AnonymBruker Skrevet i går, 14:00 #1 Del Skrevet i går, 14:00 Hei. Jeg står i et valg mellom å flytte til hjemstedet som er en mye mindre by enn den jeg bor i nå. I den byen har jeg større nettverk og sannsynligvis mer å finne på. Samtidig er det skremmende å skulle flytte hjem som singel mann tidlig i tredveårene, og synes det er veldig vanskelig å finne ut hva jeg skal jeg gjøre. Har vurdert både for / i mot. Problemstillingen handler om at jeg er singel, har veldig lyst å finne den riktige dama, og jeg tror jo at det er lettere når man bor i eksempelvis Oslo. Dette er en faktor av mange, men som veier tungt for å ikke flytte hjem. Samtidig er der mange andre fordeler med å flytte til hjemstedet. Jeg vil gjerne ha råd om hva jeg skal gjøre, og litt synspunkt fra andre som kanskje har vært i samme situasjon Anonymkode: 37fc9...6c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:15 #2 Del Skrevet i går, 14:15 Tror du har bedre hell i Oslo. Også for livskvaliteten, det er ikke mye som skjer i mindre byer. Hilsen singel kvinne i liten by som tenker dette blir serriøst umulig. Anonymkode: 8f3b5...9f4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:15 #3 Del Skrevet i går, 16:15 Jeg er stuck i en mellomstor by et par timer unna Oslo, og har et stort nettverk i denne byen. Etter min erfaring er det mye lettere å finne kjærligheten i en større by som Oslo. Datingapper er tilnærmet bortkastet i mindre by etter min erfaring, siden mulighetene er færre og de man snakker med er mindre villige til og møtes kontra folk som bor i Oslo. Har derfor ofte måtte reise dit for å kunne møte noen. Men en enda større fordel er at man blir mindre avhengig av datingappene, siden det nå blir arrangert mer og mer speed-dating, singelarrangement gjennom f. Eks Smingel eller Oslomingle. Har vært på noen av disse, og det er kanskje den beste måten å finne en potensiell kjæreste på og noe som oppfordres til å kaste seg ut i. Fordelen med å bo i en mindre by hvor man har større nettverk er at man kan fokusere på å dyrke de vennskapene man har der og kjenne en ekstra tilhørighet til bostedet. Og når det kanskje dukker opp en potensiell partner, så har man mye på stell av de andre aspektene av livet. Og man kan jo også melde seg inn på en fritidsaktivitet, som man kan få et ekstra øye til noen på sikt. Ønsker lykke til med valget! Anonymkode: 2ea68...a47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet i går, 22:45 #4 Del Skrevet i går, 22:45 Tja, ender vel opp på bruktmarkedet for de som ingen andre vil ha i en mindre by. Vanskelig å finne en i Oslo også, med mindre du går på aktiviteter. Markedet på utesteder kan være fullt av gærninger.. eller de som ikke vil ha hvem som helst.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden Gode råd over, takk 😊 Trådstarter Anonymkode: 0e168...25d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden Tja. Jeg har sett det motsatte. Det er jo de facto færre mennesker, men vanskeligere å finne seg noen er det kanskje ikke. Det «åpne» sjekkemarkedet er nok mindre i Elverum og Ørsta, men er det ikke gjennom aktiviteter man oftest finner gode folk å matche med? Anonymkode: 86b0c...6f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #7 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Tja. Jeg har sett det motsatte. Det er jo de facto færre mennesker, men vanskeligere å finne seg noen er det kanskje ikke. Det «åpne» sjekkemarkedet er nok mindre i Elverum og Ørsta, men er det ikke gjennom aktiviteter man oftest finner gode folk å matche med? Anonymkode: 86b0c...6f5 Å aktiviteter er det lite av på små steder. Anonymkode: 8f3b5...9f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå