AnonymBruker Skrevet i går, 11:19 #61 Del Skrevet i går, 11:19 Supermale3000 skrev (8 timer siden): Jeg er lei av å finansiere uføretrygdede kriminelle lar pasienter og et politi/rettsvesen som beskytter nevnte.. Alle uføre er kriminelle, faktisk 😂 Den var god! Selv om noen få er snyltere ønsker nok de aller fleste uføre at de kunne jobbet. Man er ikke kriminell om man er for syk til å jobbe. Og nei, jeg er ikke ufør selv, jeg jobber fullt og har gjort det i alle år, helt siden jeg var ferdig utdannet. Jobber ved siden av studiene også. Anonymkode: 1bf16...302 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:20 #62 Del Skrevet i går, 11:20 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kanskje trådstarter i disse trådene? Anonymkode: c2369...8b3 Tydeligvis. Noe som bare er nistrist. Anonymkode: 34753...b49 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:22 #63 Del Skrevet i går, 11:22 Mardina skrev (6 minutter siden): Du har ikke vært lenge inne på KG du? Hets foregår i stort sett alle tråder som omhandler uføre. Det er bare å søke rundt på forumet her. Mente i disse "når kommer trygden"-trådene? Anonymkode: ab48f...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:38 #64 Del Skrevet i går, 11:38 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Alle uføre er kriminelle, faktisk 😂 Den var god! Selv om noen få er snyltere ønsker nok de aller fleste uføre at de kunne jobbet. Man er ikke kriminell om man er for syk til å jobbe. Og nei, jeg er ikke ufør selv, jeg jobber fullt og har gjort det i alle år, helt siden jeg var ferdig utdannet. Jobber ved siden av studiene også. Anonymkode: 1bf16...302 Jobbet ved siden av studiene skulle det stå. Anonymkode: 1bf16...302 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet i går, 11:39 #65 Del Skrevet i går, 11:39 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Mente i disse "når kommer trygden"-trådene? Anonymkode: ab48f...5fb Det foregår i disse trådene også, til tider. Folk her inne ser ut til å elske å gjøre narr av uføre... 🤔 Og jeg mistenker at mange av disse trådene er startet av folk som IKKE er uføre, derfor kan de heller ikke sette seg inn i hvordan det er. Men lager tråder for å rakke ned på uføre som sagt. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:45 #66 Del Skrevet i går, 11:45 Mardina skrev (4 minutter siden): Det foregår i disse trådene også, til tider. Folk her inne ser ut til å elske å gjøre narr av uføre... 🤔 Og jeg mistenker at mange av disse trådene er startet av folk som IKKE er uføre, derfor kan de heller ikke sette seg inn i hvordan det er. Men lager tråder for å rakke ned på uføre som sagt. Har sett svært lite til dette. Mulig jeg ikke ser etter det heller Anonymkode: ab48f...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:45 #67 Del Skrevet i går, 11:45 Nå blir det snus og Pepsi max for alle penga 🥳🥳🥳 Anonymkode: 9ef8f...4a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet i går, 11:50 #68 Del Skrevet i går, 11:50 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har sett svært lite til dette. Mulig jeg ikke ser etter det heller Anonymkode: ab48f...5fb Godt mulig. Jeg har derimot sett en del av det. Og det gjør meg trist. Jeg er ufør selv og føler litt for å forsvare oss som er uføre, fra personer som tydeligvis ikke har peiling 🤔 Jeg tror nok mange uføre ønsker å jobbe litt, men det er vanskelig å finne en jobb som godtar den til tider usikre helsen som uføre har. 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:24 #69 Del Skrevet i går, 13:24 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har sett svært lite til dette. Mulig jeg ikke ser etter det heller Anonymkode: ab48f...5fb AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå blir det snus og Pepsi max for alle penga 🥳🥳🥳 Anonymkode: 9ef8f...4a7 De « når kommer trygda» trådene som dukker opp hver måned er neppe skrevet av ufør, som selvsagt vet når trygda kommer , så det er forsøk på « hets «. Så kommer de kommentarene som dette. I hver tråd . Flere ganger. Om ikke hets, så er det iallfall idioti. Anonymkode: 48634...14b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:26 #70 Del Skrevet i går, 13:26 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå blir det snus og Pepsi max for alle penga 🥳🥳🥳 Anonymkode: 9ef8f...4a7 Innlegg som dette er din underholdning? Hver måned? Du ser ikke selv at det er et trist? Anonymkode: 34753...b49 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:27 #71 Del Skrevet i går, 13:27 Mardina skrev (1 time siden): Godt mulig. Jeg har derimot sett en del av det. Og det gjør meg trist. Jeg er ufør selv og føler litt for å forsvare oss som er uføre, fra personer som tydeligvis ikke har peiling 🤔 Jeg tror nok mange uføre ønsker å jobbe litt, men det er vanskelig å finne en jobb som godtar den til tider usikre helsen som uføre har. Ja, det har vært foreslått før her at uføre må gjøre mer selv, enn å lete etter disse jobbene som ikke finnes. Anonymkode: ab48f...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:44 #72 Del Skrevet i går, 14:44 Utroleg at det kan lages ein lang tråd "når kommer trygda" På Nav sin hjemmeside får ein lett oversikt over alle utbetalingsdatoer, og har ein dårleg husk så sett eit kryss på kalender Anonymkode: 43a6b...37c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:26 #73 Del Skrevet i går, 15:26 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Men hvem i alle dager synes disse trådene er underholdende? De er jo bare tragiske. Anonymkode: 34753...b49 Men hvorfor svarer du her da??? Anonymkode: 34c3a...a58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:27 #74 Del Skrevet i går, 15:27 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nå blir det snus og Pepsi max for alle penga 🥳🥳🥳 Anonymkode: 9ef8f...4a7 Og kanskje en påse kamferdrops. Anonymkode: 34c3a...a58 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #75 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Utroleg at det kan lages ein lang tråd "når kommer trygda" På Nav sin hjemmeside får ein lett oversikt over alle utbetalingsdatoer, og har ein dårleg husk så sett eit kryss på kalender Anonymkode: 43a6b...37c Takk for tipset. Anonymkode: ab48f...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #76 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nå blir det snus og Pepsi max for alle penga 🥳🥳🥳 Anonymkode: 9ef8f...4a7 Husk å spare litt til rullingsen, litt kveldskos må vi ha 😎 Anonymkode: fc13c...812 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #77 Del Skrevet 21 timer siden Sånne spørsmål forsterker mine fordommer mot uføretrygdede. - de klarer ikke google og finne informasjon -de klarer ikke å spare nok penger til å klare seg ut måneden Anonymkode: 3ab3d...7db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #78 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Utroleg at det kan lages ein lang tråd "når kommer trygda" På Nav sin hjemmeside får ein lett oversikt over alle utbetalingsdatoer, og har ein dårleg husk så sett eit kryss på kalender Anonymkode: 43a6b...37c De uføre fremstår som ufattelig dumme når de ikke klarer å finne ut når trygda kommer Anonymkode: 3ab3d...7db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #79 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Husk å spare litt til rullingsen, litt kveldskos må vi ha 😎 Anonymkode: fc13c...812 I hear you 🤣 Anonymkode: 9ef8f...4a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #80 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Sånne spørsmål forsterker mine fordommer mot uføretrygdede. - de klarer ikke google og finne informasjon -de klarer ikke å spare nok penger til å klare seg ut måneden Anonymkode: 3ab3d...7db AnonymBruker skrev (12 minutter siden): De uføre fremstår som ufattelig dumme når de ikke klarer å finne ut når trygda kommer Anonymkode: 3ab3d...7db Mulig noen fremstår enda dummere, som ikke ser ironien i disse trådene. Anonymkode: ab48f...5fb 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå