Irak Skrevet 1. januar #41 Del Skrevet 1. januar Maskinfører skrev (5 timer siden): 12 Timer ? burde startet allerede i natt j derfor er lakrisen lagt til side at de ikke kunne bare solgt lakris twist også ? Ja det hadde vært kjekt 😂 Jeg elsker spesielt lakristwisten og lakrisbåter (de er de aller beste) 🤤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 1. januar #42 Del Skrevet 1. januar Rufs skrev (6 timer siden): Hvordan har det gått med dere som allerede startet? Min dag 6 i dag. Går veldig fint 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #43 Del Skrevet 1. januar Sukkerfri? Det er sukker i alt: melk, frukt.. lykke til med det smarte prosjektet Anonymkode: 21923...68c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1. januar #44 Del Skrevet 1. januar Irak skrev (1 time siden): Ja det hadde vært kjekt 😂 Jeg elsker spesielt lakristwisten og lakrisbåter (de er de aller beste) 🤤 Ja helt enig de er de beste 😍 elsker lakris og IFA 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #45 Del Skrevet 1. januar fru Alving skrev (7 timer siden): 👎Jeg må ha sukker. Jeg bli grinete uten det minste sukker 😄 Anonymkode: 76b87...af8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #46 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Sukkerfri? Det er sukker i alt: melk, frukt.. lykke til med det smarte prosjektet Anonymkode: 21923...68c Ja! Men hvis jeg kutter alt av søtsaker kommer man en lang vei. Frukt er sunt, så det teller jeg ikke med:) Er normalvektig og må ikke kutte all sukker i naturlige matvarer. Men prøver å lage mest mulig fra bunnen Anonymkode: d9c05...d9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #47 Del Skrevet 1. januar Hvordan skal man klare å leve helt sukkerfritt egentlig? Det er jo sukker i alt? Hva er det dere spiser dere som klarer dette? Anonymkode: 6dfef...f83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlene87 Skrevet 1. januar #48 Del Skrevet 1. januar Jaaaa, sukker og hvetemel funker veldig dårlig på meg, man mister energi og får oppblåst mage med en gang. Så jeg tar krom tabelletter for å styre unna søtsuget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #49 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Sukkerfri? Det er sukker i alt: melk, frukt.. lykke til med det smarte prosjektet Anonymkode: 21923...68c HVORFOR er det alltid noen av dere kverulerende drittsekker som føler at dere bare må dele disse tankene i slike tråder? Noen har motivasjon og inspirasjon til å leve et sunnere liv - kan dere ikke bare gi faen i å skulle være så negative til det? TS og de andre trådstarterne er fullt klar over at det er skjult sukker i alt mulig. Dét i seg selv er jo bare enda en argumentasjon til hvorfor kutte ut godiset og snopet, for hvorfor legge mer fuel to the fire? Men så kommer dere da, og absolutt må fortelle hvor dumt dere synes dette er. Føler du deg bedre etterpå? Føler du deg smartere? Det er så lavmål. Mot noen som viser at de ønsker å forbedre sin egen livskvalitet. Vanlig folkeskikk er at man holder slike tanker for seg selv hvis man har dem. Skjerp dere. Anonymkode: 0ccd7...d9d 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #50 Del Skrevet 1. januar Ja, utenom i frukt Anonymkode: 50f70...b98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #51 Del Skrevet 1. januar Jeg er med på søtstoffFRI januar Anonymkode: fd236...c2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
susilu Skrevet 2. januar #52 Del Skrevet 2. januar Jeg er med! Ihvertfall ut januar, så får vi se om 69 dager til ligger i kortene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #53 Del Skrevet 2. januar Jeg er med Som i "sukkerfri" og avstå fra gotteri, snacks, kjeks, is etc. Anonymkode: 0e85f...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viola712 Skrevet 2. januar #54 Del Skrevet 2. januar Min "definisjon" på sukkerfri mtp denne utfordringen er å unngå tilsatt sukker og kunstige søtningsstoffer. Naturlig sukker som i frukt og melk kutter jeg ikke ut. Er på dag to nå✌️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smileyX Skrevet 2. januar #55 Del Skrevet 2. januar Jeg blir med! Her er frukt tillat, og kunstig søtning i begrensede mengder. Jeg er også på dag 2 nå, føles allerede bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #56 Del Skrevet 2. januar Dag 2 her også. Spiser for lite frukt, så spiser litt av det i dag. Så langt har jeg ikke savna raffinert sukker Anonymkode: a4b21...abf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #57 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (På 1.1.2025 den 18.44): Sukkerfri? Det er sukker i alt: melk, frukt.. lykke til med det smarte prosjektet Anonymkode: 21923...68c Da jeg kuttet handlet det om produkter som utelukkende handler om søtt. Godteri, kaker, desserter, drikke. Og frukt, som trigger sug etter mer usunt sukker. Og søtninsstoffer i ting som te. Ting som egentlig er unødvendige, og kun trigger søtsug. Men jeg er ikke redd for å ha en klype salt i tomatsausen og slikt. Har spist på den måten i mange år nå, og hatt veldig nytte av det. Anonymkode: 37942...42e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 2. januar Forfatter #58 Del Skrevet 2. januar Dag 2 her og, ikke vanskelig hittil. ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vernis Skrevet 3. januar #59 Del Skrevet 3. januar Ser at det er litt forskjellige varianter her i tråden, så da melder jeg meg på. Jeg vil droppe godteri! Tar en mnd av gangen. For meg handler det om sjokolade og smågodt. Tenker at kake og desserter går helt fint, overspiser ikke det uansett. Det er godteskålen som er min utfordring, når jeg først starter der spiser jeg alt for mye (og mister all matlyst). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #60 Del Skrevet 3. januar I dag har hele familien utenom meg smågodt og sjokolade. Litt hardt å holde meg unna, men jeg må holde ut, hehe Anonymkode: a4b21...abf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå