AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:04 #21 Del Skrevet torsdag kl 16:04 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tips til vaskemaskiner på tilbud nå: https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vask-og-tork/vaskemaskin/bosch-vaskemaskin-wgg244ztsn/764454 https://www.power.no/hvitevarer/klesvask/frontbetjent-vaskemaskin/aeg-7000-serien-lr742px4q-vaskemaskin/p-3398460/ https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vask-og-tork/vaskemaskin/aeg-7000-series-vaskemaskin-lr734e94q/612589 Anonymkode: 6e004...6c6 Hey. Juletimene har gått fort unna, men ja, det ser ut som om det er dette det blir. Utrolig synd at det skal være sånn, at det er billigere å kjøpe ny 🙈 skal ta meg en tur på elkjøp i morgen og se hva jeg finner. Var nettopp innom fellesvaskeriet og kjente bare at nei takk, det står jeg over. Du har et poeng i det med å ta klær ut av vaskemaskinen. Det er nok her jeg har feilet og grunnen til at den har gått i stykker 🥲 tusen takk for at du sa det, fikk meg til å reflektere og tenke over. Må være mer forsiktig neste år 😝 Anonymkode: 6b0d9...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:10 #22 Del Skrevet torsdag kl 16:10 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Du må bytte belgen. Man kan gjøre dette selv hvis man har ork til å styre med det, tar litt tid. Veldig dyrt å få det byttet av reperatør. Er maskinen gammel? Anonymkode: 6e004...6c6 I nøden tapet jeg meg sølvtape. Funket fjell, har byttet et par ganger på et par år. aldri byttet belg. Må la belgen være helt tørr for at den skal sitte. Anonymkode: bd419...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet torsdag kl 16:14 #23 Del Skrevet torsdag kl 16:14 Lappe den som en sykkelslange! Bruk noe god lim som tåler 60 grader minst. Begynne å bytte den belgen uten at du kan skru og er handy kan dere bare glemme. Følg med på at det holder, og når det ikke går lenger kjøp en ny eller brukt maskin. Mange av disse maskinene er billige på salg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:17 #24 Del Skrevet torsdag kl 16:17 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det er fysikk umulig for meg å lage vannlekkasje over flere etasjer, helt fullstendig fysikk umulig 😝 i tillegg så er den på badet der vaskemaskinen står i høyre øverste hjørnet og dusjen i høyre nederste hjørnet. Fra maskinen og til sluket (da vi dusjer rett på gulvet på badet) så er det rundt 30 cm, kanskje 40 cm og jada, vannet renner fra maskinen og i en nedoverbakke til sluket. Men tusen takk for krisemaksimeringen din fru pessimist 😌 Anonymkode: 6b0d9...e1d Tenk om du hadde vært så elskverdig og omtenksom at du hadde gitt all relevant info i hovedinnlegget? Da hadde du og kunnet spare deg for slike kommentarer. Anonymkode: dc8b8...7f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turpåstien Skrevet torsdag kl 16:19 #25 Del Skrevet torsdag kl 16:19 (endret) Vet ikke om du har et hull i Belgen eller er det sprekk?? Skal være et drenshull der originalt. Få noen til å se på det før du kjøper ny i allfall. Endret torsdag kl 16:56 av Turpåstien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turpåstien Skrevet torsdag kl 16:20 #26 Del Skrevet torsdag kl 16:20 (endret) . Endret torsdag kl 16:22 av Turpåstien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turpåstien Skrevet torsdag kl 16:20 #27 Del Skrevet torsdag kl 16:20 (endret) . Endret torsdag kl 16:22 av Turpåstien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:21 #28 Del Skrevet torsdag kl 16:21 Google sugru. Du kan fikse det med sugru. Det gjorde jeg når jeg fikk sprekk i gummiringen. Fikset problemet. Koster max 200 kr. Anonymkode: fe7d3...43d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:22 #29 Del Skrevet torsdag kl 16:22 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tenk om du hadde vært så elskverdig og omtenksom at du hadde gitt all relevant info i hovedinnlegget? Da hadde du og kunnet spare deg for slike kommentarer. Anonymkode: dc8b8...7f4 Og du kunne svart på en høflig måte da du svarte, men valgte å være nedlatende, frekk og motbydelig, fru pessimist 😌 Anonymkode: 6b0d9...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:23 #30 Del Skrevet torsdag kl 16:23 Anonymkode: fe7d3...43d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:23 #31 Del Skrevet torsdag kl 16:23 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Google sugru. Du kan fikse det med sugru. Det gjorde jeg når jeg fikk sprekk i gummiringen. Fikset problemet. Koster max 200 kr. Anonymkode: fe7d3...43d Takk. Skal ta en titt 😊 Anonymkode: 6b0d9...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet torsdag kl 16:39 #32 Del Skrevet torsdag kl 16:39 (endret) AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hey. Juletimene har gått fort unna, men ja, det ser ut som om det er dette det blir. Utrolig synd at det skal være sånn, at det er billigere å kjøpe ny 🙈 skal ta meg en tur på elkjøp i morgen og se hva jeg finner. Var nettopp innom fellesvaskeriet og kjente bare at nei takk, det står jeg over. Du har et poeng i det med å ta klær ut av vaskemaskinen. Det er nok her jeg har feilet og grunnen til at den har gått i stykker 🥲 tusen takk for at du sa det, fikk meg til å reflektere og tenke over. Må være mer forsiktig neste år 😝 Anonymkode: 6b0d9...e1d svarte i eil tråd 😕 Endret torsdag kl 16:39 av Pjukset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:46 #33 Del Skrevet torsdag kl 16:46 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hey. Juletimene har gått fort unna, men ja, det ser ut som om det er dette det blir. Utrolig synd at det skal være sånn, at det er billigere å kjøpe ny 🙈 skal ta meg en tur på elkjøp i morgen og se hva jeg finner. Var nettopp innom fellesvaskeriet og kjente bare at nei takk, det står jeg over. Du har et poeng i det med å ta klær ut av vaskemaskinen. Det er nok her jeg har feilet og grunnen til at den har gått i stykker 🥲 tusen takk for at du sa det, fikk meg til å reflektere og tenke over. Må være mer forsiktig neste år 😝 Anonymkode: 6b0d9...e1d Ja det er utrolig kjedelig! Enig, men du er i hvert fall heldig som har fellesvaskeri tilgjengelig i krisetilfelle. Men best å ha egen, uten tvil! Vet du, sånt skjer, også lærer man av det. Du kan selvsagt prøve trikset med tape som kriseløsning, men jeg personlig ville vel bare kjøpt ny maskin hvis jeg hadde råd. Men du kan melde inn dette som sak hos forsikringsselskapet, gjør det i kveld. Du vil få igjen penger på innboforsikringen, bare ikke full pris Anonymkode: 6e004...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet torsdag kl 19:15 #34 Del Skrevet torsdag kl 19:15 Hvis du ikke kan fikse det selv er det bedre å kjøpe ny maskin. Dyrt å fikse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #35 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (23 timer siden): Ja det er utrolig kjedelig! Enig, men du er i hvert fall heldig som har fellesvaskeri tilgjengelig i krisetilfelle. Men best å ha egen, uten tvil! Vet du, sånt skjer, også lærer man av det. Du kan selvsagt prøve trikset med tape som kriseløsning, men jeg personlig ville vel bare kjøpt ny maskin hvis jeg hadde råd. Men du kan melde inn dette som sak hos forsikringsselskapet, gjør det i kveld. Du vil få igjen penger på innboforsikringen, bare ikke full pris Anonymkode: 6e004...6c6 Ble ny maskin ja 😝 gruer meg alltid til å gå på elkjøp fordi at de prøver og prakke på meg ting jeg ikke trenger. Sist skulle jeg ha pc (i år) og møtte en ganske nedlatende fyr med at «jeg kom bare til å ødelegge den, så kunne betale dem for å sette den opp for meg for kvinner skjønner ikke datamaskiner» så jeg føler jeg går inn der, alltid grinete og irritert, klar til å kjefte, men neida! Ikke i dag. Verdens hyggeligste mann! Takk og lov 😝🙈 Virkelig en flott, herlig mann! Anonymkode: 6b0d9...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #36 Del Skrevet 17 timer siden Og nå sitter jeg her, prøver å finne ut hvordan koble fra den gamle. Tenkte å vaske under. Man lærer mye rart på veien 😝 Anonymkode: 6b0d9...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #37 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ble ny maskin ja 😝 gruer meg alltid til å gå på elkjøp fordi at de prøver og prakke på meg ting jeg ikke trenger. Sist skulle jeg ha pc (i år) og møtte en ganske nedlatende fyr med at «jeg kom bare til å ødelegge den, så kunne betale dem for å sette den opp for meg for kvinner skjønner ikke datamaskiner» så jeg føler jeg går inn der, alltid grinete og irritert, klar til å kjefte, men neida! Ikke i dag. Verdens hyggeligste mann! Takk og lov 😝🙈 Virkelig en flott, herlig mann! Anonymkode: 6b0d9...e1d Hvilken maskin ble det? Å koble fra den gamle er bare å dra ut stikkontakt og skru av slangen til krana. De tar jo uansett med seg maskina tilbake, og da rekker du å vaske kjapt over før de setter den nye på plass Anonymkode: 6e004...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #38 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ble ny maskin ja 😝 gruer meg alltid til å gå på elkjøp fordi at de prøver og prakke på meg ting jeg ikke trenger. Sist skulle jeg ha pc (i år) og møtte en ganske nedlatende fyr med at «jeg kom bare til å ødelegge den, så kunne betale dem for å sette den opp for meg for kvinner skjønner ikke datamaskiner» så jeg føler jeg går inn der, alltid grinete og irritert, klar til å kjefte, men neida! Ikke i dag. Verdens hyggeligste mann! Takk og lov 😝🙈 Virkelig en flott, herlig mann! Anonymkode: 6b0d9...e1d Har forøvrig ikke best erfaring med Elkjøp og handler derfor alltid hos Power. Men det kommer an på avdelingen/personen også Kjøpte du med trygghetforsikring nå eller? Anonymkode: 6e004...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #39 Del Skrevet 14 timer siden TS, husket du forresten å melde inn til forsikringsselskapet ditt? Viktig å gjøre dette fortløpende, du må huske å ta bilde for å dokumentere. Kjekke ekstra kroner å få inn Anonymkode: 6e004...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå