AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:06 #41 Del Skrevet torsdag kl 15:06 Den kommer den 16 Anonymkode: 6801a...5a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:07 #42 Del Skrevet torsdag kl 15:07 Står den 17. på mine utbetalinger Anonymkode: afdb5...922 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:10 #43 Del Skrevet torsdag kl 19:10 Jeg minner igjen om denne lenken, som jeg gjør i de fleste tråder om "når kommer trygda". Det er så enkelt å sjekke selv, kontra å lage tråd på KG og følge med på alt fra negative kommentarer til spekulasjoner. https://www.nav.no/utbetalingsdatoer Denne dekker alle vi som får støtte fra NAV, året rundt. Forumansvarlig hadde gjort oss en tjeneste ved å feste/pinne den til toppen av underforumet, da tråder som dette kommer oftere enn jeg storhandler. Anonymkode: c9bbe...62f 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:52 #44 Del Skrevet torsdag kl 19:52 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg minner igjen om denne lenken, som jeg gjør i de fleste tråder om "når kommer trygda". Det er så enkelt å sjekke selv, kontra å lage tråd på KG og følge med på alt fra negative kommentarer til spekulasjoner. https://www.nav.no/utbetalingsdatoer Denne dekker alle vi som får støtte fra NAV, året rundt. Forumansvarlig hadde gjort oss en tjeneste ved å feste/pinne den til toppen av underforumet, da tråder som dette kommer oftere enn jeg storhandler. Anonymkode: c9bbe...62f Det går også an å ignorere tråden og la dem som vil delta der. Anonymkode: ab48f...5fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:43 #45 Del Skrevet fredag kl 07:43 AnonymBruker skrev (På 29.12.2024 den 17.28): For et trist liv du må ha, TS. Anonymkode: 34753...b49 For et trist liv du må ha selv. Anonymkode: f3f18...3ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:04 #46 Del Skrevet fredag kl 14:04 Merk mine ord. Den kommer på konto den 16 🫶 HALLELUJA 🫶 Anonymkode: 5c721...2c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:08 #47 Del Skrevet fredag kl 15:08 AnonymBruker skrev (1 time siden): Merk mine ord. Den kommer på konto den 16 🫶 HALLELUJA 🫶 Anonymkode: 5c721...2c5 Får håpe det. Lenge siden forrige utbetaling nå og skralt etter jul og nyttår. Anonymkode: f3f18...3ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet fredag kl 17:04 #48 Del Skrevet fredag kl 17:04 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Merk mine ord. Den kommer på konto den 16 🫶 HALLELUJA 🫶 Anonymkode: 5c721...2c5 Står 17 på min side. Sjekket i går. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:56 #49 Del Skrevet i går, 00:56 Mardina skrev (På 10.1.2025 den 18.04): Står 17 på min side. Sjekket i går. Tipper de kommer på torsdag eller fredag Anonymkode: 220a2...e62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:21 #50 Del Skrevet i går, 01:21 På Nav sin side med oversikt over utbetalingsdatoer står det 17 januar. Anonymkode: 38c24...ec0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:47 #51 Del Skrevet i går, 01:47 Hvorfor disse trådene om trøgda hver jævla måned? Er det så gøy å hetse de som er uføre? Anonymkode: 1bf16...302 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 02:29 #52 Del Skrevet i går, 02:29 Den kommer den 18. vel. Anonymkode: 34c3a...a58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermale3000 Skrevet i går, 02:42 #53 Del Skrevet i går, 02:42 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hvorfor disse trådene om trøgda hver jævla måned? Er det så gøy å hetse de som er uføre? Anonymkode: 1bf16...302 Jeg er lei av å finansiere uføretrygdede kriminelle lar pasienter og et politi/rettsvesen som beskytter nevnte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:04 #54 Del Skrevet i går, 06:04 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor disse trådene om trøgda hver jævla måned? Er det så gøy å hetse de som er uføre? Anonymkode: 1bf16...302 Man må være rimelig skrudd for å oppfatte spørsmål om når trygden kommer som hets. Anonymkode: ab48f...5fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:52 #55 Del Skrevet i går, 06:52 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor disse trådene om trøgda hver jævla måned? Er det så gøy å hetse de som er uføre? Anonymkode: 1bf16...302 17. mai er en tradisjon. Å feire jul er en tradisjon. "Når kommer trygda?"-tråder på KG er en tradisjon. Ingen grunn til å se på dette som hets eller la seg krenke av dette; det er bare se på det som underholdning, og kanskje komme med en ironisk kommentar at man enten vurderer å bruke trygda på pengespill, en donasjon til Donald Trump eller øke den tresifrede millionformuen på Bitcoin; alle trygdede er jo egentlig priviligerte slasker som ikke gidder å jobbe, ifølge enkelte. "Når kommer trygda?" er underholdning, ingenting annet. Anonymkode: c2369...8b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:21 #56 Del Skrevet i går, 07:21 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): "Når kommer trygda?" er underholdning, ingenting annet. Anonymkode: c2369...8b3 Men hvem i alle dager synes disse trådene er underholdende? De er jo bare tragiske. Anonymkode: 34753...b49 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:26 #57 Del Skrevet i går, 07:26 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men hvem i alle dager synes disse trådene er underholdende? De er jo bare tragiske. Anonymkode: 34753...b49 Kanskje trådstarter i disse trådene? Anonymkode: c2369...8b3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet i går, 09:24 #58 Del Skrevet i går, 09:24 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvorfor disse trådene om trøgda hver jævla måned? Er det så gøy å hetse de som er uføre? Anonymkode: 1bf16...302 Tydeligvis så er det jo det 🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:13 #59 Del Skrevet i går, 11:13 Mardina skrev (1 time siden): Tydeligvis så er det jo det 🙄 Hvor er hetsen? Anonymkode: ab48f...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet i går, 11:15 #60 Del Skrevet i går, 11:15 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor er hetsen? Anonymkode: ab48f...5fb Du har ikke vært lenge inne på KG du? Hets foregår i stort sett alle tråder som omhandler uføre. Det er bare å søke rundt på forumet her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå