AnonymBruker Skrevet i går, 07:44 #101 Del Skrevet i går, 07:44 AnonymBruker skrev (1 time siden): Pengene fra Coop har kommet nå, så om du er veldig short for penger så kanskje du rekker å ta ut disse og bruke de siste dagene før trygda kommer? Anonymkode: 3509e...89d Disse er tilgjengelig i uke 4 i 2025. Anonymkode: ab48f...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 23 timer siden #102 Del Skrevet 23 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): De er da andre som lager dramaet og det er iallefall ikke TS som står ansvarlig. Lurer på når folk forstår dette. Anonymkode: ab48f...5fb Trådene lages jo fordi at de vet at folk finner det provoserende med dem og det eskalerer ut i mange fordommer som mange folk har om de som er uføretrygdet 😊 som joda TS er ansvarlig dersom det lages for underholdningen sin skyld. Endret 23 timer siden av Blått 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #103 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Disse er tilgjengelig i uke 4 i 2025. Anonymkode: ab48f...5fb Nei det stemmer ikke, det er nok noe de skriver for å sikre seg. Jeg overførte pengene til min konto idag tidlig, og de er allerede synlig på bankkontoen min nå Anonymkode: 3509e...89d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #104 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei det stemmer ikke, det er nok noe de skriver for å sikre seg. Jeg overførte pengene til min konto idag tidlig, og de er allerede synlig på bankkontoen min nå Anonymkode: 3509e...89d De er ikke tigjengelige for overføring her. Anonymkode: ab48f...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #105 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): De er ikke tigjengelige for overføring her. Anonymkode: ab48f...5fb Så rart. Kanskje de tar det i puljer.. Anonymkode: 3509e...89d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 19 timer siden #106 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Sånne spørsmål forsterker mine fordommer mot uføretrygdede. - de klarer ikke google og finne informasjon -de klarer ikke å spare nok penger til å klare seg ut måneden Anonymkode: 3ab3d...7db Du skjønner vel såpass at disse trådene om når trygda kommer er skrevet av folk som ikke er uføre. Såpass omløp har du vel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #107 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei det stemmer ikke, det er nok noe de skriver for å sikre seg. Jeg overførte pengene til min konto idag tidlig, og de er allerede synlig på bankkontoen min nå Anonymkode: 3509e...89d Tilgjengelig her også 😁. Anonymkode: e0f34...600 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 17 timer siden #108 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tilgjengelig her også 😁. Anonymkode: e0f34...600 DnB? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #109 Del Skrevet 17 timer siden Adrenalina1 skrev (1 time siden): Du skjønner vel såpass at disse trådene om når trygda kommer er skrevet av folk som ikke er uføre. Såpass omløp har du vel. Paranoia Anonymkode: 6801a...5a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #110 Del Skrevet 17 timer siden Bare sjalu folk syter på disse trådene viser hvor dumme dem faktisk er som er sjalu på oss😅 Anonymkode: 6801a...5a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #111 Del Skrevet 17 timer siden Blått skrev (47 minutter siden): DnB? Dette var snakk om kjøpeutbytte fra coop som ble nevnt tidligere i tråden her 😊 Anonymkode: e0f34...600 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 16 timer siden #112 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette var snakk om kjøpeutbytte fra coop som ble nevnt tidligere i tråden her 😊 Anonymkode: e0f34...600 Åååh. Beklager. Jeg misforsto litt 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #113 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 20.52): Det går også an å ignorere tråden og la dem som vil delta der. Anonymkode: ab48f...5fb Ja, det er jeg helt klar over, men ellers takk for tipset 😊 Jeg linker likevel til NAVs sider for utbetalingsdatoer i slike tråder, da det er en troverdig og klar kilde, kontra mengden med ulike svar her inne. Anonymkode: c9bbe...62f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #114 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja, det er jeg helt klar over, men ellers takk for tipset 😊 Jeg linker likevel til NAVs sider for utbetalingsdatoer i slike tråder, da det er en troverdig og klar kilde, kontra mengden med ulike svar her inne. Anonymkode: c9bbe...62f Det er nettopp de ulike svarene som gjør det til en debatt. Ellers ville tråden blitt veldig kort. Anonymkode: ab48f...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå