Gå til innhold

Ny kjæreste, tenker dere menn på om dama har vært på flere før dere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 11.46):

Ja, som kjent er alle med andre meninger enn deg dumme. 

Så egentlig kunne jo bare du kommet inn her og stoppet videre diskusjon, så kunne du skrevet, jeg har rett, og alle andre er dust.

Eventuelt kan man mene at det finnes noe midt-i-mellom ytterpunktene at det ikke er noe å bry seg om uansett antall, og de som synes at alt over 0 er ekkelt.

La oss si dame/mann på 30, så vil jeg helst treffe noen som finnes mellom ytterlighetene. Synes både 0 og over 50 høres tvilsomt ut. Helst vil jeg treffe noen som har rundt 20 ligg. Litt mindre dersom lange forhold, ok med litt flere dersom uten lange forhold. 

Anonymkode: 195db...87b

Det er ikke det faktum at folk har preferanser når det gjelder antall ligg damer har hatt jeg refererer til, selv om jeg ikke nødvendigvis er enig i en del synspunkter her. Det er den idiotiske dna påstanden som Durek har plantet i noen enkle sjeler som virkelig trigger Karen i meg! Egentlig er dumt utrolig snilt ytret…

Anonymkode: b88ba...fa7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 11.46):

Ja, som kjent er alle med andre meninger enn deg dumme. 

Så egentlig kunne jo bare du kommet inn her og stoppet videre diskusjon, så kunne du skrevet, jeg har rett, og alle andre er dust.

Eventuelt kan man mene at det finnes noe midt-i-mellom ytterpunktene at det ikke er noe å bry seg om uansett antall, og de som synes at alt over 0 er ekkelt.

La oss si dame/mann på 30, så vil jeg helst treffe noen som finnes mellom ytterlighetene. Synes både 0 og over 50 høres tvilsomt ut. Helst vil jeg treffe noen som har rundt 20 ligg. Litt mindre dersom lange forhold, ok med litt flere dersom uten lange forhold. 

Anonymkode: 195db...87b

Legg også merke til at jeg ikke kalte noen dum, jeg sa det var det dummeste jeg har lest. 

Anonymkode: b88ba...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (På 1.2.2025 den 17.53):

Er da bedre at hver mann virkelig går inn for å være en god elsker enn å gå inn for å finne kvinne som har vært med få for å få lite "konkurranse ". 

Skal ofte ikke så mye til for å være den beste elsker en kvinne har hatt, og er man en dårlig elsker vil man etterhvert leve i et sexløst forhold, uansett om du er eneste kvinnen har opplevd. Kun deilig sex med partner opprettholder lysten på partner. 

Vi kvinner et ikke helt uerfarne om vi aldri har vært med mann heller. Vi har fantasier om hva sex skal være, og fysiske reaksjoner og følelser i forhold til det, så er mannen en skuffelse i forhold til fantasiene om sex er han også en gedigen skuffelse. Om aldri så mye eneste. 

Med andre ord: Menn er best tjent med å faktisk være en god elsker. En som kommuniserer godt angående sex, og sørger for at kvinnen også opplever sex som tilfredsstillende. Kvinner som kun har hatt en eneste partner vet så absolutt om han er dårlig i senga eller ikke. 

Kvinner som kun har hatt en eneste partner vet så absolutt om han er dårlig i senga eller ikke.

Hva kvinner vet er ikke avhengig av antall seksualpartnere. Slik er det for meg ihvertfall. Jeg kjenner meg selv veldig godt seksuelt for jeg er nysgjerrig på meg og min kropp. Det er det ikke alle som er. Mange kvinner har fått sine oppfatninger rundt seg selv og syn på sex rasert av egoistiske menn dessverre. 

Ellers er jeg enig i det du skriver. At begge kan være gode mot hverandre er begge tjent med. Det er da seksuallivet og seksualiteten har mulighet til å blomstre for fullt. 

Endret av Irak
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.2.2025 den 14.08):

Nei det kan man ikke tenke på.

Det ville fucket til opphisselsen. 

Men jeg kan faktisk tenne på flere menn på henne. Se henne nyte.. 

Anonymkode: 331ea...190

På hvilken måte da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (Akkurat nå):

Kvinner som kun har hatt en eneste partner vet så absolutt om han er dårlig i senga eller ikke.

Hva kvinner vet er ikke avhengig av antall seksualpartnere. Slik er det for meg ihvertfall. Jeg kjenner meg selv veldig godt seksuelt for jeg er nysgjerrig på meg og min kropp. Det er det ikke alle som er. Mange kvinner har fått sine oppfatninger rundt seg selv og syn på sex rasert av egoistiske menn dessverre. 

Ellers er jeg enig i det du skriver. At begge kan være gode mot hverandre er begge tjent med. Det er da seksuallivivet og seksualiteten har mulighet til å blomstre for fullt. 

Dessverre enig med deg, men det er likevel ikke å anbefale å være en så egoistiske mann at kvinnen ender opp med ødelagt seksualitet og med innstilling at sex er til uønsket frustrasjon, ikke til glede. Selv om kvinnen da har ingen å sammenligne med vil hun enten vite at det ikke egentlig skal være slik, ELLER hun bare ender opp med å avsky sex. Ingenting av dette medfører at mannen som er dårlig og egoistisk elsker selv får et fantastisk sexliv med henne. KUN å forvalte den seksuelle relasjonen så godt at begge opplever det seksuelle som noe til glede kan opprettholde et godt sexliv. Det er kun at sex er deilig som opprettholder lyst på sex. 

Så å lete etter kvinne som ikke har erfaring fra før for å slippe å være en god elsker vil bare slå tilbake på mannen uansett. Bedre å gå inn for å være en virkelig god elsker, uansett om kvinnen har erfaring fra tidligere eller ikke, for det er eneste som kan gi mannen et vedvarende godt sexliv med kvinnen. Uavhengig av hennes tidligere erfaringer. Dårlig sex er meningsløst for kroppen å bruke energi på, og kroppen er ikke dum. Det kroppen ikke opplever som deilig og verdt energien bare "dumper" den som uønsket, og vil ikke ha det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekka det for å gi de som måtte tro på denne tåpelige påstanden, litt info, og det er selvfølgelig tilbakevist. Det er ikke engang tilbakevist, for studiene som ble brukt til å skrive det fant det ikke engang. Det var bare news, som skapt for menn som ikke tåler at damer har et sexliv før dem.

Hvis det er noen rettferdig trøst for disse menn, som selvfølgelig ikke bryr seg som rettferdighet her, så er det større sannsynlighet for at menn med flere sexpartnere (uten kondom) har hpv-virus, som kan gi damer de har sex med kreft. Men regner ikke med dere er interessert i DET, selvfølgelig.

Anonymkode: 8befd...d40

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min var besatt av eksene mine. Måtte ha alle detaljer. Jeg får fremdeles høre det, noen ganger. Hvor dårlige valg jeg har tatt osv.

Men alle menn er ikke slik. Noen er som meg, og driter langt i hvem eller hvor mange du har hatt deg med før, så lenge du er en bra partner nå.

Anonymkode: 5d7d5...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo færre partnere en kvinne har hatt jo dramatisk mer følelser får jeg for hun.

Det er ingenting spesielt med å være #7.

Anonymkode: e7590...e55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jo færre partnere en kvinne har hatt jo dramatisk mer følelser får jeg for hun.

Det er ingenting spesielt med å være #7.

Det kommer jo veldig an på perspektiv. Hva om hun letet etter en som deg, og eeeeendelig ... på 7. forsøk så fant hun sjelevennen og hun kan slippe seg fullstendig løs i senga med? Eller om hun bare gikk og ventet på å møte deg?

Om du ser på deg selv som bare en i rekka, så blir du nok uansett skuffa. Ser du på deg som verdens heldigste som endelig traff drømmedama, så får du det nok bedre med deg selv. Om du ikke klarer å se på deg selv som  noe mer enn bare nr 7 i rekka, hvorfor i all verden skal hun gidde å legge noe særlig effort i akkurat deg? Selv-erklært stusselig-Per? Hvem faen gidder å begi seg inn på noe sånt? Lyser jo limp-dick-power lang vei.

Alternativt kan du seg på deg selv og henne i langt bedre lys. Av de 6 andre pikkene hun har møtt på, så er det din hun faktisk ønsker. Ingen av de andre 6 dugde noe særlig tydeligvis, siden hun var på jakt etter den 7. Du er ikke bare 7. ... du er den siste. Den hun satt seg på, og blei sittende.

Selvbilde og selvtillit er alt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (7 minutter siden):

Det kommer jo veldig an på perspektiv. Hva om hun letet etter en som deg, og eeeeendelig ... på 7. forsøk så fant hun sjelevennen og hun kan slippe seg fullstendig løs i senga med? Eller om hun bare gikk og ventet på å møte deg?

Om du ser på deg selv som bare en i rekka, så blir du nok uansett skuffa. Ser du på deg som verdens heldigste som endelig traff drømmedama, så får du det nok bedre med deg selv. Om du ikke klarer å se på deg selv som  noe mer enn bare nr 7 i rekka, hvorfor i all verden skal hun gidde å legge noe særlig effort i akkurat deg? Selv-erklært stusselig-Per? Hvem faen gidder å begi seg inn på noe sånt? Lyser jo limp-dick-power lang vei.

Alternativt kan du seg på deg selv og henne i langt bedre lys. Av de 6 andre pikkene hun har møtt på, så er det din hun faktisk ønsker. Ingen av de andre 6 dugde noe særlig tydeligvis, siden hun var på jakt etter den 7. Du er ikke bare 7. ... du er den siste. Den hun satt seg på, og blei sittende.

Er det jeg prøver å formidle til kjæresten min. Noen menn har det meget vanskelig med å forstå det du skriver. Og da blir de fort bare et nummer i rekka, når de forsurer hele forholdet med å fokusere på fortiden.

Men kvinner har historisk sett veldig lite rett på en fortid. Kvinner skal helst være urørte jomfruer hele veien til de finner han som leter etter de. Men vi leter faktisk vi også. Og newsflash - Vi elsker sex. Med eller uten pikk.

Anonymkode: 5d7d5...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (8 timer siden):

Voldsomt så sexfiksert du var da.

Jeg er en mann i 30årene, ikke er jeg usikker på meg selv ei tror jeg sex er alt i verden, jeg er ikke 14 år gammel lenger. Jeg har ingen problem å tilfredstille en kvinne, med eller uten pikk.

Hvor mange partnere man har hatt sier veldig mye om hvilken type person man er og jeg leter etter en spesifik type person. Grunnen til at jeg ikke vil være med ei men en viss fortid er akkurat samme grunnen til at jeg ikke vil date ei dame med grønt hår og har tattooveringer, ikke at det trigger noe usikkerhet i meg, men at det forteller men hvilken type person hun er og det er ikke typen person jeg er interessert i.

Denne "åja du bryr deg om bodycount, lol du må ver en usikker jomfru med mikropenis som følger Andrew Tate" ungdomsskolenivå-manipuleringen din kan du stappe der sola ikke skinner, den fungerer ikke på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg er en mann i 30årene, ikke er jeg usikker på meg selv ei tror jeg sex er alt i verden, jeg er ikke 14 år gammel lenger. Jeg har ingen problem å tilfredstille en kvinne, med eller uten pikk.

Hvor mange partnere man har hatt sier veldig mye om hvilken type person man er og jeg leter etter en spesifik type person. Grunnen til at jeg ikke vil være med ei men en viss fortid er akkurat samme grunnen til at jeg ikke vil date ei dame med grønt hår og har tattooveringer, ikke at det trigger noe usikkerhet i meg, men at det forteller men hvilken type person hun er og det er ikke typen person jeg er interessert i.

Denne "åja du bryr deg om bodycount, lol du må ver en usikker jomfru med mikropenis som følger Andrew Tate" ungdomsskolenivå-manipuleringen din kan du stappe der sola ikke skinner, den fungerer ikke på meg.

Screenshot_20250208-105758.png

Anonymkode: 1ce46...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.12.2024 den 22.57):

Men jeg lurer på om dere menn tenker over dette når dere møter en ny dame\kjæreste? Jeg har heldigvis bare hatt 3 partnere, og vil kun ha menn som har hatt få. Synes også det er ekkelt å tenke på at en mann har vært på 10+ damer før meg :(

Både min partner og jeg har hatt en god del partnere. Jeg synes det er deilig å vite at hun har forsynt seg av livets gleder uten å skjemmes over det. Hun har veldog mye livslyst og -glede.

Utad er hun en tekkelig forstadsvillafrua I kategorien Villa-Volvo-Vitnemål, og det gjør det enda mer tiltrekkende for meg. 🔥🤗🔥

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tenker det samme, men bare 7?

Har under 7 jeg, men ei jeg foreksempel kjenner med rundt 7 eller over det er like lojal, jordnær som det jeg er og for å være ærlig en bedre kjæreste. 

Det er noen det er en karakteristikk hos, men for et så lavt antall skal det jo lite av tilfeldigheter til. 

I nåværende samfunn krever det å ha vært kjempe heldig å være lenge i forhold for å unngå å ha ligget, men det forholdet trenger ikke å ha vært tidenes kjærlighet og godt sexliv. Kan være de har utsatt å slå opp, der er jeg skyldig. Eller å ikke date noe, ville de date, ville de ikke, hvorfor, lønner det seg mer for deg enn at de har? Eller å ikke like noen, eller ikke bli likt av noen. Usikkerhet kanskje. Opptatt med annet er jo også mulig. 

Men så vanskelig det er for alle de kjempe fine kvinnene og mennene jeg har sett å ikke finne noen for mer så er det jo urealistisk og urimelig å forvente at de ikke har levd og ikke på noe punkt møtt så mye som 7 hvor de har håpt, følt også hatt en episode av anger. Også når vi lever i det sinnsykt romantiske alkohol samfunnet vi gjør.

Men de fleste er langt mer avslappet uten at det automatisk betyr de er gale etter å ligge. 

Jeg kjenner noen som hadde 7 da de var 16 enda, ikke grønne hår. Hvem du er på den alderen bør ikke definere hele ditt liv videre, kan være du ender opp med å elske dem. Sier ikke du må! Men jeg tror ikke denne samtalen egentlig husker hvor normalt ting kan gå som de går, eller hvor fort. Aner du hvor tankens jeg var den første gangen jeg nesten mistet jomfrudommen? Idag gjør jeg lite uten å tenke konsekvensen i den graden at det er et stort problem for å trives. Vi er mer en hvert eneste valg vi har tatt, selv om de sier noe om oss. Til å med om vi har hatt grønnt hår.

Men du bestemmer selv ja 😊

Anonymkode: 20e1b...d4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor mange partnere man har hatt sier veldig mye om hvilken type person man er 

Nei. Det sier ingen ting om hvilken type person man er.

Anonymkode: 50ee2...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (6 timer siden):

Både min partner og jeg har hatt en god del partnere. Jeg synes det er deilig å vite at hun har forsynt seg av livets gleder uten å skjemmes over det. Hun har veldog mye livslyst og -glede.

Utad er hun en tekkelig forstadsvillafrua I kategorien Villa-Volvo-Vitnemål, og det gjør det enda mer tiltrekkende for meg. 🔥🤗 🔥

100% enig i dette. Vil heller ha ei som har levd litt enn ei som er eller tilnærmet jomfru. Synes egentlig det er litt hott med damer som er litt "tøsete" 🥰 🔥

Anonymkode: c9db7...570

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Dude, du er på et sexforum i en tråd som handler om sex.
Sex er bokstavlig talt hvorfor alle er her.

... ikke at det trigger noe usikkerhet i meg, men at det forteller men hvilken type person hun er og det er ikke typen person jeg er interessert i.

Sier nok mer om hvilken type du er og jeg har inntrykk av at maneg ikke liker sånne typer :-)

Det var jo svært så defensiv du brått ble... er nesten sånn at en nerve ble truffet her. Men for all del, du er tøff og sterk du. Ikke redd for en dritt (... bare kvinner som har pult mer enn deg :-p) 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djeeez, særlig om jeg tror på endret DnA pga partnere 😂 

Da ville jeg vært ille ute gitt, med mine 50 på snart 50 år. At man ikke tåler at dama eller mannen har hatt andre.. Da har en helt andre problemer, tenker jeg. 🤦‍♀️🤷‍♀️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.1.2025 den 21.24):

Men forstår ikke mennene at hvis kvinner slutter å ha sex utenfor ekteskapet, så får ikke mennene pult i det hele tatt?

Anonymkode: 7e727...d54

Hm.. de kan jo gifte seg, men det kan jo være et ufullbyrdet ekteskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aerox skrev (På 26.12.2024 den 10.03):

Selvfølgelig litt avhengig av alder. Men jeg vil tro at flesteparten av menn du møter har over 10 tidligere sex partnere😅

Hvertfall alle mine bekjente som jeg har pratet om dette med tidligere har ligget med 12-50 kvinner.

Nja, median ligger vel på 7. På den annen side vil attraktive menn ofte ha flere tilbud og derav flere tidligere partnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...