AnonymBruker Skrevet i går, 20:21 #1 Del Skrevet i går, 20:21 Hei. fikk omgangssyken på selveste julaften. Ikke kastet opp på 15 timer, men kjenner at smakssansen er annerledes. F.eks. cola greier jeg ikke å drikke og smake sjokolade går ikke. Mye smaker tamt. lenge siden jeg hadde omgangssyken, men husker ikke om det var slik sist. Noen som vet om dette er vanlig? ps - ikke gravid, barna har også/er syke. Anonymkode: f06f6...0cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Ja, det er helt vanlig. Jeg fikk også aversjon mot det jeg kastet opp så jeg klarte ikke spise pinnekjøtt i tre år etterpå, fordi det smakte feil. Anonymkode: d9106...675 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden Ja, jeg pleier å få det slik etter en kraftig runde med omgangssyke. Matlysten er nedsatt i noen dager etter at kvalme og oppkast har gitt seg, og en del ting jeg vanligvis ville hatt veldig lyst på, smaker bare rart eller tamt. Det var noen som tipset meg om biola eller melkesyrebakterier da jeg hadde omgangssyke i jula i fjor. Og det syns jeg hjalp, men det er meget mulig at det var fordi jeg uansett ville blitt meg selv og fått matlysten tilbake samtidig med at jeg begynte med dette. Placeboeffekt skal en heller ikke kimse av. Anonymkode: f358c...8c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå