Gå til innhold

Nabo med barn som tramper i gulvet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Naboen over oss har et barn som til tider konstant hopper, løper (?) og tramper i gulvet. Dette høres godt ned til oss, og jeg har prøvd å si fra, uten at det hjelper noe særlig. I løpet av en dag hører vi MYE tramping og dunking.

Kan jeg gå videre til styret med dette?

Anonymkode: d4bff...067

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Neppe. Vi flyttet fra tidligere leilighet (topp leilighet) fordi vi holdt på å bli gal. Bor i rekkehus og mye roligere her. Hører nesten ingenting. Har barn selv nå og vet det er vanskelig å skulle kontrollere barn. Barnet vårt er bare 2 år men høres mye tyngre ut pga småløping hele tiden. Heldigvis er det mer lydisolert her.  Jeg skjønner frustrasjonen din. 

Anonymkode: 6e051...19d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vanlig familieliv og lyder fra det på dagtid, er ikke noe å gjøre noe med. 

Anonymkode: 1fc22...236

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Naboen over oss har et barn som til tider konstant hopper, løper (?) og tramper i gulvet. Dette høres godt ned til oss, og jeg har prøvd å si fra, uten at det hjelper noe særlig. I løpet av en dag hører vi MYE tramping og dunking.

Kan jeg gå videre til styret med dette?

Er du seriøs? Det er snakk om et lite barn. Om du ikke tåler naboer så får du flytte til enebolig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Curlyme skrev (2 minutter siden):

Er du seriøs? Det er snakk om et lite barn. Om du ikke tåler naboer så får du flytte til enebolig.

Tramping, Hopping og løping inne når man har naboer i etasjen under med lite lydisolasjon er jo ikke noe man egentlig skal trenge å tåle. Greit litt småløping. Men mine barn hadde ikke fått lov å hoppe rundt i leiligheten når vi har naboer under. Det kan barna gjøre ute

Anonymkode: 7c46f...519

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Curlyme skrev (3 minutter siden):

Barnet er ikke så lite. Kanskje 5-6 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tipper du får til svar her inne at barn er barn og det må du tåle, vanlig oppdragelse er gammeldags og når et par unger bråker mer hjemme enn 19 i barnehagen sier det litt :)

Anonymkode: b2dd3...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde samme problem. Vi sa ifra og de var ikke klar over at det hørtes så godt. Hører de ennå, men er mye bedre 

Du kan spille litt høy musikk om kvelden etter at ungen har lagt seg 

Anonymkode: 2a61e...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...