Ms. Steele Skrevet 18. februar #121 Del Skrevet 18. februar Jeg er fremdeles med 😊 Dag 54 her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viola712 Skrevet 18. februar #122 Del Skrevet 18. februar Rufs skrev (12 timer siden): Omtrent halvveis, jeg har visst mistet tellingen, men still going strong. 💪🏻 Flere? Jeg henger med fremdeles👍💪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #123 Del Skrevet 18. februar Dag 44, fortsatt med! Måtte telle nå Anonymkode: 6691b...d58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smileyX Skrevet 19. februar #124 Del Skrevet 19. februar Jeg er med igjen, var med tidligere i løpet også. Er derfor på dag 1 idag, og blir med frem til 100 dager er gått for dere som tar 100 dager, ca 50 dager til (jeg går for 70 dager sukkerfri denne runden). 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 1. mars #125 Del Skrevet 1. mars Henger dere med? Dag 65 her 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 1. mars Forfatter #126 Del Skrevet 1. mars Jeg gjør! Går fortsatt veldig fint. Er noen nyhetet jeg vil teste nå, så da blir det enda mer stas når jeg kan det da. 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 1. mars #127 Del Skrevet 1. mars Rufs skrev (5 timer siden): Jeg gjør! Går fortsatt veldig fint. Er noen nyhetet jeg vil teste nå, så da blir det enda mer stas når jeg kan det da. 🤩 Oi så spennende! Hva slags nyheter er det snakk om? Noe med sukker antar jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viola712 Skrevet 1. mars #128 Del Skrevet 1. mars Jeg er også med fremdeles🙋♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 1. mars Forfatter #129 Del Skrevet 1. mars Ms. Steele skrev (3 timer siden): Oi så spennende! Hva slags nyheter er det snakk om? Noe med sukker antar jeg Ja, er noen nye istyper ute, ballerina brownie kjeks, smil chewies, melkesjokolade med kvikk lunsj og appelsin. Mulig det er mer, husker ikke. 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 18. mars Forfatter #130 Del Skrevet 18. mars Hvem henger fortsatt med? Bare litt over 3 uker igjen nå. Fortsatt overraskende lett for meg. 🤯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå