Perelandra Skrevet 29. desember 2024 #21 Del Skrevet 29. desember 2024 Tråden er ryddet for latterliggjøring (språkpirk), og svar til dette. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #22 Del Skrevet 1. januar Satser på en mnd sukkerfri. Vil se hvordan det påvirker kroppen. Noen som er med? Trenger å ha noen å lufte cravings og frustrasjon med underveis🤣 Anonymkode: d9c05...d9c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #23 Del Skrevet 1. januar Beklager, men det er for seint. Har allerede inntatt en masse sukker i januar.... Anonymkode: cd504...e9f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #24 Del Skrevet 1. januar Jeg er med! Blitt alt for mye søtt og sukker i jula (og ukene før under kakebakingen). Kveldene blir verst for meg. Hva er din strategi for å overse cravings? For meg tror jeg at jeg må forholde meg mer til klokken. Siste måltid kl. 19. Og til nøds et lite glass fun-light gele den første uken, som kveldsdessert om jeg blir for desperat på ivelden, frem til magen og hodet ikke søker sukker. Selv om ikke sukkerfrie alternativ er det beste det heller, så er det hvertfall bedre å ty til det, enn datterens nugattiboks. Anonymkode: 83638...257 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #25 Del Skrevet 1. januar Du får henge deg på de andre som skal prøve sukkerfritt Anonymkode: d025f...868 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #26 Del Skrevet 1. januar Enkelt, krever bare litt selvdisiplin. Anonymkode: c6cae...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #27 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (På 26.12.2024 den 8.25): Hvorfor bare 100 dager? Hva er det du ønsker å oppnå? Jeg kuttet for ca 12 år siden, for å bli kvitt søtsug. Men planla jo ikke da å starte igjen, da er man jo tilbake til der man ikke vil være, og disse dagene uten vil være bortkastet. Anonymkode: 37942...42e Dager er aldri bortkastet, selv om man ikke når målene sine, eller kutter ut ette x antall dager. Tenk om du skulle hatt den tankegangen om trening også? Eller andre livsmål? Hvis du starter treningen i dag, og klarer å holde deg til 2-3 treningsøkter I uken i 100 dager, så vil gevinsten av de dagene ha stor betydning, selv om du ikke klarer mer enn 100 dager. Kroppen har jo hatt godt av det, den perioden du holdt målene dine, samt at det kan være lettere å sette nye mål, om man har delmål man lettere kan nå, og dermed øke mestringsfølelsen til å klare nye delmål. Eller om man ikke klarer å holde målene sine, så er det større sannsynlighet for at man prøver igjen, om målene ikke er for "alltid". Timw for time, Dag for dag, uke for uke, er lettere i begynnelsen, enn for alltid og aldri mer. 100 dager uten sukker, eller uten alkohol, eller mer trening, er alle mål som har en enorm helsegevinst, selv om det "bare" er 100 dager. Anonymkode: 177e2...9b9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 1. januar Forfatter #28 Del Skrevet 1. januar Hvordan har det gått med dere som allerede startet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1. januar #29 Del Skrevet 1. januar (endret) Skulle gjerne vært med men det er for sent for 4 timer siden så spiste jeg en pose Twist spart lakrisen da Endret 1. januar av Maskinfører 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #30 Del Skrevet 1. januar Rufs skrev (14 minutter siden): Hvordan har det gått med dere som allerede startet? Startet dagen i dag med å kaste alle kakerester, godteri og div i bosset, før søtsuget melder seg. Erstattet det med fruktskål på bordet og sitronvann klart i kjøleskapet. Anonymkode: 177e2...9b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #31 Del Skrevet 1. januar Maskinfører skrev (4 minutter siden): Skulle gjerne vært med men det er for sent for 4 timer siden så spiste jeg en pose Twist spart lakrisen da Fortsatt 12 timer igjen å starte på! (Lakrisen er jo best 🤪) Anonymkode: 83638...257 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet 1. januar #32 Del Skrevet 1. januar 👎Jeg må ha sukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1. januar #33 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Fortsatt 12 timer igjen å starte på! (Lakrisen er jo best 🤪) Anonymkode: 83638...257 12 Timer ? burde startet allerede i natt j derfor er lakrisen lagt til side at de ikke kunne bare solgt lakris twist også ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nådeløs Skrevet 1. januar #34 Del Skrevet 1. januar Nei. Jeg trenger sukker i kostholdet mitt. Det blir tilsatt i mat i små mengder, noen ferdigprodukter jeg liker har litt sukker i seg og jeg vil spise frukt i løpet av måneden. Men, jeg skal ikke spise godteri, is, sjokolade og slike ting. Jeg skal prøve en måned uten for å se hvordan kroppen reagerer på dette. Har aldri gjort det før og er egentlig veldig spent. Om denne tråden "holder ut" og er på topp her mot slutten av måneden så kan jeg fortelle hvordan det har gått, eventuelt om noen minner meg på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #35 Del Skrevet 1. januar Godterifri eller sukkerfri? Anonymkode: 25b0b...25a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
St. Hans Skrevet 1. januar #36 Del Skrevet 1. januar Rufs skrev (2 timer siden): Hvordan har det gått med dere som allerede startet? Jeg startet 26. desember og synes det har vært enkelt hittil 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #37 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Godterifri eller sukkerfri? Anonymkode: 25b0b...25a Spiser vanlig mat tenkte jeg, ikke dessert eller snop, men kutter ikke sukker i vanlig mat hvis det er en del av maten😅 Anonymkode: d9c05...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #38 Del Skrevet 1. januar Nådeløs skrev (5 timer siden): Nei. Jeg trenger sukker i kostholdet mitt. Det blir tilsatt i mat i små mengder, noen ferdigprodukter jeg liker har litt sukker i seg og jeg vil spise frukt i løpet av måneden. Men, jeg skal ikke spise godteri, is, sjokolade og slike ting. Jeg skal prøve en måned uten for å se hvordan kroppen reagerer på dette. Har aldri gjort det før og er egentlig veldig spent. Om denne tråden "holder ut" og er på topp her mot slutten av måneden så kan jeg fortelle hvordan det har gått, eventuelt om noen minner meg på det! Jeg mener ikke helt uten sukker i mat, men kutter kaker og snop 🍭 Anonymkode: d9c05...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #39 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er med! Blitt alt for mye søtt og sukker i jula (og ukene før under kakebakingen). Kveldene blir verst for meg. Hva er din strategi for å overse cravings? For meg tror jeg at jeg må forholde meg mer til klokken. Siste måltid kl. 19. Og til nøds et lite glass fun-light gele den første uken, som kveldsdessert om jeg blir for desperat på ivelden, frem til magen og hodet ikke søker sukker. Selv om ikke sukkerfrie alternativ er det beste det heller, så er det hvertfall bedre å ty til det, enn datterens nugattiboks. Anonymkode: 83638...257 Så bra! Jeg skal spise meg ordentlig mett med mye protein i løpet av dagene tenkte jeg, får mindre craving da. Anonymkode: d9c05...d9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #40 Del Skrevet 1. januar Rufs skrev (På 25.12.2024 den 20.58): Jeg skal ha en 100 dagers challenge fra 1. januar, ikke noe tilsatt sukker. Så jeg kutter altså ikke ut frukt/bær el. Men alt av godteri, sjokolade, kaker, kjeks, is, sukkerholdig drikke osv. Andre som vil bli med? Tom. 11. april 2025 blir det. 😎 Jeg er med🥰 Bra å ha noen i samme båt:) Anonymkode: a4b21...abf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå