AnonymBruker Skrevet i går, 12:37 #1 Del Skrevet i går, 12:37 Han er som sagt 12 år og blir 13 neste år. Venninnen min har bare han og det virker som at hun ønsker at han skal være barn lengst mulig. Det har vært noen litt rare ting hun har gjort som å feks behandle han som mindre enn han er. Og hun kan feks finne på å sende meg snap av han i badekaret, noe jeg føler er ubehagelig å få selv om man ikke ser kjønnsorganet eller lignende. Det siste nå var at hun var så glad for at han fortsatt trodde på julenissen. Han hadde begynt å stille kritiske spørsmål rundt det da venner av han sa at julenissen ikke finnes. Men da hadde hun funnet frem en artikkel til han på nett fra forskning.no der det står at selvfølgelig finnes julenissen. Jeg må innrømme at jeg synes dette er nesten et overtramp mot et så stort barn og at han står i fare for å bli mobbet om han hardnakket påstår at julenissen finnes til sine venner når han er så stor. Har prøvd å si fra til henne før men da blir hun skikkelig fornærmet og sur og snakker ikke til meg på ukesvis. Burde jeg si noe? Eller er det greit å lure et så stort barn til å tro på julenissen? Anonymkode: c8d26...462 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:41 #2 Del Skrevet i går, 12:41 Jeg tror på nissen. Vi har både husnisser og fjøsnisser på gården jeg kommer i fra. Hvorfor skal man bestemme over hva andre tror på Anonymkode: 59a3f...638 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:44 #3 Del Skrevet i går, 12:44 Det finnes personer eldre enn dette som tror på diverse som er langt mer far out. Anonymkode: 93649...e42 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:44 #4 Del Skrevet i går, 12:44 Når det finnes gamle mennesker som tror på Gud så må det vel være greit for en 12-åring å tro på nissen? Anonymkode: 5d67e...fb9 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:45 #5 Del Skrevet i går, 12:45 Bilder fra badekaret ol. er kanskje litt mye. Men å tro på nissen, hva så? Påvirker det deg på noen måte? Anonymkode: d2a2a...738 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:47 #6 Del Skrevet i går, 12:47 Oj, det er spesielt. Knuse ungens kritiske tekning først som sist liksom. Anonymkode: 6b14a...22e 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:18 #7 Del Skrevet i går, 13:18 Så bra. Julemagien lever lenger 🤶 Mange folk trur på Gud og Jesus. Hvorfor er julenissen noe negativt? Visste du at grunnen til at Jesus feires på julaften var fordi de kristne ville gjøre en annen feiring ulovlig. Ikke fordi han ble født da. Alstå manipulert av de som skrev bibelen og dro kristendommen inn i verden. Anonymkode: 00014...16b 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet i går, 13:21 #8 Del Skrevet i går, 13:21 Min på 12 "tror" forsatt på nissen.. Lenge leve jule Magi. Lenge leve være barn sp lenge de kan 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:22 #9 Del Skrevet i går, 13:22 Jeg synes til og med det var spesielt at de eldre søskenbarna mine på 7-8 år trodde på nissen😂 jeg har alltid tenkt på han som totalt ulogisk og har aldri trodd på det. Stakkars 12 år gamle unge som fremdeles tror på noe alle rundt han vet bare er tull. Det er oppskriften på mobbing. Anonymkode: 53853...509 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:23 #10 Del Skrevet i går, 13:23 Det med badekar er litt over Men det med nissen å så? Det er mange som tror på andre og som fjøsnisden, skogsnissen, venter engler,gud Jesus osv Anonymkode: bdc4a...aad 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:28 #11 Del Skrevet i går, 13:28 Tenk å være så trygg som mor at du ikke prøver å presse barnet i a4 boksen. Og gutten like så. Alle må ikke være like Anonymkode: 41259...821 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet i går, 13:28 #12 Del Skrevet i går, 13:28 Også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet i går, 13:37 #13 Del Skrevet i går, 13:37 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg synes til og med det var spesielt at de eldre søskenbarna mine på 7-8 år trodde på nissen😂 jeg har alltid tenkt på han som totalt ulogisk og har aldri trodd på det. Stakkars 12 år gamle unge som fremdeles tror på noe alle rundt han vet bare er tull. Det er oppskriften på mobbing. Anonymkode: 53853...509 Da er du en sånn voksen som lærer barna å mobbe for at andre barn er anderledes. Som jeg sier min er 12 og blir ikke mobbet. Dette er jo ikke noe de går å snakker om på skolen. Og jeg elsker at han er så strek og står for det han tror på 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:45 #14 Del Skrevet i går, 13:45 mommyaka skrev (4 minutter siden): Da er du en sånn voksen som lærer barna å mobbe for at andre barn er anderledes. Som jeg sier min er 12 og blir ikke mobbet. Dette er jo ikke noe de går å snakker om på skolen. Og jeg elsker at han er så strek og står for det han tror på Må innrømme at hadde jeg vært 12, og en i klassen min hadde hardnakka påstått av julenissen fantes, hadde jeg ledd meg forderva. Det hadde nok alle i klassen gjort. Det er faktisk bare her inne på kg alle skal være übserspesielle. Det er ikke normalt at 12-åringer tror på en nisse. Det er heller ikke normalt at mor lurer han og nærmest tvinger en snart tenåring til å tro på en nisse. Som voksen hadde jeg selvsagt ikke akseptert mobbing av et slikt barn(altså wtf), men jeg hadde tenkt mitt om både ungen og moren. Og dessverre blir slike barn svært ofte mobbet. Fordi det ikke er normalt. Stakkars stakkars barn. Anonymkode: 53853...509 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:55 #15 Del Skrevet i går, 13:55 Bevis at nissen ikke finnes, så skal jeg slutte å tro.. og jeg er voksen. 🙈😅 Det kan da vel ikke finnes noen ting galt med å tro på julenissen, det er jo HELT uskyldig. Så, kom med bevis for at han ikke eksisterer på ett eller vis, om ikke annet finnes han i fantasien til maaaange. Anonymkode: 48ed2...3b3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:01 #16 Del Skrevet i går, 14:01 Bra for ham. Hyggelig for din venninne. Du bør ikke si noe. Det er ingen grunn til å tro «han hardnakket påstår julenissen finnes» på skolen. Anonymkode: ec4ce...0dd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:01 #17 Del Skrevet i går, 14:01 Så fint at noen tror på nissen selv om de begynner å bli store. Så kjedelig om alle skulle vært like. Julemagien lever lenger, og det synes jeg er fint! Dømmende mennesker er kvalme. Heller troen på nissen enn å dømme andre for sin tro. Anonymkode: adf9e...279 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladgutten79 Skrevet i går, 14:02 #18 Del Skrevet i går, 14:02 Mange som har sett og opplevd nissen å velger å tro på den lenge…. Hvor mange som tror på Gud/Jesus osv som virkelig har sett disse ??? Å velger å tro på dem i voksen alder, skremmer meg egentlig 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet i går, 16:51 #19 Del Skrevet i går, 16:51 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Må innrømme at hadde jeg vært 12, og en i klassen min hadde hardnakka påstått av julenissen fantes, hadde jeg ledd meg forderva. Det hadde nok alle i klassen gjort. Det er faktisk bare her inne på kg alle skal være übserspesielle. Det er ikke normalt at 12-åringer tror på en nisse. Det er heller ikke normalt at mor lurer han og nærmest tvinger en snart tenåring til å tro på en nisse. Som voksen hadde jeg selvsagt ikke akseptert mobbing av et slikt barn(altså wtf), men jeg hadde tenkt mitt om både ungen og moren. Og dessverre blir slike barn svært ofte mobbet. Fordi det ikke er normalt. Stakkars stakkars barn. Anonymkode: 53853...509 Ok hvem har sakt han har hardnakket tror på julenissen..han tror.... Og hvorfor skriver jeg ar jeg lurer han til å tro på nissen? Ingen steder....hdb har også en søster på 6 år som tror på nissen og jeg synes det er flott at han "tror" på nissen med sin søster ennå. Hvorfor skal du din voksen tro noe om meg og mitt barn? Hva skader det deg om vi har litt julemagi her hjemme Vi og har også rampenissen her hjemme..min på 12 år "tror" forsatt på den..( jeg vet at han vet det er meg) men han holder Magi der litt for seg selv og sin søster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:56 #20 Del Skrevet i går, 16:56 Nissen finns! Hvorfor ta vekk julemagien? Anonymkode: 6bac6...374 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå