AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #1 Del Skrevet 26. desember 2024 Og gått opp 3 kilo. Føles helt forferdelig, jeg føler meg som en stappa julegris. Ikke trent på en uke heller, og er kjempeforstoppet. Men nå er det slutt, julesammenkomstene er over for denne gang og i morgen er det matmessig hverdag for meg igjen. Er ingen timer jeg liker på sats i morgen så det blir en lengre tur. Og så skal jeg ta noen avføringsdråper før jeg legger meg, så jeg kommer på do i morgen. Jeg klarer tydeligvis ikke å begrense meg, og hverdagen er best for meg. Noen som har det på samme måte? Anonymkode: 92da5...a91 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #2 Del Skrevet 26. desember 2024 Har du spist 21000 kalorier på noen uker? Det er sykt. Det er vannvekt TS. 1 kg er 7000 kalorier. Anonymkode: d08ab...a32 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #3 Del Skrevet 26. desember 2024 😂😂 du er ikke alene! Jeg gleder meg til å komme i gang med treningen i morgen. Anonymkode: 5c347...cb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #4 Del Skrevet 26. desember 2024 Jeg har også spist ekstremt mye de siste dagene. Nå er det stopp. Jeg gikk en tur i dag så jeg er litt i gang med mosjon. Sats her Jeg bor har ingen timer Jeg vil delta på de nærmeste dagene så her blir det egentrening inntil videre. Jeg gleder meg til nyåret nå hverdagen er i gang. Anonymkode: 8ffd6...249 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #5 Del Skrevet 26. desember 2024 Man veier seg bare ikke i løpet av/rett etter julen. Anonymkode: 5bde2...c58 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #6 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Man veier seg bare ikke i løpet av/rett etter julen. Anonymkode: 5bde2...c58 Hehe, godt poeng. Men jeg ble så nysgjerrig da kroppen kjentes ut som en stappa julepølse og olabuksene satt usedvanlig trangt i dag. Jeg hater denne følelsen 😬 Anonymkode: 92da5...a91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Warum Skrevet 27. desember 2024 #7 Del Skrevet 27. desember 2024 Jeg er også tilbake til hverdagen matmessig i dag, pluss ekstra kaloriunderskudd for å komme litt raskt i gang igjen. Alltid ekstra vanskelig etter en periode med mye søtt. Dette klarer vi😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #8 Del Skrevet 27. desember 2024 Warum skrev (5 minutter siden): Jeg er også tilbake til hverdagen matmessig i dag, pluss ekstra kaloriunderskudd for å komme litt raskt i gang igjen. Alltid ekstra vanskelig etter en periode med mye søtt. Dette klarer vi😊 Begynte i går, er så deilig å være i rute igjen! Føler meg fortsatt stappa, men tisser mye (beklager at jeg er så billedlig), så håper jeg snart kjenner igjen kroppen min. Kjører frukt og grønt, knekkebrød, egg og en toast. Litt småsyk i dag, men håper å komme meg ut på en lengre tur i morgen. Anonymkode: 92da5...a91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #9 Del Skrevet 27. desember 2024 Jeg spiser all julematen. Men jeg dropper mange måltid og alt av småspising. Og begrenser porsjonene veldig. Har aldri likt følelsen av å være stappet. Anonymkode: 6bb36...be0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Warum Skrevet 27. desember 2024 #10 Del Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg spiser all julematen. Men jeg dropper mange måltid og alt av småspising. Og begrenser porsjonene veldig. Har aldri likt følelsen av å være stappet. Anonymkode: 6bb36...be0 Jeg har heller ikke vært stappmett i jula, men har prioritert litt anderledes enn deg. Er ikke så opptatt av julemat, men har koset meg med julekaker, konfekt og litt desserter. Ikke store mengder, men tydeligvis nok til 1,5kg opp på en uke😅 Men nå er hverdagskostholdet tilbake, og da er det minimalt med slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #11 Del Skrevet 27. desember 2024 Jeg har lagt på meg 5 kilo i løpet av desember. Og det er ikke vannvekt, dessverre. Anonymkode: 1f903...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #12 Del Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 26.12.2024 den 18.54): Har du spist 21000 kalorier på noen uker? Det er sykt. Det er vannvekt TS. 1 kg er 7000 kalorier. Anonymkode: d08ab...a32 Nei, avføring når man ikke har vært på do selvfølgelig. Da er jo alt man har spist inni en, det sier seg selv Anonymkode: 1938a...b81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #13 Del Skrevet 28. desember 2024 Ts. Har gått ned 1,2 kg på 2 dager, mye vann. Den siste kiloen blir seigere, for det er nok dessverre fett ... Anonymkode: 92da5...a91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå