeknikker og dette er en av dem. Jeg liker å ta på kjæresten min. Og hun liker å bli tatt på. Men jeg gjør det aldri på den måten i starten. Jeg stryker henne over ryggen, holder henne rundt livet, lar hånda gli over rumpa hennes, men på en hyggelig måte. Noen ganger smiler hun og gjør det samme tilbake. Andre ganger kan det utvikle seg hett og da kan henda havne overalt 😉 Noen ganger er det bare et vennlig stryk og ikke noe mer. Men det kommer helt an på situasjonen og hvordan hun reagerer. Alt kan tolkes. Men jeg synes det er rart han fortsetter når hun ber ham la være. Anonymkode: 67524...946 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå