Gå til innhold

Har dere arvet deres foreldres dårlige sider?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Arvet dessverre min far sin sykelige sjalusi, men det jobber jeg med😬 Ble heldigvis ikke verken narsissist eller alkoholiker👍🏼 Min eldste søster arvet min far sin narsissistiske og manipulerende lynne og min andre søster arvet sjalusi og min mor sin egosentriske oppførsel. Totalt kom jeg ikke så værst ut av genpoolen🙈

Anonymkode: 1200f...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Føler at jo eldre man er jo mer satt blir man når det kommer til personlighet.

Anonymkode: 5fe43...2ca

Har aldri forstått det med "satt", jeg

Anonymkode: 675af...675

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har arvet både positive og negative sider fra begge foreldrene mine. Det mest negative er vel temperamentet til min mor. Og den praktiske personligheten, det er jo for å vidt ikke bare negativt, men jeg hadde nok fremstått som mer sympatisk hvis jeg hadde vært den mer omsorgsfulle typen.

Anonymkode: 361f5...e2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg håper ikke det. Er så redd for å en gang i fremtiden klikke og blir plutselig som min mor. Psykopat og voldelig drama-queen. 

Idag er jeg voksen og mor til skjønne barn og veldig godt forhold til mannen min som jeg håper varer. Jeg ser på meg selv som hønemor og som bare vil det beste for min familie, i motsetning til min mor. 

Er det en ting jeg er glad for at jeg har arvet av mor så er det skjønnheten hennes. Resten håper jeg har arvet av min far.

Anonymkode: 865ba...80e

Lol til et troll

Anonymkode: acc6b...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok arvet litt av min fars egoisme dessverre.. og noen dårlige gener som gjør håret mitt veldig tynt. 

Endret av Iso1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nerveproblemer og kort lunte. Begge deler fra begge to. Går egentlig ok. Har sørget for å ikke få det verste, og har fått mye fint av dem og.

Anonymkode: 33fe6...720

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...