AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Er ny på meditasjon. Igår når jeg mediterte (lå på ryggen) opplevde jeg at armene gikk løftet seg opp mot taket «av seg selv». Kan ikke huske at jeg bevisst tenkte på å løfte armene. Noen som har opplevd lignende? Jeg ble skremt. Anonymkode: a20bd...72d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Antar du sovnet såvidt. Da kan man få litt rykning i kroppen og armene han ha blitt løftet litt opp av dette. Anonymkode: f90f5...d8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er ny på meditasjon. Igår når jeg mediterte (lå på ryggen) opplevde jeg at armene gikk løftet seg opp mot taket «av seg selv». Kan ikke huske at jeg bevisst tenkte på å løfte armene. Noen som har opplevd lignende? Jeg ble skremt. Anonymkode: a20bd...72d Oi, for ei fantastisk oppleving! Ikkje ver redd ❤️ Dette du har opplevd er avansert, og noko som mange av oss jobbar mange mange år mot, men aldri opplever. Les gjerne her: Quora Anonymkode: ef268...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Oi, for ei fantastisk oppleving! Ikkje ver redd ❤️ Dette du har opplevd er avansert, og noko som mange av oss jobbar mange mange år mot, men aldri opplever. Les gjerne her: Quora Anonymkode: ef268...c63 Vil du si litt mer om dette? Leste litt på siden du la med. Er det noe overnaturlig? Anonymkode: a20bd...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Noen flere som har slike opplevelser? Anonymkode: a20bd...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Ja, opplevd det en gang, men da mottok jeg healing samtidig. Utrolig fascinerende opplevelse! 🥰 Anonymkode: e8e2f...2c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ja, opplevd det en gang, men da mottok jeg healing samtidig. Utrolig fascinerende opplevelse! 🥰 Anonymkode: e8e2f...2c9 Har du noen tanker om hva det er? Som nevnt, jeg er helt ny på meditasjon og har lite kunnskap på området. Opplevde det som at hendene bare løftet seg, mens jeg selv bare fulgte med på det liksom. Akkurat som det ikke var styrt av viljen som vanlig. Dette er noe jeg aldri har lest om, eller på forhånd tenkte kunne skje. Veldig rar opplevelse. Anonymkode: a20bd...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden Det er Astral peojection CIA refererer til det som Remote viewing. Så der kan du også finne mye info Anonymkode: d7928...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har du noen tanker om hva det er? Som nevnt, jeg er helt ny på meditasjon og har lite kunnskap på området. Opplevde det som at hendene bare løftet seg, mens jeg selv bare fulgte med på det liksom. Akkurat som det ikke var styrt av viljen som vanlig. Dette er noe jeg aldri har lest om, eller på forhånd tenkte kunne skje. Veldig rar opplevelse. Anonymkode: a20bd...72d Jeg opplevde det rett og slett som at det var en ånd som tok hendene mine og løftet de, ikke noe mer komplisert enn som så 😊 I meditasjon kan du oppnå bevissthetsnivå som gjør deg mer åpen for kontakt med den andre siden, i min oppfatning er dette også en tilstand hvor åndeverden kan manifestere seg på en mer tydelig, fysisk måte. Anonymkode: e8e2f...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 47 minutter siden #10 Del Skrevet 47 minutter siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg opplevde det rett og slett som at det var en ånd som tok hendene mine og løftet de, ikke noe mer komplisert enn som så 😊 I meditasjon kan du oppnå bevissthetsnivå som gjør deg mer åpen for kontakt med den andre siden, i min oppfatning er dette også en tilstand hvor åndeverden kan manifestere seg på en mer tydelig, fysisk måte. Anonymkode: e8e2f...2c9 Følte du noe mens dette skjedde? Jeg følte meg litt på utsiden, bare observerte det og fulgte med. Så ble jeg redd og etter det veldig emosjonell. Jeg har nå prøvd å meditere i to uker, men har ingen erfaring fra tidligere. Ikke gått på kurs eller lært noe. Hadde en meditasjon jeg hørte på som jeg hadde fått av en bekjent. Jeg prøvde å gi slipp i meditasjonen. Er vanligvis en person som liker å ha kontroll, og som har liten talmodighet til for eksempel meditasjon. Følte at jeg kom på et dypere nivå av avslapping i meditasjonen. Kan det være et tegn på noe? Anonymkode: a20bd...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå