AnonymBruker Skrevet i går, 14:00 #1 Del Skrevet i går, 14:00 Vi er sammen til middag, og noen frokoster i juleferien. Utover det vil de ikke gjøre noe med oss foreldre i juleferien. Ikke turer, ikke museum, ikke shopping, ikke brettspill, ikke svømmehall, ikke julefilm. Dere som får med dere tenåringene på dette, hva gjør dere for å motivere/lokke/få dem til å få lyst til å være sammen som familie? Anonymkode: 0b84d...7f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:04 #2 Del Skrevet i går, 14:04 Alle gjør som de vil, tvinger ikke gjennom samvær med noen som helst vil bruke tiden sin på noe annet. Anonymkode: 2cb74...cda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:06 #3 Del Skrevet i går, 15:06 Vi tvang vår 13-åring med på museum i dag. Det ble veldig hyggelig, og hun sa unnskyld i bilen på vei dit etter fem min for å ha vært så sur. Og vi sa unnskyld for vi truet med sommerferien, at det er uaktuelt med utenlandsferier hvis hun ikke klarer ett museumsbesøk. 16-åringen liker kunst og liker kafeen etterpå, trenger ikke lokkes. Anonymkode: 9e52c...3f5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:10 #4 Del Skrevet i går, 15:10 Har ikke så mye valg, bare smelle på seg et smil å bli med. Som oftest får vi beskjed om at dette var gøy unnskyld for at jeg ble vanskelig. vi har sjeldnere og sjeldnere denne diskusjonen for ungdommen vår har sett at det er gøy å gjøre litt mer enn skjerm . Anonymkode: 08eab...a55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:37 #5 Del Skrevet i går, 15:37 De må delta på en aktivitet om dagen. Høres kjipt ut, men de koser seg altid. Samme om det er å spille kort, se film eller gjøre noe ute. Jada, alle kan gjøre som de vil. Men ungdom som sitter på rommet med trynet i mobilen hele tiden har et dårligere utgangspunkt seinere i livet etter min mening. Vi stiller krav, har forventninger og gjør ting sammen som en familie. Når de er 18 og flytter kan de bestemme selv. Anonymkode: cd3be...8ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:25 #6 Del Skrevet i går, 18:25 De får tilbud om å være med, men jeg aksepterer at de heller vil være ute med venner. Jeg skjønner at skitur med venner er bedre enn skitur med familien. Kino med venner mer høy enn med familie osv. Anonymkode: e219d...3f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå