AnonymBruker Skrevet i går, 13:10 #1 Del Skrevet i går, 13:10 Er det virkelig helt normalt å ha komme inni damene på one night stand, og dere som ikke er i forhold? Jeg synes det er litt ekkelt jeg. At du kommer etterpå inn der en annen har spermet inni deg. Anonymkode: 6ed1a...bd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet i går, 13:39 #2 Del Skrevet i går, 13:39 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Er det virkelig helt normalt å ha komme inni damene på one night stand, og dere som ikke er i forhold? Jeg synes det er litt ekkelt jeg. At du kommer etterpå inn der en annen har spermet inni deg. Anonymkode: 6ed1a...bd0 Hæ? Hva mener du? At en kvinne har sex med to personer samme dag? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:42 #3 Del Skrevet i går, 13:42 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Er det virkelig helt normalt å ha komme inni damene på one night stand, og dere som ikke er i forhold? Jeg synes det er litt ekkelt jeg. At du kommer etterpå inn der en annen har spermet inni deg. Anonymkode: 6ed1a...bd0 Er det noe bedre å rotere på en stak der andre har rotert før deg kanskje? Dere som tenker på dette har issues. Anonymkode: a5402...df9 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:44 #4 Del Skrevet i går, 13:44 Så du mener at menn bare skal ha sex med jomfruer? Anonymkode: 0da11...edb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:44 #5 Del Skrevet i går, 13:44 Tror du sperm blir liggende i vagina på åresvis? Lager årgangssperm? Vagina er selvrensende. Den bærer ikke med seg gammel moro. Anonymkode: 56b96...a68 8 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:45 #6 Del Skrevet i går, 13:45 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror du sperm blir liggende i vagina på åresvis? Lager årgangssperm? Vagina er selvrensende. Den bærer ikke med seg gammel moro. Anonymkode: 56b96...a68 Årgangssperm 🤣🤣 Anonymkode: a5402...df9 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:47 #7 Del Skrevet i går, 13:47 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Er det virkelig helt normalt å ha komme inni damene på one night stand, og dere som ikke er i forhold? Jeg synes det er litt ekkelt jeg. At du kommer etterpå inn der en annen har spermet inni deg. Anonymkode: 6ed1a...bd0 Kjeder du deg i skoleferien..? Anonymkode: 8b5e0...6b4 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:47 #8 Del Skrevet i går, 13:47 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Er det virkelig helt normalt å ha komme inni damene på one night stand, og dere som ikke er i forhold? Jeg synes det er litt ekkelt jeg. At du kommer etterpå inn der en annen har spermet inni deg. Anonymkode: 6ed1a...bd0 Hvor gammel er du? Anonymkode: 94173...41c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:48 #9 Del Skrevet i går, 13:48 Herregud!! Kom deg ut og gjør noe fornuftig. Ta deg en joggetur, dersom du klarer å jogge der som andre har jogget før deg🙄🙄 Anonymkode: 7554c...c56 6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:51 #10 Del Skrevet i går, 13:51 Noen synes det er ekkelt, andre synes det er spennende. Den gode nyheten er at du behøver ikke gjøre noe du ikke har lyst til. Det er veldig mange ting her i verden som kan være ekle å tenke på. Hva du vil bruke tid på å tenke på er helt opp til deg. Anonymkode: faeac...f21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:52 #11 Del Skrevet i går, 13:52 Troll-ligaen har godt med ledig tid i romjula ja, det merkes på innleggsraten. Er jo nesten bare tull og dårlige forsøk på å hisse opp noen her… *gjesp* Anonymkode: b908c...26f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet i går, 14:04 #12 Del Skrevet i går, 14:04 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Er det virkelig helt normalt å ha komme inni damene på one night stand, og dere som ikke er i forhold? Jeg synes det er litt ekkelt jeg. At du kommer etterpå inn der en annen har spermet inni deg. Anonymkode: 6ed1a...bd0 Fra et biologisk ståsted er det unaturlig å oppleve det som ekkelt. «Ekkelt» er en tillært reaksjon som typisk skal brukes i situasjoner der det er en trussel for dine basale behov. Og menns basale behov handler å sprute spermen inn i enhver kvinne de føler tiltrekning til, i betydning kvinner som utskiller de riktige feromonene. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:05 #13 Del Skrevet i går, 14:05 Ekkelt om det er i løpet av samme uka. Ellers har det lite å si Anonymkode: 05d9d...277 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:14 #14 Del Skrevet i går, 14:14 Druid skrev (7 minutter siden): Fra et biologisk ståsted er det unaturlig å oppleve det som ekkelt. «Ekkelt» er en tillært reaksjon som typisk skal brukes i situasjoner der det er en trussel for dine basale behov. Og menns basale behov handler å sprute spermen inn i enhver kvinne de føler tiltrekning til, i betydning kvinner som utskiller de riktige feromonene. Jeg har sett forskning som tyder på at penishodet har utviklet seg for å «måke ut» annen manns sperm og således gi monopol til egen sperm. Dvs menn har utviklet seg for å kompensere for evt menn framfor seg i køen. Jeg vet ikke hvordan det er med kjønnssykdommer, men man kan vel tenke seg at det å ha sex med en kvinne 5 minutter etter en annen mann i praksis er som å ha sex med denne mannen mhp kjønnssykdommer. Mens ved å vente en uke eller 4 så er det en viss sjanse for at ph-verdien i vagina sammen med kvinnens immunforsvar har fjernet smittekilden? Anonymkode: 72b45...a75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:29 #15 Del Skrevet i går, 14:29 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det virkelig helt normalt å ha komme inni damene på one night stand, og dere som ikke er i forhold? Jeg synes det er litt ekkelt jeg. At du kommer etterpå inn der en annen har spermet inni deg. Anonymkode: 6ed1a...bd0 Anonymkode: 11154...580 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:20 #16 Del Skrevet i går, 15:20 Hvis du synes det er ekkelt, så er kanskje ikke one-night stands helt din greie? Det viktigste er å beskytte seg mot seksuelt overførbare sykdommer, noe man åpenbart ikke gjør her. Et alternativ er bruk av kondom, et annet er å søke mer langvarige partnerskap før samleie og oralsex. Strupekreft, peniskreft, livmorhalskreft og infertilitet er ikke noe å kimse av. Men jeg er enig med deg. Det er noe unaturlig og "uhygienisk", uansett kjønn. Folk må få gjøre som de vil. I motsetning til hva man kan få inntrykk av gjennom mediebildet og KG, så er det fortsatt mange som ikke er med på denne dansen, som ønsker noe mer rolig, tradisjonelt og verdig. Noen relativt få venter helt til ekteskapet, andre velger å date i en lengre periode før de elsker. Det er bare du som kan svare på hva som er "rett" for deg. Jeg er ikke kristen men ventet relativt lenge før jeg var klar, med det som etter 20 års forhold fortsatt er min ektefelle den dag i dag. Jeg liker stabilitet, det nære og kjære. Uforpliktende sex med flere tilfeldige partnere over tid, bygger ikke akkurat opp om dette. Derfor er jeg glad for at det "klaffet" for egen del. Ved et brudd eller at jeg blir gjenlevende enke, så er det godt mulig jeg lar det være med det uten å søke ny partner. Tror det handler mye om personlighet og jeg observerer at flere i min slekt velger å leve som enslig etterpå. Ingen fremtredende religiøse tendenser, tvert i mot. Anonymkode: 82907...79d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet i går, 15:59 #17 Del Skrevet i går, 15:59 Jeg skjønner fortsatt ikke hva TS snakker om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet i går, 16:05 #18 Del Skrevet i går, 16:05 Høres ut som en form for tvangstanke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:08 #19 Del Skrevet i går, 16:08 Årgangssperm! En av KGs beste! 🤣 Anonymkode: 01403...a41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:40 #20 Del Skrevet i går, 16:40 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ekkelt om det er i løpet av samme uka. Ellers har det lite å si Anonymkode: 05d9d...277 Ja. De som svarer i temaet og er kvinner; Uten sammenligning for øvrig og i en annen tråd her tidligere om hva man skulle gjøre med en dildo som man ikke brukte lenger, så foreslo en å selge den som brukt. Da var det litt av et hylekor blant damene her om æsj, ekkelt og alt mulig av minst 95% av damene om hvor den hadde vert før osv. Er det vanskelig for dere å se sammenhengen med et par som er ny-pult hvor en/ei ny skal pule med deg rett etterpå?? Tror neppe pikken eller musa blir desinfisert og vasket etter hvert samleie? Gjerne noen svar fra kvinner. Anonymkode: b8db7...a89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå