AnonymBruker Skrevet i går, 18:31 #1 Del Skrevet i går, 18:31 Har en ribbenstek i kjøleskapet jeg har tenkt å spise på nyttårsaften. Ser nå at best før datoen er 31/12. Bør jeg fryse den og ta den opp fra fryseren på nyttårsaften eller kan den ligge i kjøleskapet? Anonymkode: 08982...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:39 #2 Del Skrevet i går, 18:39 Det går sikkert fint, men jeg ville fryst den for svin som er på vei til å bli surt er ikke noe godt... Bare for å være sikker Anonymkode: 132f7...f4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
høst91 Skrevet i går, 18:40 #3 Del Skrevet i går, 18:40 Så lenge forpakningen enda er tett så skal den holde fint til 31.12 i kjøleskapet. Anbefaler å legge den inderst/nederst i kjøleskapet slik at den ikke får så mye temperatur endringer når kjøleskapsdøren går mye opp og igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:51 #4 Del Skrevet i går, 18:51 Jeg ville faktisk fryst den, jeg gjorde dette med en ribbe som hadde utløpsdato 25.12, den ble liggende en uke i kjøleskapet og den var blitt sur da jeg tok den ut den 23, rakk å kjøpe ny og fikk igjen pengene. Anonymkode: 29014...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet 22 timer siden #5 Del Skrevet 22 timer siden Tar ikke det ganske lang tid å tine den? Hvis du skal ha den nyttårsaften tror jeg du må ta den opp allerede søndag. Tror nok jeg ville bare ha den i kjøleskapet til nyttårsaften siden det er best før. Den vil neppe bli dårlig selv om den ligger noen dager over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Del Skrevet 22 timer siden male32 skrev (Akkurat nå): Tar ikke det ganske lang tid å tine den? Hvis du skal ha den nyttårsaften tror jeg du må ta den opp allerede søndag. Tror nok jeg ville bare ha den i kjøleskapet til nyttårsaften siden det er best før. Den vil neppe bli dårlig selv om den ligger noen dager over. Det er ikke kødd med svinekjøtt som surner, og nei den trenger ikke 2 døgn å tine på. Anonymkode: 29014...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 22 timer siden #7 Del Skrevet 22 timer siden Hadde ikke brydd meg om å fryse den. 31.12 er 31.12. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå