Gå til innhold

Areola som stikker ut

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, er 18. Lurte først på om jeg hadde tuburøse bryst men tør ikke sende bilde av puppene mine her. Prøver å finne ut om det er normalt at areola (nippelen?) stikker ut av puppene. De har alltid stukket ut siden jeg først begynte å få pupper på barneskolen. Nå har de en diameter på 4cm. Har små pupper, så synes det ser dumt ut, fordi nippelen er ganske stor i forhold til resten og tar mye plass. Det er areolaen som gjør meg usikker, fordi når niplene er harde så ser puppene «normale» ut og aldeles ikke tuburøse ut, men når niplene er myke så ser de tuburøse ut og ser trekantet ut ovenfra. De er litt «puffy» når de er myke. Er det vanlig? Har vondt i puppene fra en tid til en annen, er det vanlig også? Kan det hende at de ikke er ferdig utviklet? Kom ikke sent i puberteten heller egentlig, men har hatt perioder hvor jeg vet at jeg ikke har spist nok mat og vært undervektig. 

Anonymkode: 99163...0f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De kan være vonde fordi de vokser eller pga stedet du er i syklus. 

Vanskelig å si, men mange har litt utstående areolaer, uten at det er noe unormalt. Er du veldig usikker kan du ta kontakt med fastlege eller helsesøster etc på vgs (om du da går på skole). Dog høres de normale ut, uten at jeg har sett dem. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alt du skriver er helt normalt. Puppene dine er nok helt fine som de er.

Anonymkode: b3537...6fe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du beskriver mine, og jeg har aldri tenkt at jeg burde være flau over dem! Jeg har heller ikke tenkt å begynne altså, selv om du har komplekser 😊❤️

Og det at det gjør vondt noen ganger handler om hvor du er i syklusen din.

Du må slutte å bry deg. Hvis det er noen som ikke vil være kjæresten din eller vennen din pga en sånn ting, så har de dårlige verdier og ikke verdt det!

Anonymkode: 95435...bb4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...