AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #21 Del Skrevet 20 timer siden Man er stort sett bare et nummer i banken i dag. American Express er vel kjent for å ha sin egen secret sauce med algoritmer og automatiske vurderinger for kredittverdighet osv. Men du er fortsatt bare et nummer, så snart noe "klikker" behandler de deg som dritt. Det er bare å søke opp diverse utenlandske fora for bonusopptjening av Avios-poeng (British Airways) og andre programmer. Jeg har sagt opp mine kort, men det er fordi jeg ikke gidder å jage etter poeng lenger og velger å fokusere 100% på sparing. Amex sender likevel ut brev en gang i måneden med påminnelse om at de skylder meg 2 kroner... Jeg gidder ikke stå i telefonkø, finne frem dokumentasjon også videre for å få tilbakebetalt 2 kroner. Likevel gir de seg ikke. Da har automatiseringen gått litt for langt og vi skjønner alle tegningen: jeg er bare et nummer. Jeg hadde også en situasjon tidligere der jeg måtte kontakte kundeservice, men fikk aldri svar på brevene som jeg sendte til dem: igjen, jeg er bare et nummer i en database. Verken mer eller mindre. Anonymkode: d8900...b50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #22 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tull, bankene driver butikk, de driver ikke veldedighet. Profitt går foran alt. Anonymkode: 6be43...e3e Hva slags tull mener du? Du kommenterer jo "på en bank ansatt". Anonymkode: 4d4d5...b66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #23 Del Skrevet 20 timer siden Jeg er nok en god kunde, da jeg har min investerbare formue investert gjennom banken. Jeg antar i alle fall at jeg er god kunde, blir ofte invitert med på ulike event og middager, og får topp service. De booker bord på restaurant og tar seg av alt når vi skal på reise og slikt, så det er klart til vi kommer, trenger ikke tenke på så mye. Setter stor pris på banken vår. Anonymkode: 1b009...39d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå