AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #1 Del Skrevet 26. desember 2024 Hei. Jeg ridde helt frem til 1 uke før fødsel i forrige svangerskap, uten noen form for ubehag. Nå får jeg jæ*lig til smerter nederst i magen bare etter noen meter i skritt. Noen som har vært borti det samme og vet hva det kommer av, evt noe som hjelper? Anonymkode: 0c7cf...9e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #2 Del Skrevet 26. desember 2024 Høres ut som kroppen din sier du ikke bør ri dette svangerskapet. Vet om flere som ikke har kunnet ri pga ubehag. Anonymkode: 71820...18e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #3 Del Skrevet 26. desember 2024 En skal vell ikke gjøre ting i svangerskapet som gir smerter har jeg hørt? Hadde nok snakket med jordmor om dette før jeg hadde fortsatt ridningen. I tilfelle noe skulle trigget en for tidlig fødsel eller noen komplikasjoner. Særlig med tanke på det er et annet sitt liv som du lager. Jeg er for meg selv dårlig på å ta ansvar for min egen helse. Men når det kan/går utover et annet menneske (både under svangerskapa, men også om jeg merker det går utover familie ellers), så er jeg snar med å stoppe og oppsøke hjelp/råd. Anonymkode: b7a3b...a25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 26. desember 2024 #4 Del Skrevet 26. desember 2024 Dropp ridningen denne gangen 🧡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå