AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:31 #21 Del Skrevet onsdag kl 22:31 Synes Egon er helt greit, jeg. Koselige lokaler, avslappet stemning og liker maten. 😊 Anonymkode: 23d00...ce6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet onsdag kl 22:33 #22 Del Skrevet onsdag kl 22:33 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har sett mange tråder hvor folk klager over Egon her på Kvinneguiden. Her er min tråd. For noen dager siden spiste jeg og en venn pizza på Egon. Det var jeg som valgte restaurant, men hun protesterte aldri. Pizzaen var ikke fantastisk, men den var helt grei. Den smakte omtrent som de fleste amerikanske pizzaer man får kjøpt. Verken bedre eller dårligere. Jeg og min venn spiste en halv pizza hver og begge spiste opp. Når vi går fra restauranten så sier hun: "Jeg hater Egon og der skal vi aldri spise igjen. De kan ikke lage mat og pizzaen var forferdelig." . Jeg skjønte ingenting. Min venninne protesterte aldri da jeg foreslo Egon og hun klaget ikke over maten da vi spiste . Hun har servert meg frossenpizza flere ganger når jeg er på besøk hos henne. Selv følte jeg at hun kun klaget over Egon for å posere og vise at hun var for god for å spise på en av Norges mest populære restauranter. Flere som har samme erfaring? Altså at dere føler folk klager over Egon for å posere? Jeg skjønner selvsagt at en del ikke liker maten på Egon. Smaken er som baken, delt i to. Men det virker veldig trendy å klage på nettopp Egon. Anonymkode: b60e5...723 Egon er et dyrt forgylt gatekjøkken 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:37 #23 Del Skrevet onsdag kl 22:37 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er blitt mye dyrere å gå ut og spise overalt. Jeg spiser vel ute maks 2 ganger i året. Det har blitt for dyrt. Anonymkode: b5158...aad Om du er i Oslo får du fortsatt middag for en hundrings eller to på Punjab Tandoori, og det er god mat. Anonymkode: 3dadd...157 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlene87 Skrevet onsdag kl 22:45 #24 Del Skrevet onsdag kl 22:45 Spiste fisk på Egon, det smakte ærlig talt ingenting, dyrt var det også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet onsdag kl 22:51 #25 Del Skrevet onsdag kl 22:51 Pizzaen der er veldig kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:00 #26 Del Skrevet onsdag kl 23:00 Liker ikke Egon fordi maten er ekkel. Anonymkode: 9d6ec...44f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:11 #27 Del Skrevet onsdag kl 23:11 Jeg elsker å lage mat, og spiser på masse fancy steder, og jeg kan også spise på Egon. Hvis alt skal være så veldig fint og flott alltid blir livet vanskelig. Jeg syns noen av salatene de har på Egon er helt ok. Jeg liker også at man kan velge størrelsen på vinglass. Ja, det finnes mange steder som har mye bedre og spennende mat enn hva de har på Egon, men det er ikke alltid at man er der, noen ganger er man faktisk på Egon. Det trenger ikke å være mer komplisert enn det. Anonymkode: db46a...7df 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:12 #28 Del Skrevet onsdag kl 23:12 Egon er latterlig dyrt for det man blir servert. Maten er heller ikke så mye å skryte av. Anonymkode: 671e6...685 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:17 #29 Del Skrevet onsdag kl 23:17 Tja. Jeg vet noe mat som er god på Egon. Feks smårettene deres er ok, dessertene også. Eller hvis man bestille biff eller laks. Pizza får man bedre og billigere mange andre steder, så det ville jeg ikke valgt der. De har ofte god beliggenhet, så det er gjerne det man faktisk betalere for. Anonymkode: 65f18...02f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:21 #30 Del Skrevet onsdag kl 23:21 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Synes Egon er helt greit, jeg. Koselige lokaler, avslappet stemning og liker maten. 😊 Anonymkode: 23d00...ce6 Enig. Jeg reiser mye i jobbsammenheng og spiser derfor ute 2-3 ganger i uka. Går jevnlig på Egon og synes det er helt greit. Har vært på mange Egon-restauranter i Norge og opplever også at det er litt forskjell på de ulike restaurantene. Men det er stort sett god mat som er helt ok i hverdagen. For meg er Egon derfor litt hverdag, de er ofte plassert nært/i samme bygg som hotellet jeg bor på. Enkel og god middag. Spiser selvsagt mange andre steder også, men opplever ikke at restauranter til samme pris nødvendigvis har så mye bedre mat 🤷♀️ Anonymkode: 1c4da...5a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:21 #31 Del Skrevet onsdag kl 23:21 Veldig mange som spiser på Egon, så noe må de jo gjøre riktig. Anonymkode: 71d17...a11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:22 #32 Del Skrevet onsdag kl 23:22 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har sett mange tråder hvor folk klager over Egon her på Kvinneguiden. Her er min tråd. For noen dager siden spiste jeg og en venn pizza på Egon. Det var jeg som valgte restaurant, men hun protesterte aldri. Pizzaen var ikke fantastisk, men den var helt grei. Den smakte omtrent som de fleste amerikanske pizzaer man får kjøpt. Verken bedre eller dårligere. Jeg og min venn spiste en halv pizza hver og begge spiste opp. Når vi går fra restauranten så sier hun: "Jeg hater Egon og der skal vi aldri spise igjen. De kan ikke lage mat og pizzaen var forferdelig." . Jeg skjønte ingenting. Min venninne protesterte aldri da jeg foreslo Egon og hun klaget ikke over maten da vi spiste . Hun har servert meg frossenpizza flere ganger når jeg er på besøk hos henne. Selv følte jeg at hun kun klaget over Egon for å posere og vise at hun var for god for å spise på en av Norges mest populære restauranter. Flere som har samme erfaring? Altså at dere føler folk klager over Egon for å posere? Jeg skjønner selvsagt at en del ikke liker maten på Egon. Smaken er som baken, delt i to. Men det virker veldig trendy å klage på nettopp Egon. Anonymkode: b60e5...723 Nei, vet du hva! Mam betsøer det hvite utav øyet for å ete noe forferdelig drittmat. Hadde fått like mye igjen for pengene på en bra restaurant med utdannede servitører og ekte kokker. egon er dritt! Anonymkode: fcdb0...44a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:28 #33 Del Skrevet onsdag kl 23:28 Hvis man skal spise på «ukule» restauranter er faktisk Olivia mye bedre. Omtrent samme pris som Egon, men faktisk skikkelig god pizza og ok pasta. Og innbydende lokaler. Anonymkode: a5c07...c33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:30 #34 Del Skrevet onsdag kl 23:30 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er trådstarter. Jeg er enig i at det er dyrt på Egon. Men jeg og min venninne delte en pizza. Så selv om pizzaen er dyrere enn på Peppes så betalte jo jeg og min søster kun halve pris-differansen hver. Så ble regningen en hundrelapp mer enn på Peppes så ble det kun 50 kroner for hver av oss. Synes ikke en 50-lapp er noe å blåse seg opp for og fremstille maten som helt forferdelig. Selv om jeg også selvsagt hadde foretrukket Peppes sine priser. TS Anonymkode: b60e5...723 Hvorfor ikke heller spise pizzaen på Peppes fremfor å subsidiere restaurantens svar på butikkjeden Joker ...? Anonymkode: 968b9...4ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:31 #35 Del Skrevet onsdag kl 23:31 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Flere som har samme erfaring? Altså at dere føler folk klager over Egon for å posere? Anonymkode: b60e5...723 Ja jeg har samme erfaring. Nå har jeg aldri vært på Egon, men opplever at deg er snobberi å klage på Egon. Anonymkode: c68a3...7d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:33 #36 Del Skrevet onsdag kl 23:33 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor ikke heller spise pizzaen på Peppes fremfor å subsidiere restaurantens svar på butikkjeden Joker ...? Anonymkode: 968b9...4ca Jeg valgte Egon fordi det er den restauranten som er nærmest. Egon var rett ved der vi var og jeg var sulten. Da gadd jeg ikke å ha 20 minutter reisetid kun for å spare en 50-lapp. TS Anonymkode: b60e5...723 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:43 #37 Del Skrevet onsdag kl 23:43 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg valgte Egon fordi det er den restauranten som er nærmest. Egon var rett ved der vi var og jeg var sulten. Da gadd jeg ikke å ha 20 minutter reisetid kun for å spare en 50-lapp. TS Anonymkode: b60e5...723 Prinsipper er langt viktigere enn penger; den enkleste utveien er ikke alltid det beste. Anonymkode: 968b9...4ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:47 #38 Del Skrevet onsdag kl 23:47 Vet ikke om det er trendy, men jeg drar ikke til Egon igjen basert på dårlig erfaring. Prøvde det 3 ganger og like skuffende hver gang. Dårlig og dyr mat med elendig service. Anonymkode: 4b6e5...d13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet i går, 00:50 #39 Del Skrevet i går, 00:50 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tja. Jeg vet noe mat som er god på Egon. Feks smårettene deres er ok, dessertene også. Eller hvis man bestille biff eller laks. Pizza får man bedre og billigere mange andre steder, så det ville jeg ikke valgt der. De har ofte god beliggenhet, så det er gjerne det man faktisk betalere for. Anonymkode: 65f18...02f Biffen er ikke god på Egon om en vil ha den rå, deres rå er en medium Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet i går, 00:52 #40 Del Skrevet i går, 00:52 AnonymBruker skrev (1 time siden): Veldig mange som spiser på Egon, så noe må de jo gjøre riktig. Anonymkode: 71d17...a11 Det de gjør rett er å ha mye forskjellig, mye tydelig for laget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå