Gå til innhold

Skremmevideoer på nett; lar du deg skremme veldig?

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Sånne reaksjoner hvor de hopper opp av stoler eller kaster seg ned på gulvet og slipper mobilen i alle retninger og søler med kaffen, hyler og skriker og ser fryktelig sjokkerte ut? Jeg har aldri hatt en slik reaksjon selv, eller sett andre i virkeligheten.
Er det bare skuespill?  :klo:  ...eller lar du deg skremme slik? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var vist feil tråd, gitt :fnise:

Endret av Phoenix Heart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var tenåring, så skremte jeg og typen min en venninne av meg så hun skrek og hoppet bakover der hun satt, så hun ble sittende inni en krok oppi senga mi mens hun prøvde å forstå hva som skjedde. Jeg hadde innbilt henne at det var slutt mellom meg og han, og hun satt sjokkert og medfølende og hørte på meg, helt til han tok tak i ankelen hennes fra under senga.

Det er den eneste erfaringen jeg har med noen som har blitt skremt med overlegg på den måten, det har ikke skjedd med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi tro at det er litt ekstra spill for galleriet? Mobilen tar opp og skal ha det ut på nett og sanke laiks? :klo: 
Jeg har rykket bittelitt en skremme-gang eller to, men ikke så det lager dønninger i tilværelsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan skvette en gang i blant, ja, men ikke så veldig. Kan glippe ut et "uæh" og kanskje rykke til litt, men jeg blir sittende i stolen og flytter meg ikke :)

Men det er jo sånn at folk har ulike reaksjoner på ting. Noen skvetter jo himmelhøyt av et lite "bø!" fra noen og mister kaffekopper og bøker og alt og faller helt sammen. Bare av et lite uventet "bø".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Phoenix Heart skrev (15 timer siden):

Var vist feil tråd, gitt :fnise:

Nå ble jeg nysgjerrig :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Nå ble jeg nysgjerrig :lur:

Pffft...det er slik du er hele året. :P @Cid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...