AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Hei. Vi flyttet inn i et nytt hus for et halvt år siden. Vi har er rom som vi bruker som kontor og der har mannen hatt katten sin en måned for at katten skulle bli vant til nytt hus. Katten er sterilisert. Jeg syns rommet lukter ubeskrivelig ekkelt. Det er ikke katteurin, men nesten, det er ikke kattemat men nesten og en blanding av lukt fra datamaskinen hans som alltid står på. Det plager meg ikke det minste at han har datamaskin der, men slik jeg har luktet meg frem til så er det lukt fra den delen av rommet der pc står, og litt skikkelig vemmelig katterelatert lukt fra "ingensteds". Jeg hater det, men mannen kan ikke lukte det. Jeg lukter det bare jeg går forbi. Jeg har vasket der inne så mange ganger. Det blir bedre etter vasking og så blir det ekkelt igjen innen noen dager. Døren kan ikke være lukket fordi kloremøbelet til katten er der. Det har blitt foreslått flyttet, men "det er rommet han er vant til". Jeg tror personlig katten driter i hvilket rom han er vant til fordi den vanligvis sover på sofaen i kjellerstuen. Hva skal jeg gjøre? Jeg blir faktisk gal og har nærmest lyst til å brenne ned hele huset. Anonymkode: 6c0f9...fb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Har katten tatt med seg en mus inn som ligger der og råtner? Anonymkode: 633ea...e8a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden Nei, det har jeg vært borti før, så det er ikke slik lukt. Men er det noe som kan få bort lukt fra et rom uten at man helt vet årsaken? Anonymkode: 6c0f9...fb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Du kan jo leie en ozonmaskin for å fjerne lukten som henger igjen (vær nøye med å følge anvisninger riktig). Evnt kontakte Anticimex for å få hjelp/forsikre dere om at det ikke er noe dødt dyr som ligger skjult bak vegg. Anonymkode: 4c5e5...edf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei. Vi flyttet inn i et nytt hus for et halvt år siden. Vi har er rom som vi bruker som kontor og der har mannen hatt katten sin en måned for at katten skulle bli vant til nytt hus. Katten er sterilisert. Jeg syns rommet lukter ubeskrivelig ekkelt. Det er ikke katteurin, men nesten, det er ikke kattemat men nesten og en blanding av lukt fra datamaskinen hans som alltid står på. Det plager meg ikke det minste at han har datamaskin der, men slik jeg har luktet meg frem til så er det lukt fra den delen av rommet der pc står, og litt skikkelig vemmelig katterelatert lukt fra "ingensteds". Jeg hater det, men mannen kan ikke lukte det. Jeg lukter det bare jeg går forbi. Jeg har vasket der inne så mange ganger. Det blir bedre etter vasking og så blir det ekkelt igjen innen noen dager. Døren kan ikke være lukket fordi kloremøbelet til katten er der. Det har blitt foreslått flyttet, men "det er rommet han er vant til". Jeg tror personlig katten driter i hvilket rom han er vant til fordi den vanligvis sover på sofaen i kjellerstuen. Hva skal jeg gjøre? Jeg blir faktisk gal og har nærmest lyst til å brenne ned hele huset. Anonymkode: 6c0f9...fb8 Ta dette opp med utbygger, når huset er nytt. Kan være alt fra at katta har tisset og før dere oppdager det så har det rent ned i parketten, til at der er lekkasje utenfra eller mus i kledningen, død mus/rotte, altså. Anonymkode: d5659...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Kan det være mannen har lagt igjen en sokk med cum gjemt et sted? Anonymkode: 0d0d0...0b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan det være mannen har lagt igjen en sokk med cum gjemt et sted? Anonymkode: 0d0d0...0b6 😆😆 Anonymkode: 72a8f...f74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan det være mannen har lagt igjen en sokk med cum gjemt et sted? Anonymkode: 0d0d0...0b6 Er skoleferien for lang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå