AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #1 Del Skrevet 26. desember 2024 30 år gammel, kvinne. 173 cm høy, veier 94 kg. Vektnedgang er allerede på gang. Men hva annet kan man gjøre for å være attraktiv? Har lyst på kjæreste etter hvert. Men slik ting er nå vil nok ingen være med meg. Farger ikke håret. Bruker veldig sjeldent sminke. Går for det meste bare i joggebukser. Ja, har dårlig selvtillit. Aldri vært en pen dame og skulle ønske jeg så annerledes ut men det er som det er. Vurderer stadig kirurgi, men dette er veldig dyrt. Vil bare at én mann som jeg også liker, skal være tiltrukket av meg. Hvordan er jeg tiltrekkende når jeg ikke er ansiktspen og dessverre har ødelagt kroppen min? Skal prøve å komme i form samtidig som jeg går ned i vekt men en 10/10 kropp og veldig godt trent kropp vil jeg nok aldri få. Datingapper er uaktuelt, så må møte menn i det virkelige liv. Men hvordan? Drikker ikke og fester ikke. Har ingen sosiale hobbyer... Dette er så vanskelig. Anonymkode: 7daa8...53c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #2 Del Skrevet 26. desember 2024 Skal være helt ærlig. Det svir i hele kroppen når jeg tenker på at jeg kanskje bare blir valgt fordi jeg er et alternativ. Når jeg ser meg i speilet skjønner jeg ikke at noen kan synes at jeg er pen. Nei, får aldri høre at jeg er pen heller. Et par gamle damer har kalt meg søt. Men de syns jo alle unge er søte så.. Anonymkode: 7daa8...53c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #3 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Går for det meste bare i joggebukser. Anonymkode: 7daa8...53c Ikke gå ut av huset i joggebukser. Anonymkode: 0c6fd...ce2 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadaomatte Skrevet 26. desember 2024 #4 Del Skrevet 26. desember 2024 ❤️ Du må ikke tenke sånn. Skulle mest av alt fått deg selvtillit. vær positiv og smilende, skaff deg en lidenskap/hobby. Mist noen kilo, tren, lær deg å sminke deg lett, sørg for at håret er rent og stusset, og kast den joggebuksa.. spis sunn mat, mye karbohydrater gjør at du samler væske og blir lett pløsete, lite alkohol, ikke røyk.. Ikke lett, jeg skjønner det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #5 Del Skrevet 26. desember 2024 Jeg føler meg tusen ganger bedre om jeg setter av litt tid om morgenen på å kle meg flatterende (ofte vide, myke bukser som passer kroppen min og heller ettersittende genser.) Ordner håret lett, lett sminke. Gå til psykolog for å få veiledning på det indre. Det er det viktigeste. Har hatt dårlig selvtillit selv. Å ikke stelle seg gjorde ikke ting bedre. Anonymkode: f812b...7ec 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #6 Del Skrevet 26. desember 2024 Attraktivitet handler ikke bare om vekt og utseende, men minst like mye om utstråling og personlighet. Gå gjerne ned i vekt, fiks håret og kle deg pent, men gjør det for din egen skyld og for din egen trivsel, ikke for å tiltrekke deg en mann. Det kommer senere. Først må du bli venn med deg selv♥️ Mennesker som trives med seg selv, har ofte en utstråling som gjør at mennesker trekkes mot dem og vil være sammen med dem. Anonymkode: 2d4d7...799 6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #7 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Skal være helt ærlig. Det svir i hele kroppen når jeg tenker på at jeg kanskje bare blir valgt fordi jeg er et alternativ. Når jeg ser meg i speilet skjønner jeg ikke at noen kan synes at jeg er pen. Nei, får aldri høre at jeg er pen heller. Et par gamle damer har kalt meg søt. Men de syns jo alle unge er søte så.. Anonymkode: 7daa8...53c Å være et alternativ er noe man som regel bare føler seg som selv. Ikke undervurder selvfølelsen, å begynn å tro at du er en catch. Det gir en utstråling som danker ut de aller fleste. Kombiner det med det du allerede nevner, som vektnedgang og bli litt tøffere i klesstilen en gang i blant, så blir det nok bra skal du se. Utstråling utgjør forskjellen mellom en vakker dame og en dame man ikke klarer å ta bort øynene og tankene fra Anonymkode: 54277...a9d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #8 Del Skrevet 26. desember 2024 Først må du ned 30 kg, så kan du se på looksmaxing på resten. Og de som sier at «det handler om personlighet» er åpenbart kvinner, menn er først og fremst visuelle så den trivelige personligheten får du ikke vist frem engang hvis du ikke ser bra ut. Anonymkode: 25179...e1e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #9 Del Skrevet 26. desember 2024 Det første man kan gjøre noe med er egen innstilling, sutring av typen «ingen liker meg» eller «jeg er ikke bra nok» drar deg ned og støter andre folk bort… kngen liker negativ energi. Så kan du lage en liste over ting du kan forbedre ved deg selv, og sette deg noen små mål som utfordrer deg. Hva kan du klare selv? Hva må du ha hjelp til? Tar du tak i egen helse så er det et steg i riktig retning, trening kan gi selvtillit og du kan treffe folk som også trener. Finn ut hva du kan tenke deg av aktiviteter og om det finnes grupper og arenaer for dette. Lære no nytt? Dykking? Klatre? Tandem fallskjermhopp? Løpegruppe? Treningssenter? Anonymkode: b9db9...126 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #10 Del Skrevet 26. desember 2024 Jeg veier 25kg mer enn deg, er lavere enn deg og eldre. Å tiltrekke meg menn har aldri vært et problem. Opp med haka, rett opp ryggen, se folk i øynene og smil😉 Å være attraktiv er mer enn bare hvordan en ser ut. Det er personlighet og utstråling. Snakk fint til deg selv. Ikke gå ut i joggebuksa😉 Start med hår og hudpleie. Det gjør underverker for selvtilliten. Anonymkode: 084c9...8a6 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #11 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Skal være helt ærlig. Det svir i hele kroppen når jeg tenker på at jeg kanskje bare blir valgt fordi jeg er et alternativ. Når jeg ser meg i speilet skjønner jeg ikke at noen kan synes at jeg er pen. Nei, får aldri høre at jeg er pen heller. Et par gamle damer har kalt meg søt. Men de syns jo alle unge er søte så.. Anonymkode: 7daa8...53c Dette er spot on. Om du er pen så får du høre det, spesielt om du er dame, du får blikk, men som prøver seg osv. Du har det nok slik 90% av menn har det Anonymkode: ecd4f...a2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #12 Del Skrevet 26. desember 2024 Har du råd til å koste på deg en bli ny dag (om det fortsatt er noen som tilbyr dette)? Da kan du få en frisyre tilpasset deg, lære deg å sminke deg (du kommer langt med bare litt, trenger ikke være full krigsmaling), og de hjelper deg med å plukke ut noen antrekk. Ville kanskje ventet til du er nærmere vekten du sikter på. Målet er ikke å bli en annen, bare den beste versjonen av deg selv. Og så må du begynne å snakke pent til deg selv. Om du utstråler «jeg er lite pen og ingen liker meg» så er det det du får tilbake. Du tenker at du ikke er pen eller spesiell, men for å være ærlig, det er jo de færreste av oss. De aller fleste er helt normale, og ganske kjedelige, og vi finner hverandre likevel 😄 Uten sminke og i joggis så er jeg ikke spesielt sexy, men om jeg tar en dusj, fikser håret, sminker meg litt og tar på meg klær jeg føler meg kul/fin i så ser jeg ganske bra ut. Anonymkode: 584f5...624 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 26. desember 2024 #13 Del Skrevet 26. desember 2024 Hvilke menn liker du? Tenker liksom du må lete der de er. Å ta vare på seg selv fysisk og psykisk er aldri feil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #14 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Det svir i hele kroppen når jeg tenker på at jeg kanskje bare blir valgt fordi jeg er et alternativ. Anonymkode: 7daa8...53c Samtidig så sier du: Sitat Vil bare at én mann som jeg også liker, skal være tiltrukket av meg. Den brutale sannheten er at jeg danner meg et inntrykk av min markedsverdi og hvilke damer som synes at jeg er interessant, og gjør et framstøt ovenfor en som er bra ifht det jeg er vant til. Dette er tabu og mange blir sinte over å høre det, men hvis du ser på venner og folk på gaten så er det ofte en viss match i et par. Unge og vakre finner unge og vakre. Overvektige finner overvektige. Anonymkode: 91038...93b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #15 Del Skrevet 26. desember 2024 Lag deg en slags oversikt over hvilken stil du kunne tenkt deg å ha. Å så finn elementer av det, som er funksjonell og gjennomførbar for klesskapet ditt 😊 Anonymkode: 7871d...4fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #16 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Men hva annet kan man gjøre for å være attraktiv? Anonymkode: 7daa8...53c * Få deg selvtillit (ikke brautende, men lær deg at du er verdt noe) * Å gå ned er vanskelig men betyr ganske mye * Vær «fresh» uten å være oppdollet. Dusj hver dag og lukt godt. Ha hele klær i fine farger. Bruk litt pene treningsklær når du trener. * Finn glede i livet du har nå. Ikke vær bitter. Se på menn som en interessant læring på veien videre, ikke som mannen i ditt liv før de evt blir det * Vær sosial og få deg hobbyer. Vedlikehold et nettverk av venner og vær til å stole på. Anonymkode: 91038...93b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #17 Del Skrevet 26. desember 2024 Være interessant? Utseende er ikke ubetydelig, men med mindre du bare er ute etter sex, bør du kanskje finne ut av hva du liker, hva du har å tilby, og hva du vil gjøre med en partner. Har du ingen sosiale hobbyer fordi du ikke liker noe man kan eller må gjøre sosialt? Anonymkode: dad6f...110 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #18 Del Skrevet 26. desember 2024 Av ei som er pen men syk og går mye i pysj og joggebukse. Utenom det at indre glød og glede viser utad (som mange her sier og som er veldig viktig ❤️ ), så fokuserer vi på små tips til utseendet som kan få deg til å føle deg litt bedre. Ett sted må man begynne, og da gjerne på de enkle tingene i hverdagen først! Om du går i joggebukser og komfortable klær, gå med noe som er vakkert å se på. For min del er jeg glad i farger og pene mønstre. Strip eller farg håret og få en fin hårfrisyre. Gå gjerne til spesialist for å forme og farge bryn, og så kan du farge bryn selv. Hverdagssminke trenger ikke å være for andre enn deg, og selv der trenger du ikke mye! Farge på bryn, kanskje litt mascara om du orker, litt concealer f.eks under øynene og rouge i kinnene! Gå til hudpleier som gir deg tips til å stelle huden skikkelig, kanskje du kan ta deg råd til en behandling? Dersom du gjør dette, så kan det være en slags snøballeffekt som gjør at du føler deg bedre og bedre- uavhengig av din vekt! Jeg har forresten også vært overvektig, undervektig og er nå mer eller mindre normalvektig. Har fått høre jeg er pen selv da jeg var på mitt største så jeg tenker det viktigste for deg er å føle deg vel med deg selv ❤️ Anonymkode: 2bf63...832 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #19 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Går for det meste bare i joggebukser. Du kan jo starte med å endre på det, deretter må du jobbe med selvtilliten, utstråling har veldig mye å si for hvor attraktive noen er. Anonymkode: 1562e...af2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 26. desember 2024 #20 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 30 år gammel, kvinne. 173 cm høy, veier 94 kg. Vektnedgang er allerede på gang. Men hva annet kan man gjøre for å være attraktiv? Har lyst på kjæreste etter hvert. Men slik ting er nå vil nok ingen være med meg. Farger ikke håret. Bruker veldig sjeldent sminke. Går for det meste bare i joggebukser. Ja, har dårlig selvtillit. Aldri vært en pen dame og skulle ønske jeg så annerledes ut men det er som det er. Vurderer stadig kirurgi, men dette er veldig dyrt. Vil bare at én mann som jeg også liker, skal være tiltrukket av meg. Hvordan er jeg tiltrekkende når jeg ikke er ansiktspen og dessverre har ødelagt kroppen min? Skal prøve å komme i form samtidig som jeg går ned i vekt men en 10/10 kropp og veldig godt trent kropp vil jeg nok aldri få. Datingapper er uaktuelt, så må møte menn i det virkelige liv. Men hvordan? Drikker ikke og fester ikke. Har ingen sosiale hobbyer... Dette er så vanskelig. Anonymkode: 7daa8...53c Sånn som du beskriver deg selv nå, er du ikke særlig attraktiv, men det er mye du kan gjøre for og med liten innsats for å bli mer attraktiv. 1, begynn å stelle deg selv: kle deg ordentlig og ikke bare i dass eklær, smink deg, få håret ordnet hos frisør. Kom deg mer ut blant folk, gjør ting som andre på din alder gjør, smil, snakk med folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå