AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:56 #81 Del Skrevet fredag kl 19:56 For meg er Egon veldig overpriset i forhold til kvalitet og service. De jeg kjenner som liker Egon, er ikke spesielt opptatt av kvalitet på maten. Helt greit det, vi har forskjellige preferanser. Jeg overlever fint en kveld på Egon. Maten (det jeg har bestilt) har vært helt grei. Hverken mer eller mindre. Men sykt dyrt i forhold til omtrent samme retter andre steder. Skjønner forøvrig at Egon er perfekt for større grupper folk, der alle må finne noe de liker. Og for barnefamilier. Holdt på å bli smågæern av løpende og skrikende barn sist jeg var der. Jada, "barn skal få være barn", men en eller annen gang bør de lære å oppføre seg når det er andre enn familien tilstede. Anonymkode: cd369...43d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:01 #82 Del Skrevet fredag kl 20:01 Ah vi elsker Egon. Lekekrok for barna, pizzabuffet til en rimelig penge. Ungene elsker det. Og ja, som mor er jeg glad så lenge ungene er glade. Helt vanlig pizza med salat og mangosaus med et dryss glade barn er helt nydelig spør du meg! Anonymkode: 94a95...25a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:01 #83 Del Skrevet fredag kl 20:01 Dere som synes det er dyrt, hvilke kjederestauranter er bedre og billigere da? Anonymkode: 62a41...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet fredag kl 20:03 #84 Del Skrevet fredag kl 20:03 jabx skrev (26 minutter siden): Olivias har lite eller ingenting jeg kunne tenke meg å spise. Hvorfor skulle jeg spise et sted de ikke har mat jeg vil ha? Jeg avskyr for eksempel italiensk pizza. Djevelens verk. Jeg må ha tykk USA-bunn på pizzaen min. Så hva faen skal jeg på Olivia fremfor Egon da? Egon virker også noen kroner billigere. Hvorfor velger noen å spise avskyelig italiensk pizza, liksom. Helt greit at du ikke liker italiensk pizza, men jeg syns Egon sin er skikkelig kjip og traust. Da går jeg heller på Peppes som også ligger i nærheten liksom. Eller Dominos. Mye billigere er det også. Jeg forstår at det finnes noen som liker Egon, men jeg forstår ikke at det er nok folk til å beslaglegge store og fine lokaler. Som sagt er det jo ofte lite folk der også. Forstår det bare ikke, jeg trodde de burde gått konk for 15 år siden men neida. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet fredag kl 20:12 #85 Del Skrevet fredag kl 20:12 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dere som synes det er dyrt, hvilke kjederestauranter er bedre og billigere da? Anonymkode: 62a41...bf5 Hvorfor må det være en kjede? For pasta er Olivias bedre, men ca samme pris. For burger er Hekkan eller The Shack bedre. For slareribs er The Shack bedre. For biff - Olivias, eller finn en lokal restaurant som ikke er en kjede - biff er jo det enkleste å finne. Asiatisk - Yips eller Sumo - eller en lokal restaurant. Det er jo nettopp kjeder som har en tendens til å slite med kvaliteten på maten, fordi de bruker en del ferdigmat og halvfabrikata for å effektivisere og standardisere. Da har du ingen kokk som skal legge sjela og stoltheten sin i oppskriftene. Da blir det så som så. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:12 #86 Del Skrevet fredag kl 20:12 Jeg synes det er alt for dyrt i forhold til kvaliteten på maten de lager. Det har muligens blitt litt bedre de siste årene, men fortsatt alt for høy pris! Så hver gang jeg har vært der tenker jeg «nei, dette var det ikke verdt». Hadde de hatt lavere priser på maten (og ikke minst på drikken) hadde jeg nok ikke følt at det Egon var like kjipt. Anonymkode: d96ca...91b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:25 #87 Del Skrevet fredag kl 20:25 AnonymBruker skrev (På 26.12.2024 den 0.28): Hvis man skal spise på «ukule» restauranter er faktisk Olivia mye bedre. Omtrent samme pris som Egon, men faktisk skikkelig god pizza og ok pasta. Og innbydende lokaler. Anonymkode: a5c07...c33 For fem år siden. Nå er de overpriset og har mindre og mindre porsjoner. Tre dråper vin til 170? Anonymkode: 5b055...249 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:37 #88 Del Skrevet fredag kl 20:37 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Dere som synes det er dyrt, hvilke kjederestauranter er bedre og billigere da? Anonymkode: 62a41...bf5 Hvorfor kjederestauranter? Man må ikke bare se på prisen, men på hva man får for den. Anonymkode: b8f75...a29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:38 #89 Del Skrevet fredag kl 20:38 Det er ingen eksklusiv restaurant på noen måte. Det vises jo blant annet på den enorme menyen og på ar de har null service. Det er relativt dyrt i forhold til andre kjederestauranter. Men, denne retten her syns jeg er kjempegod. Jeg er jo en kjøttelsker skal sies. Så går gjerne dit for å spise dette. Grillsharing 2 pers. Serveres med entrecote, kyllingbryst, BBQ spareribs, BBQsaus, bearnaise, mango-/peanutsaus, hvitløksdressing, løkringer, maiskolber, fries, søtpotetfries. 850,- Anonymkode: 74a5a...369 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:39 #90 Del Skrevet fredag kl 20:39 jabx skrev (1 time siden): Ja tenk det, mange har annerledes smak enn deg! Utrolig men sant. Ikke alle liker nøyaktig det samme som du liker. Dette kom vel som en sjokknyhet på deg, tenker jeg. Men du vil vel fortsette å rakke ned på folk fordi de ikke spiser nøyaktig det samme som deg. Ikke lett å endre blærethet. Du understreker poenget mitt. Nuff said. Anonymkode: b8f75...a29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet fredag kl 20:42 #91 Del Skrevet fredag kl 20:42 issoras skrev (37 minutter siden): Helt greit at du ikke liker italiensk pizza, men jeg syns Egon sin er skikkelig kjip og traust. Da går jeg heller på Peppes som også ligger i nærheten liksom. Eller Dominos. Mye billigere er det også. Jeg forstår at det finnes noen som liker Egon, men jeg forstår ikke at det er nok folk til å beslaglegge store og fine lokaler. Som sagt er det jo ofte lite folk der også. Forstår det bare ikke, jeg trodde de burde gått konk for 15 år siden men neida. 😅 Å spise ute gir meg lite, så jeg gjør det ikke veldig ofte. Har ingen spesiell preferanse for Egon heller. Men jeg ville bare påpeke at folk er ulike, og at ikke alle higer etter "fancy" mat, eller Satans retter (som italiensk pizza). Tydeligvis er det mange som vil ha enkel/vanlig mat, og ikke fancy italienske greier. For eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:43 #92 Del Skrevet fredag kl 20:43 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Dere som synes det er dyrt, hvilke kjederestauranter er bedre og billigere da? Anonymkode: 62a41...bf5 Burger King har vesentøog billigere burger som står seg godt. Kverneriet har burger til samme eller lavere pris enn Egon og er veldig mye bedre. Anonymkode: dee30...a75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet fredag kl 20:43 #93 Del Skrevet fredag kl 20:43 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du understreker poenget mitt. Nuff said. Anonymkode: b8f75...a29 Poenget ditt er at "Untermenschen" som ikke foretrekker samme mat som deg liksom ikke er verdige mat engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:46 #94 Del Skrevet fredag kl 20:46 Alt til sin tid. Jeg plages ikke av at Egon finnes, selv om jeg foretrekker å spise andre steder. Har også spist der såpass mye på avslutninger og denslags at jeg vet hva som er verdt pengene der og ikke. Anonymkode: 65f18...02f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:55 #95 Del Skrevet fredag kl 20:55 jabx skrev (8 minutter siden): Å spise ute gir meg lite, så jeg gjør det ikke veldig ofte. Har ingen spesiell preferanse for Egon heller. Men jeg ville bare påpeke at folk er ulike, og at ikke alle higer etter "fancy" mat, eller Satans retter (som italiensk pizza). Tydeligvis er det mange som vil ha enkel/vanlig mat, og ikke fancy italienske greier. For eksempel. Hvor finner du "fancy italienske greier?" Italiensk matkultur er først og fremst basert på enkle råvarer, og lite "fancy". Så jeg er nysgjerrig på hvor du synes det er så "fancy" italiensk? (Eller.... korriger meg gjerne: Vet du kanskje ikke så mye om italiensk mat?) Anonymkode: cd369...43d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:48 #96 Del Skrevet fredag kl 21:48 I år har jeg spist på både Egon og Hot Shop. Egon var samling med storfamilien og det andre en romantisk middag med min kjære. Begge var perfekt til sitt formål. På Egon fant alle noe de ville ha. Kall det gjerne minste felles multiplum. Det er godt nok til formålet, ikke forferdelig heller. Det er ok at barna har litt mark i rumpa der og de digger oreoshaken. Det var en hyggelig kveld. Jubilanten ble godt ivaretatt. Hot Shop var magisk og en opplevelse. Det var et helvete å få bord. Det hadde ikke passet for mange av barna og ikke skulle de voksne. Regningen var heftig. Min kjære var på Olivia ved Stortinget og ble nok en gang skuffet både over mat og drikke sett hen på prisen. Prisene gikk opp og kvaliteten, samt kjærligheten til maten og råvarene forsvant da de ble kjøpt opp? Vi har også spist på Kverneriet, det var ok +, men en snever meny for storfamilien og kjipt om man skal ta med sin kjære. Egon fyller en nisje, og vil ikke alltid være førstevalget. Anonymkode: 5b055...249 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:00 #97 Del Skrevet fredag kl 22:00 Ts skriver det selv, maten er helt grei. Så vidt enig, "grei" er så langt jeg potensielt kan strekke meg. Når det er såpass mange andre spisesteder som tilbyr bedre mat uten at det koster mer... ja, jeg styrer konsekvent unna. Det er et sted som kryr av folk, middelmådig til kjedelig mat, bestill i kassa og dårlig/ingen service. Upersonlig og kjedelig. Anonymkode: a88ba...e9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet fredag kl 22:02 #98 Del Skrevet fredag kl 22:02 jabx skrev (1 time siden): Å spise ute gir meg lite, så jeg gjør det ikke veldig ofte. Har ingen spesiell preferanse for Egon heller. Men jeg ville bare påpeke at folk er ulike, og at ikke alle higer etter "fancy" mat, eller Satans retter (som italiensk pizza). Tydeligvis er det mange som vil ha enkel/vanlig mat, og ikke fancy italienske greier. For eksempel. Vanlig, enkel mat? Du finner jo vanlig, enkel mat over alt ellers til bedre priser og bedre smaker?! De har overpriset biff med dårlig saus og kjipe poteter, de har dyr, trist burger, de har dyre, tørre spareribs. Hvis man ikke er så interessert i mat er det jo hvertfall rart å gå en dyr plass med dårlig mat? 🧐 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:04 #99 Del Skrevet fredag kl 22:04 jabx skrev (1 time siden): Poenget ditt er at "Untermenschen" som ikke foretrekker samme mat som deg liksom ikke er verdige mat engang. Ikke helt nei. Anonymkode: b8f75...a29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:05 #100 Del Skrevet fredag kl 22:05 jabx skrev (2 timer siden): Olivias har lite eller ingenting jeg kunne tenke meg å spise. Hvorfor skulle jeg spise et sted de ikke har mat jeg vil ha? Jeg avskyr for eksempel italiensk pizza. Djevelens verk. Jeg må ha tykk USA-bunn på pizzaen min. Så hva faen skal jeg på Olivia fremfor Egon da? Egon virker også noen kroner billigere. Hvorfor velger noen å spise avskyelig italiensk pizza, liksom. Jeg er heller ikke noe glad i italiensk pizza. Jeg liker best amerikansk pizza. Peppes er billigere enn Egon. Men nå var Egon nærmest der jeg var og jeg var sulten så da valgte jeg Egon. TS Anonymkode: b60e5...723 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå