AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #41 Del Skrevet 29. desember 2024 Hender. Ellers spiller personlighet inn. Tenner også på at han er handy. Anonymkode: 9776b...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #42 Del Skrevet 29. desember 2024 Aner ikke har ikke en preferanse , men elsker samboeren min, syntes han er den vakreste mannen i verden. han er atletisk med «seige» muskler ikke noe gym muskler. vakre intense øyne, nydelkg smil, krøllete mørkt hår, ikke super høy men litt høyere enn meg. Pene delikate hender , litt større enn mine. hårete men ikke masse. Sånn passe. Ingen andre er så flott som han 🥰 Anonymkode: 7dda5...03d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #43 Del Skrevet 29. desember 2024 Et pent ansikt; pene øyne og et pent smil. Kroppen er i andre rekke, jeg har likt både høy og lav, fyldig, trent osv. Det indre trumfer uansett det meste🫶🏻 Anonymkode: 048c0...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #44 Del Skrevet 30. desember 2024 Pent ansikt og -øyne. Og gjerne en juicy rumpe! Heterofil mann, 44. Anonymkode: 84139...0f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 30. desember 2024 #45 Del Skrevet 30. desember 2024 Pene øyne, fint smil, pene hender. Og sjarm... han kan være så høy/lav han vil (vel, helst ikke under 1,65..) , og litt sterke armer - da er jeg solgt 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 30. desember 2024 #46 Del Skrevet 30. desember 2024 Høye (180+), atletiske damer titter jeg alltid en gang eller to ekstra på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå