Gå til innhold

Ny kjæreste, tenker dere menn på om dama har vært på flere før dere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 25.12.2024 den 22.57):

Jeg leste en artikkel som viser til at menn legger igjen et lite DNA spor hos oss kvinner. Og at kvinnes kropp eller DNA endres permanent etter sex med forskjellige menn. Dette er omdiskutert.

Hørtes ut som pseudovitenskap. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.1.2025 den 10.38):

Les deg opp litt, mulig du får hakaslepp.

Anonymkode: 3a839...3f3

Haha nei, det tviler jeg på Gwyneth… 🤣

Anonymkode: b88ba...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selvfølgelig aldri blitt spurt av en mann om dette. Oppegående folk bryr seg ikke om fortid

Anonymkode: af308...601

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (På 26.1.2025 den 10.58):

Hørtes ut som pseudovitenskap. 

Å beskrive det som pseudovitenskap er en disfavør selv til ekte vitenskap. Dette har ingenting med vitenskap å gjøre, selv ikke bullshit vitenskap. Dette er bare ren bull.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dersom det er sant, går det mange ekle kvinner ute 🤮

Og dere lurer på hvorfor vi menn spør om hvor mange partnere dama har hatt....

Anonymkode: 35dc9...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.12.2024 den 9.14):

Jeg for min del vil ikke ha en mann som er opptatt av sånt. Og jeg har ligget med tre stykker i mitt liv. Men en mann som er opptatt av om en kvinne er "ren" nok - nei takk. Heldigvis finnes det nok menn med selvtillit og gode verdier til at vi ikke trenger å vurdere sånne idioter.

Anonymkode: 12b2d...e43

Jeg er kvinne, og vil ikke være sammen med en løsaktig mann. Det er ekkelt..

Anonymkode: 92a0e...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Selvfølgelig aldri blitt spurt av en mann om dette. Oppegående folk bryr seg ikke om fortid

Hva med kvinner som er opptatt av hvor mange mannen har ligget med?

Er de også lite oppegående? 

Anonymkode: 227c1...acd

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg mener det ikke har noe med å være «oppegående» å gjøre.

Men en dame som hadde spurt meg hvor mange jeg har hatt sex med, hadde ikke vært aktuell for meg.

Ikke fordi jeg har hatt så jævlig mange partnere, men fordi det signaliserer holdninger til sex som er på kollisjonskurs med mine. Merk, jeg mener ikke at de er feil eller negative, bare ikke kompatible med mine.

I praksis har ikke dette vært noe problem. Har aldri fått det spørsmålet av en dame jeg har vært med før. Heller ikke av hun som er min kone i dag. Hun aner ikke hvor mange/få jeg har hatt sex med og jeg aner ikke hvor mange hun har hatt sex med.

Anonymkode: 50ee2...984

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.12.2024 den 13.12):

Legger igjen dna og endrer dna. 😅 sjaman durek eller? Åpenbart en teori laget av menn som prøver å styre damers seksualliv. Kjenner lusa på gangen.

Anonymkode: 8befd...d40

Men forstår ikke mennene at hvis kvinner slutter å ha sex utenfor ekteskapet, så får ikke mennene pult i det hele tatt?

Anonymkode: 7e727...d54

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg mener det ikke har noe med å være «oppegående» å gjøre.

Men en dame som hadde spurt meg hvor mange jeg har hatt sex med, hadde ikke vært aktuell for meg.

Ikke fordi jeg har hatt så jævlig mange partnere, men fordi det signaliserer holdninger til sex som er på kollisjonskurs med mine. Merk, jeg mener ikke at de er feil eller negative, bare ikke kompatible med mine.

I praksis har ikke dette vært noe problem. Har aldri fått det spørsmålet av en dame jeg har vært med før. Heller ikke av hun som er min kone i dag. Hun aner ikke hvor mange/få jeg har hatt sex med og jeg aner ikke hvor mange hun har hatt sex med.

For meg er ikke spørsmålet om antall partnere så veldig farlig. Hadde partner spurt (og det har hun) får hun også svar. Hva hun gjør med svaret er opp til henne. Det som eventuelt jeg bryr meg med er -hvorfor- ønsker hun å vite. Om det bare er av nysgjerrighet er det jo null stress. Men om det er for å dømme ... det er da det blir en negativ ting. Men da er spørsmålet i seg selv egentlig irrelevant. Det er dømme-biten som er problemet, ikke hva man dømmes for.

Jeg har også spurt henne om antall partnere før meg og fått svar. Har også spurt om hva hun har gjort tidligere, hva som har vært godt og om det er noe hun kunne tenke seg å prøve igjen. Jeg er nysgjerrig, men synes også det var spennende, tennende å høre om. Ble faktisk mer lysten på henne da hun fortalte om tidligere eskapader.
Er voksen nok til å ha null problem med å tenke på at hun har hatt andre før meg. Kan til og med være at sexen med andre også har vært like god eller bedre enn med meg (men det endrer ikke fakta om hun har valgt meg , og det er det som er viktig for meg).

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om dama har vært på 3 eller 40,så er dette noe jeg ikke tenker på.  Skal man tenke sånn, så ødelegger man bare deg selv. Man har ingen rett til å i det heletatt spørre om tidligere partnere. Dette er noe partneren deler, hvis partneren har lyst..

Mann 40

Anonymkode: b2edf...c6a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Disco skrev (På 26.12.2024 den 1.04):

Dette er det dummeste jeg har lest på lenge… 

Ja, som kjent er alle med andre meninger enn deg dumme. 

Så egentlig kunne jo bare du kommet inn her og stoppet videre diskusjon, så kunne du skrevet, jeg har rett, og alle andre er dust.

Eventuelt kan man mene at det finnes noe midt-i-mellom ytterpunktene at det ikke er noe å bry seg om uansett antall, og de som synes at alt over 0 er ekkelt.

La oss si dame/mann på 30, så vil jeg helst treffe noen som finnes mellom ytterlighetene. Synes både 0 og over 50 høres tvilsomt ut. Helst vil jeg treffe noen som har rundt 20 ligg. Litt mindre dersom lange forhold, ok med litt flere dersom uten lange forhold. 

Anonymkode: 195db...87b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.12.2024 den 9.14):

Jeg for min del vil ikke ha en mann som er opptatt av sånt. Og jeg har ligget med tre stykker i mitt liv. Men en mann som er opptatt av om en kvinne er "ren" nok - nei takk. Heldigvis finnes det nok menn med selvtillit og gode verdier til at vi ikke trenger å vurdere sånne idioter.

Anonymkode: 12b2d...e43

Selvtillitt og verdier er noe helt forskjellig...

Damer står fritt til å ikke vil pule Rune Rudberg selv om over 1000 damer har gjort det før. 

Det samme for menn. Jeg vil ikke ha ei som har spredt bena for mange menn da jeg selv har respekt for meg selv og kun vil ha sex med noen jeg har følelser for. 

Anonymkode: 7ab09...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.12.2024 den 22.57):

Jeg leste en artikkel som viser til at menn legger igjen et lite DNA spor hos oss kvinner. Og at kvinnes kropp eller DNA endres permanent etter sex med forskjellige menn. Dette er omdiskutert.

Men jeg lurer på om dere menn tenker over dette når dere møter en ny dame\kjæreste? Jeg har heldigvis bare hatt 3 partnere, og vil kun ha menn som har hatt få. Synes også det er ekkelt å tenke på at en mann har vært på 10+ damer før meg :(

Anonymkode: cf4de...c86

I så fall ville jo dett vært viden kjent nå som alle bedriver dna testing😵‍💫

Det er greit å ha meninger, men det virker ofte mot sin hensikt når man kommer med svada som det. 

Jeg bryr meg ikke om antall, men så absolutt hvilket forhold vedkommende har til beskyttelse.

Jeg har ikke hatt få partnere, men kun èn uten kondom. Vil det da si at du bærer mer preg enn meg? 🧐

Tenker at verdier og like lyster er hva som spiller en rolle for meg. 

Anonymkode: f47da...5b7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
CZaC skrev (På 25.1.2025 den 7.59):

Men kanskje greit å kunne gå å kjøpe en 6-pack med øl på fredagen uten å treffe på 2 stk hun har pult tidligere. 

Hvem går rundt og tenker på det? 

Og hvordan i all verden skulle man visst det? 

Av alle ting man tenker på på butikken, så er det vel for fader ikke om noen der har ligget med noen en selv har ligget med? 😅 

Anonymkode: f47da...5b7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei det kan man ikke tenke på.

Det ville fucket til opphisselsen. 

Men jeg kan faktisk tenne på flere menn på henne. Se henne nyte.. 

Anonymkode: 331ea...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Haha, dette er faktisk ikke noe som faller meg inn for fem øre. Sex er digg. Sålenge folk evner å bruke kondom og sjekke seg for seksuelt overførbare sykdommer med jevne mellomrom er det null problem. Vil mye heller ha en erfaren mann som har prøvd litt av hvert av kvinnfolk og forskjellige seksuelle preferanser enn en som føler han har gått glipp av noe. 
sekv har jeg hatt sex med rundt hundre menn løpet av en karriere på 20 år. Jeg vet godt hva jeg liker, har testet ut litt forskjellig og er veldig fornøyd der jeg endte opp. Samboeren min er fullstendig klar over at jeg har flest partnere av oss to. Han bryr seg ikke det kvekk. Heller litt stolt over at han «vant» tilslutt 😂🥰 

Anonymkode: 3e3ed...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

da jeg selv har respekt for meg selv og kun vil ha sex med noen jeg har følelser for. 

Anonymkode: 7ab09...a58

Men har man ikke respekt for seg selv om man kan nyte sex med en man ikke har følelser for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 30.1.2025 den 21.04):

Ja, selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.12.2024 den 9.52):

Riktig, og jeg tenker hvis man er ute etter et forhold; vil ikke mannen da bli "målt" mot en masse andre menn når det kommer til hvor god han er i senga? Ei slik dame vil ikke jeg ha til kone.

Anonymkode: 8e555...f3e

Er da bedre at hver mann virkelig går inn for å være en god elsker enn å gå inn for å finne kvinne som har vært med få for å få lite "konkurranse ". 

Skal ofte ikke så mye til for å være den beste elsker en kvinne har hatt, og er man en dårlig elsker vil man etterhvert leve i et sexløst forhold, uansett om du er eneste kvinnen har opplevd. Kun deilig sex med partner opprettholder lysten på partner. 

Vi kvinner et ikke helt uerfarne om vi aldri har vært med mann heller. Vi har fantasier om hva sex skal være, og fysiske reaksjoner og følelser i forhold til det, så er mannen en skuffelse i forhold til fantasiene om sex er han også en gedigen skuffelse. Om aldri så mye eneste. 

Med andre ord: Menn er best tjent med å faktisk være en god elsker. En som kommuniserer godt angående sex, og sørger for at kvinnen også opplever sex som tilfredsstillende. Kvinner som kun har hatt en eneste partner vet så absolutt om han er dårlig i senga eller ikke. 

Endret av Trolltunge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...