AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #1 Del Skrevet 26. desember 2024 Tror dere LEGO blir en fy ting? Anonymkode: d1844...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #2 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tror dere LEGO blir en fy ting? Anonymkode: d1844...769 Nei Anonymkode: ec038...052 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #3 Del Skrevet 26. desember 2024 Sønnen min leker med LEGO som er 60 år gammel. Det er forskjell på plast. Det er ikke LEGO som er problemet. Anonymkode: deeb3...a1e 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #4 Del Skrevet 26. desember 2024 Har tenkt på lego som fy-ting lenge, som alt anna av plastleker. Anonymkode: 21ce1...172 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #5 Del Skrevet 26. desember 2024 Lego er det aller, aller, aller, aller minste problemet. Problemet er jo de enorme fjellene med dårlige plastredskaper/leker som er av så dårlig kvalitet at de blir ødelagt i løpet av en uke eller en måned. Jeg lo høyt når man skulle kutte ut plastsugerør. Dette må utgjøre max 0,0000000000000000000000001 promille av det norske plastforbruket. Anonymkode: 9cd28...d38 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #6 Del Skrevet 26. desember 2024 Lego er mer populært enn noen gang. Anonymkode: 81da9...f16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #7 Del Skrevet 26. desember 2024 LEGO lever evig, for det kommer i en helt annen kategori enn vanlige plastting. Jeg har mye av det og er en voksen person. Gir ikke slipp på det. LEGO er fantastisk for fantasien. Anonymkode: b903c...335 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 26. desember 2024 #8 Del Skrevet 26. desember 2024 Lego er da ikke problemet Er alt det annet klær med plast i, at ting blir pakket inn i 2 til 3 lag med plast. Er mye som ikke behøver å pakkes inn i plast 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #9 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Lego er det aller, aller, aller, aller minste problemet. Problemet er jo de enorme fjellene med dårlige plastredskaper/leker som er av så dårlig kvalitet at de blir ødelagt i løpet av en uke eller en måned. Jeg lo høyt når man skulle kutte ut plastsugerør. Dette må utgjøre max 0,0000000000000000000000001 promille av det norske plastforbruket. Anonymkode: 9cd28...d38 Nå skal de være av papp, men emballasjen rundt sugerørene er fortsatt av plastikk😅 Anonymkode: 0fd45...741 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #10 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Tror dere LEGO blir en fy ting? Anonymkode: d1844...769 Nei. Lego bli sjelden kastet og er neppe et stort miljøproblem Anonymkode: 0fd45...741 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #11 Del Skrevet 26. desember 2024 Nei, her har min 18 åring fortsatt all sin lego. Og duploen vi hadde, går i arv i familien. Og lego selger man, eller gir bort, man kaster ikke lego. Anonymkode: 05870...5e8 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 1. januar #12 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (På 26.12.2024 den 3.31): Tror dere LEGO blir en fy ting? Anonymkode: d1844...769 Nei. Et gigantselskap som LEGO sørger for å utvikle bærekraftige produkter, fordi bærekraft er i vinden som aldri før. Mye av plasten er allerede resirkulert: https://www.lego.com/nb-no/sustainability/sustainable-materials 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1. januar #13 Del Skrevet 1. januar Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #14 Del Skrevet 2. januar Det blir kanskje en fy-ting blant aktivister og folk som ikke klarer å se ting i en større helhet. Plast i seg selv er ikke skadelig, det er et særs nyttig produkt som blir brukt til mange formål. Plasten er først et problem når det kommer på avveie i naturen. Og av alle plastleker som lages så vil jeg si at Lego er på toppen når det gjelder bærekraft, du skal lete lenge etter leker som er like holdbare og holder seg like populær gjennom generasjoner. Værre med trendleker som er poulære ene dagen og har mistet interessen året etter og kastes. Eneste negative jeg kan si, er at Legoklossene er vond å tråkke på. Anonymkode: 57181...add 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:56 #15 Del Skrevet søndag kl 09:56 I told you so https://www.dagens.no/nyheter/lego-lanserer-nyhet-slik-har-su-aldri-sett-pakkene-foer TS Anonymkode: b5ccc...652 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:03 #16 Del Skrevet søndag kl 10:03 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): I told you so https://www.dagens.no/nyheter/lego-lanserer-nyhet-slik-har-su-aldri-sett-pakkene-foer TS Anonymkode: b5ccc...652 Innholdet drukner i reklame på den siden der..... Anonymkode: 82c6e...50b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:04 #17 Del Skrevet søndag kl 10:04 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): I told you so https://www.dagens.no/nyheter/lego-lanserer-nyhet-slik-har-su-aldri-sett-pakkene-foer TS Anonymkode: b5ccc...652 Nei, det gjorde du ikke. Du spurte: "Tror dere LEGO blir en fy ting?" Anonymkode: 0fd45...741 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet søndag kl 10:05 #18 Del Skrevet søndag kl 10:05 Håper dem finner en erstatning. Lego er en suveren leke og hobby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:10 #19 Del Skrevet søndag kl 10:10 AnonymBruker skrev (På 2.1.2025 den 6.11): Det blir kanskje en fy-ting blant aktivister og folk som ikke klarer å se ting i en større helhet. Plast i seg selv er ikke skadelig, det er et særs nyttig produkt som blir brukt til mange formål. Plasten er først et problem når det kommer på avveie i naturen. Og av alle plastleker som lages så vil jeg si at Lego er på toppen når det gjelder bærekraft, du skal lete lenge etter leker som er like holdbare og holder seg like populær gjennom generasjoner. Værre med trendleker som er poulære ene dagen og har mistet interessen året etter og kastes. Eneste negative jeg kan si, er at Legoklossene er vond å tråkke på. Anonymkode: 57181...add Enig. Lego er jo faktisk noe som kan gå i generasjoner. Anonymkode: f85e4...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå