Gå til innhold

Jeg vil at jula skal bli ferdig. Er så vondt nå!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Mye sutring og klaging. Like greit at du reiser hjem

Anonymkode: e1c1e...5f4

Jeg kan ikke akseptere personangrep fra familiemedlemmer. Som handler om min psykiske lidelse jeg ikke har snakket selv om med de. Det har vært alvorlige kommentarer fra en av de som han flere ganger har fått kjeft av andre som har vært tilstede. Som har gått på bekostning av barna hans, indirekte kommentarer om at han ikke ville ha de barna mens de har vært tilstede. Og han er ekstremt harde med kommentarer til andre også, men folk tørr ikke å stå imot han fordi han blir så usaklig, så det gjør ting ofte verre. Vi har prøvd. 

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du skriver litt defust ts.... Hva mener du med mange profesjonelle  når du kommer hjem? Flere psykologer eller støttekontakter?

Uansett hvis det er så kipt hos familie,ville jeg heller dratt  til en venn frem til du kan leie igjen. Merkelig med huseiere  som bruker leiligheten selv  til gjester....er det vanlig? 

Anonymkode: 87194...23b

Psykolog og helsetjenester via studentvelferden som er mer lavterskel de gangene jeg trenger mellom psykologtimene. Jeg skal også etter nyttår utrede meg for ADHD og Bipolar lidelse. Ts

Anonymkode: 33232...e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg kan ikke akseptere personangrep fra familiemedlemmer. Som handler om min psykiske lidelse jeg ikke har snakket selv om med de. Det har vært alvorlige kommentarer fra en av de som han flere ganger har fått kjeft av andre som har vært tilstede. Som har gått på bekostning av barna hans, indirekte kommentarer om at han ikke ville ha de barna mens de har vært tilstede. Og han er ekstremt harde med kommentarer til andre også, men folk tørr ikke å stå imot han fordi han blir så usaklig, så det gjør ting ofte verre. Vi har prøvd. 

Psykolog og helsetjenester via studentvelferden som er mer lavterskel de gangene jeg trenger mellom psykologtimene. Jeg skal også etter nyttår utrede meg for ADHD og Bipolar lidelse. Ts

Altså psykolog via DPS samt. tilbud via studentvelferden. ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er verdifull. Kanskje du kan gjøre noe for andrr i jula. Det et bta å ha noen andre å tenke på enn seg selv.

Anonymkode: c471d...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er ikke de nærmeste, men er alle disse tradisjonene der alle på død og liv skal samles. Så det er mye latterliggjøring av at jeg stikker meg ut. Mine nærmeste har flere ganger satt ned foten når jeg ikke orker å stå opp for meg selv og overhører. Det er snakk om bare 2 personer som er spydige. Jeg kommer til å eksplodere en gang. Det pleier ikke å være så ille som det var denne julen, men så tåler jeg sikkert ikke så mye heller fordi jeg har en liten knekk i psyken. Også ville jeg delta også fordi jeg vil jo være med de folkene som gir meg glede og energi, men jeg savner muligheten til å trekke meg helt tilbake. Jeg er dårlig på å vise følelser hos mine nærmeste. ts

Uff så kjipt at de skal ødelegge :( 
Slike mennesker er gjerne ute etter reaksjoner ford de "lever" på det, så om du skal treffe dem igjen noen gang så kan gråsteinmetoden være en god ting å teste ut. https://frilanser.tjenester.org/2017/06/07/strup-drivstofftilforselen-bli-kvitt-en-narsissist-grastein/

Anonymkode: 0971a...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Høres ut som en narsissist, sjekk ut podcasten til Anita Sweeney som jeg postet fra over.

Anonymkode: 0971a...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galskap å leie ut leiligheten sin! Hva om alle utenom deg ble syke? Du må da ha et hjem å komme hjem til. Beklager å si det, men det er vanskelig å gi empati når det er selvforskyldt. Ikke lei ut ditt eget hjem neste jul/påske osv.!

Anonymkode: c1675...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv å kun tilbring tiden med folk som vil deg vel og gir deg energi ❤️

Jeg har også vært i juleselskap med slike som bygger en ned, og etterhvert som jeg ble eldre holdt jeg meg unna så langt det lot seg gjøre. 

Gjør også ting du liker i jula. En tradisjon jeg ofte har holdt fast ved er en Oslo-tur for å gå på salg og se all julepynten og -lysene. Iår tror jeg ikke at jeg får tid til det, men blir en tur seinere. 

Anonymkode: bbf39...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel laget en annen tråd også om denne onkelen din, som du ønsker å kutte ut fordi han oppfører seg så dårlig. Gjør nettopp dette, kutt ham ut. Tenk på deg selv, og beskytt deg selv mot ting og personer som er skadelige for deg. 

Anonymkode: d0efd...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...