Gå til innhold

Venninnes barn tror på julenissen i en alder av 12

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er helt enig med deg, synes synd på sånne barn. Har en kollega av meg som sa at datteren hennes sover fortsatt med bamsen sin fra hun var baby og hun er 13 år 🙄 jeg synes bare synd på hun jenta, har ikke hatt noe motstand i livet og kommer til å få en tøff realitet på ungdomsskolen/vgs og arbeidslivet. hun er sikkert stemplet som rar allerede. 

Anonymkode: b234b...90a

Vet du det på grunnlag av mer hun har fortalt (ikke skriv mer her), eller er det kun pga bamsen du mistenker at hun vil få problemer? Overraskende mange som har hatt med bamse eller andre ting på overnatting her. Squishmallow eller hvordan man staver det, er også in. Jeg reagerer ikke på bamsen. 

Anonymkode: be5a4...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Tuppeluri skrev (4 timer siden):

Det finnes godt voksne som tror at en overnaturlig skikkelse har skapt alt i dette universet. Jeg vil heller tro på julenissen som gir meg gaver når jeg har vært snill, enn å be om tilgivelse til en gud og likevel få kreft. 

Høyt nivå

Anonymkode: 1b83f...ad0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er trist men man kan skjønne at noen foreldre vil bevare barna som barn så lenge som mulig. 

Anonymkode: eff97...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er sært ja. Jeg har alltid svart, som sant er, at nissen ikke finnes. Det har de visst fra de var 4/5 år. 

Anonymkode: 220d0...ebd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor narre barn til å tro på nissen i det hele tatt? Det gjelder småbarn også. Fortell ungene sannheten mener nå jeg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg er helt enig med deg, synes synd på sånne barn. Har en kollega av meg som sa at datteren hennes sover fortsatt med bamsen sin fra hun var baby og hun er 13 år 🙄 jeg synes bare synd på hun jenta, har ikke hatt noe motstand i livet og kommer til å få en tøff realitet på ungdomsskolen/vgs og arbeidslivet. hun er sikkert stemplet som rar allerede. 

Anonymkode: b234b...90a

Å hva er problemet? At man sover med bamse betyr kkke at man ikke har møtt motstand 🙄

Anonymkode: 047c8...0a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...