Bbbb Skrevet 14 timer siden #21 Del Skrevet 14 timer siden Tatoveringer, mørkt hår, mørke øyne, store hender (ikke rue arbeidehender), et godt smil og som er høyere enn meg (jeg er 163 cm, så har ikke vært et stort problem). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #22 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tror du leter etter en tenåring og ikke en kvinne Anonymkode: 991eb...011 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 🤣 Anonymkode: 34134...71f Gi dere. La han få drømme om og like det han vil. Hilsen ts Anonymkode: 274ba...a2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #23 Del Skrevet 14 timer siden Kvinner må ha gymfit kropp, juicy rumpe, faste velformede pupper, og symmetrisk ansikt. Anonymkode: b8639...c16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 13 timer siden #24 Del Skrevet 13 timer siden Ansikt er det aller mest tiltrekkende og ingenting kan måle seg med et pent ansikt. Heldigvis for meg er at flere ulike trekk jeg liker så det er ikke bare det ene ansiktet for meg. Så har jeg en merkelig liten sak for motirikk, bevegelser og små fakter. Dette kan være dansing, klatring eller ørsmå bevegelser som fanger oppmerksomheten min. Like barn leker best tenker jeg og derfor har jeg en klar preferanse for atletiske kroppstyper. Tynn i og for seg selv er ikke tiltrekkende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #25 Del Skrevet 11 timer siden Ansiktet på han. Høyere enn meg. Personligheten har så mye å si, men liker når en er litt større enn meg og god. Men ikke overvektig, ikke pappa kropp. Arbeidsmuskler uten at det blir for mye kanskje? Litt hår. På kroppen. Ikke super maskulin, kjekk mann. Mørkt hår. Men liker også litt smalere menn, om han ser og er mer av den smarte typen. Anonymkode: 4f4c9...dc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå