Gå til innhold

Gjør dere menn , kvinnen ferdig først? Eller er det kjør på hver gang?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Går å er frustrert av altfor lite sex hele tiden. Men det er nok også pga lite orgasmer, må ordne meg selv når det blir for mye. Han tenker stortsett kun på seg selv

Dvs, lite sexlyst, så blir sex når han vil. Ingen kjærtegn,kos, eller forspill. Tenker ikke på meg. Putter den inn og kjører på, ferdig! Så går ha på do og fortsetter dagen..

Når han ikke jobber, må han gjøre noe, gaming, lese bok,scrolle på telefonen,gå tur eller annet. 

Når han våkner, er det do, kanskje sjeldent armkrok men han er sulten,må tisse, og opp å stå, så ikke dagen går.. Jeg kunne gjerne hatt kos og sex. Neida.. Når barna først er opptatt med sitt, hadde det vært godt å ta seg tid til oss og intimitet.. Neida.. 

På kvelden, nei helt uaktuelt å legge seg tidlig for å snakke,kose,sex.. Må alltid legge seg sent. Game, bok,scrolle.

Jeg er ekstremt ensom, sulten på oppmerksomhet,sex,kos,å bli tilfredstilt av han og ikke av meg selv.. At han skal ta iniativ til å kose med med,ha sex med meg.. Ikke bare for en rask utløsning selv en sjelden gang! Nei han runker ikke, har lav sexlyst.

Har prøvd å snakke med han, ja tatt det opp, gost innpakketog fint uten å gå i angrep, har tatt det direkte opp osv.. Ingenting hjelper!

Jeg fortjener det ikke, for jeg har ikke oppført meg.. Jaha.. Her har jeg slikket huset, handlet, ordnet alle julegaver,mat osv. Byttet på senger, tømt oppvaskemaskinen,vasket klær og tømt han.  Jeg fortjener det ikke siden jeg sutrer eller er litt "kokt inni meg" pga jeg må kvele frustsrasjon av å stå alene med alt i tilegg til å måtte klare meg selv seksuelt. Har vært på kanten til å være utro flere ganger. Prøver å la være, men hbor lenge skal jeg la vær? Hvorfor ikke bare gjøre det så kanskje han skjønner at var dum som aldri gadd å løfte en finger noen plass?? 

Ja jeg forstår folk som er utro, selv om jeg virkelig har prøvd å la være!!

Så shvor mange menn der ute tar seg av damen under sex?? Eller feks bare slikket og fingret hun til orgasme en morning du merket hun var kåt men ikke du?

Anonymkode: e6d89...0b5

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er ikke mann, men kvinne med sterke seksuelle behov. Jeg har aldri opplevd enn mann som matcher meg, men de bør ikke ligge så veldig mye lavere enn meg for at det skal fungere. Jeg har alltid måttet supplere med onani for å dekke mine behov.

Jeg er også veldig kosete og elsker å sitte/ligge å kose, ofte som en innledning til sex. Det er viktig at mannen min også gir meg denne nærheten, i tillegg til sex.

Mannen din høres veldig egoistisk ut. Forhåpentligvis bidrar han positivt med andre ting i forholdet som gjør at han likevel er verdt å være sammen med. Jeg måtte selv gjøre et slikt valg for en del år siden.

Anonymkode: 39643...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han jeg holder på med nå er litt uerfaren. Han kommer litt fort og kløner litt i forhold til å tilfredsstille meg. Men han er i det minste veldig nysgjerrig da.

Han elsker at jeg bruker en vibrator på klitoris mens vi holder på. Om jeg ikke kommer under første runde så tar jeg styring under andre runde. Da må han ligge stille og la meg knulle han, sånn jeg vil, til jeg kommer. Så blir det litt tilfeldig etter det igjen.

Anonymkode: 77d3a...b4a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om jeg har fått ogasme har jeg ikke lyst på penetrasjon som kvinne, da er jeg ferdig. Så det hadde ikke gått for meg.

Anonymkode: 4f02c...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Iblant kommer jeg naturligvis først, men da blir det enten en ny runde ganske hurtig eller så får jeg henne til å komme på andre måter. Blir EKSTREMT tent av partneren sin nytelse, så det er viktig for meg. Dessuten har jeg langt høyere sexlyst enn henne, så selvfølgelig vil jeg gjøre det jeg kan for å gjøre opplevelsen best for henne så hun har oftere lyst.

De eneste gangen hun ikke har kommet var tidlig i forholdet da den tidligere erfaringen min kun bestod av ett ONS på fylla. Sekundet jeg fikk litt selvtilitt i senga og vi begynte å kommunisere rundt sexlivet har det aldri vært problemer i ettertid.

Anonymkode: ec593...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her i huset kommer vi samtidig i 99 av 100 tilfeller når vi har vanlig samleie, PIV. Jeg holder igjen til jeg merker at hun er i ferd med å komme. Så slipper jeg opp og vi får orgasme samtidig. Den ene av hundre ganger er det jeg som ikke er oppmerksom nok og hun kommer før meg. 

Ja, hun kommer av PIV alene. Og jeg er i stand til å holde meg på terskelen, edge, så lenge som nødvendig. Og vi tenner begge ekstra på den andres orgasme. Så er vi helt der oppe, er DET nok til å få oss over kanten, samtidig.

Trådstarter, Anonymkode: e6d89...0b5, du fortjener bedre. En sånn kar som du har fortjener deg ikke. Gjør det slutt når det er praktisk for deg. Og i mellomtiden trenger du ikke ha dårlig samvittighet om du smaker litt på andre menn som behandler deg som skikkelig.

Anonymkode: 9589f...fcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mann her, gift i 20 år snart. 

Det er absolutt ganger her i huset der det bare «kjøres på», en rask en på vaskerommet eller tidlig på morgenen, men hun liker jo det også. I utgangspunktet så liker jeg å ta meg god tid. Ingenting tenner meg mer enn hennes nytelse, og høre/se henne komme, selv etter så mange år sammen. Stort sett får jeg henne til å komme før jeg i det hele tatt har sparket av meg bokseren, men hun er også så heldig å være en av få kvinner som klarer å komme av penis alene, så vi kommer ofte omtrent samtidig å. Men det har jo tatt år og mye kommunikasjon for oss å finne ut hva som fungerer og hva vi begge trenger.

Du fortjener bedre enn dette her!!

Anonymkode: 86bac...77a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som han i liten grad knytter psykologi og følelser til det fysiske. Mens du, TS, i stor grad gjør dette.

Har det alltid vært slik forskjell mellom dere eller har dette utviklet seg over tid. Jeg stiller i samme leir som deg TS og dette er noe jeg mener man bør prate ærlig og åpent om når man er på vei inn i et forhold. Om det startet med at dere var samkjørt og så vokste fra hverandre med tanker på sexlivets betydning for mental velvære, da kan dere kanskje vurdere terapi. Om han ikke vil vurdere terapi og dialog ikke fører noe sted må du ta et valg TS. Kan du leve resten av livet med å bli påført slike sår som dette eller blør du sake ihjel?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi aldri «kjørt på».

Jeg tilfredstiller alltid henne så hun kommer først, før jeg «putter den inn»

Det varieres med at jeg slikker (hun elsker å bli slikket) fingrer samtidig med slikking.
Bruker vibrator på henne, deilig å se hennes reaksjon når vibratoren dirrer på klitoris. 😍

Hun har aldri sagt hun er «ferdig» og ikke vil ha meg inn, hender ofte nå at jeg tar en ny slikkerunde når jeg har fått mitt, så kommer hun ofte en gang til. (Nei det er ikke ekkelt å slikke etter å ha kommet inne i henne)
Sex ville ikke vært det samme om ikke jeg merker hun nyter, hennes nytelse gjør meg enda mer tent.

Endret av Geojak
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det beste er å gi henne nytelse først. Men så har du også de som er ferdig når de har fått sin orgasme da🤷

Anonymkode: 03ed0...79c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror jeg er litt lik i noe av det som etterlyses i HI. Jeg er mest opptatt av at hun har det bra, slik har jeg alltid  vært for meg. Det tilfredsstiller meg å se at hun har det godt, på alle måter. Både i hverdagen, og når det kommer til sex. Kosestunder setter jeg pris på. Er hun sliten og faller sammen på sofaen foran tvn, da fristes jeg til å kose med henne. da kan jeg godt lirke av henne buksene og legge meg til for å koseslikke henne. Ikke for å få sex, men mest bare for kosen sin del. For at hun skal slappe av, for at vi slapper av sammen. Jeg er ikke noe for damer som vil bli kastet opp mot veggen for et raskt knull. Det har aldri vært min greie. Ikke alle passer sammen. Vi trenger forskjellige ting. For meg er sex mest ro og kos. Den store spenningen er utmattende, den bør spares på, og helst forberedes litt mer, for at hennes orgasmer blir sterke og mange, slik at det blir spesielt og varer lenge. Da kan vi ta med oss de ekstra fine opplevelsene inn i hverdagskosen.

Anonymkode: b392c...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Går å er frustrert av altfor lite sex hele tiden. Men det er nok også pga lite orgasmer, må ordne meg selv når det blir for mye. Han tenker stortsett kun på seg selv

Dvs, lite sexlyst, så blir sex når han vil. Ingen kjærtegn,kos, eller forspill. Tenker ikke på meg. Putter den inn og kjører på, ferdig! Så går ha på do og fortsetter dagen..

Når han ikke jobber, må han gjøre noe, gaming, lese bok,scrolle på telefonen,gå tur eller annet. 

Når han våkner, er det do, kanskje sjeldent armkrok men han er sulten,må tisse, og opp å stå, så ikke dagen går.. Jeg kunne gjerne hatt kos og sex. Neida.. Når barna først er opptatt med sitt, hadde det vært godt å ta seg tid til oss og intimitet.. Neida.. 

På kvelden, nei helt uaktuelt å legge seg tidlig for å snakke,kose,sex.. Må alltid legge seg sent. Game, bok,scrolle.

Jeg er ekstremt ensom, sulten på oppmerksomhet,sex,kos,å bli tilfredstilt av han og ikke av meg selv.. At han skal ta iniativ til å kose med med,ha sex med meg.. Ikke bare for en rask utløsning selv en sjelden gang! Nei han runker ikke, har lav sexlyst.

Har prøvd å snakke med han, ja tatt det opp, gost innpakketog fint uten å gå i angrep, har tatt det direkte opp osv.. Ingenting hjelper!

Jeg fortjener det ikke, for jeg har ikke oppført meg.. Jaha.. Her har jeg slikket huset, handlet, ordnet alle julegaver,mat osv. Byttet på senger, tømt oppvaskemaskinen,vasket klær og tømt han.  Jeg fortjener det ikke siden jeg sutrer eller er litt "kokt inni meg" pga jeg må kvele frustsrasjon av å stå alene med alt i tilegg til å måtte klare meg selv seksuelt. Har vært på kanten til å være utro flere ganger. Prøver å la være, men hbor lenge skal jeg la vær? Hvorfor ikke bare gjøre det så kanskje han skjønner at var dum som aldri gadd å løfte en finger noen plass?? 

Så shvor mange menn der ute tar seg av damen under sex?? Eller feks bare slikket og fingret hun til orgasme en morning du merket hun var kåt men ikke du?

Her er det slik jeg leser det, 2 separate historier.

Den ene er at han er en ræva elsker. Sex med han er ikke tilfredstillende. 

Den andre er at du virker rett og slett sjukt intens, med et voldsomt krav til oppmerksomhet. Skjønner godt at dette skremmer han bort. Hadde min partner bille brukt hver jævla bidige ledige stund til kos og sex, så hadde jeg også blitt dritt lei.

Han må bli en mye bedre sexpartner. 

Du må slappe av litt. Å være «ekstremt ensom og sulten på oppmerksomhet», høres ut som en sikker oppskrift på å skremme bort en partner. 
Eller Finn deg en kjæreste som er bedre i seng og i tillegg matcher din energi, som i ærlighetens navn virker absurd høy.

Anonymkode: 64b2c...641

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Samboer kommer ikke av PIV, og det å få henne til å komme under samleie er heller ikke veldig enkelt, det blir litt styrete med fingre og leketøy osv og hun har uttrykt at det å komme under samleiet ikke er  until for henne (selv om jeg definitivt synst det er stas).
Jeg tenner veldig på å se henne ha det digg, så «standardøkten» innebærer at hun får 1-3 orgasmer (etter dette blir hun stort sett i overkant følsom og må ha en pause) før vi begynner med penetrerende sex, selv om det innimellom blir oral, PIV, oral, PIV, ferdig eller lignende. 
Men: om vi bare tar en kjappis i gangen, på vaskerommet eller i halvsøvne i senga så er det ikke alltid hun kommer først, da er det mer lidenskapelig og rått, kanskje kommer hun, kanskje ikke. Det samme for min del, ikke sikkert jeg kommer heller, så kan vi heller fortsette senere og komme begge to.

Anonymkode: aea6d...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 26.12.2024 den 15.01):

Du kan gjerne sende meg en melding om du har behov for noen å snakke med om dette. Jeg forstår frustrasjonen din veldig godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...